Trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat mag ook!
En nu ga ik naar dromenland
het was me niet eens opgevallenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is houdt en tevens: deze man
Ach gossiequote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde de lapo nietzit mobiel
Oh, mindersquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde de lapo nietzit mobiel
Hier is het nachtquote:
Waar blijven ze nou?quote:
Is een onregelmatig werkwoordquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kanovinnie loopt dus kanovinnie wilt
ik zeg toch ook daar, ik wijs naar de andere kant van de wereldquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, minders
[..]
Hier is het nacht
Loopd bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kanovinnie loopt dus kanovinnie wilt
ohquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zeg toch ook daar, ik wijs naar de andere kant van de wereld
Oja, ga ik morgen meteen doen als ik wakker ben.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen foto van jouw tatoeage
Top, pm m maarquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, ga ik morgen meteen doen als ik wakker ben.
Gohquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
was gewoon een liedje
trusten stu
Doe ik!quote:
Wat deze man zegd. Trustenquote:
ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja kuten is ik vind goed?
ik vint het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja kuten is ik vind goed?
Het is dat ik ga slapen, anders was ik naar je toe komen fietsen om je een massage te geven.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
Mijn nekspieren links zijn zo hard, ik wil een massage
* Oceanview geeft gratis massage's op skype.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
Mijn nekspieren links zijn zo hard, ik wil een massage
hihi niet aan mijn vrouw zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dat ik ga slapen, anders was ik naar je toe komen fietsen om je een massage te geven.
Het is 1 uur met de auto, dan was je pas morgen aangekomenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dat ik ga slapen, anders was ik naar je toe komen fietsen om je een massage te geven.
Maar dat werkt nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview geeft gratis massage's op skype.
oke dan lopen ze gewoon te fucken, begon aan mezelf te twijfelenquote:
Niet doenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan lopen ze gewoon te fucken, begon aan mezelf te twijfelen
kusje erop?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is 1 uur met de auto, dan was je pas morgen aangekomen
[..]
Maar dat werkt niet
topic in ONZ met als TT ik vindquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet doen
En wie lopen te fucken ?
Even kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
topic in ONZ met als TT ik vind
Als het kon had ik je er een gegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als het kon had ik je er een gegevenhahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief slijm heb je hoor
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als het kon had ik je er een gegevenaawh lieve OoveeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik moet erom lachen, maar dat mag best hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik neem het terug met dat ik ov lief vind.
okquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet erom lachen, maar dat mag best hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |