Ik heb mijn telefoon redelijk centraal in de auto gepositioneerd en kan ook daarvanaf mailen/smsen. Ipod ligt in het handschoenvakje, gelinked aan de radio. Fijne features zijn het iddquote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het klinkt in eerste instantie overbodig, maar die integratie van alle "eigen" dingen met je auto is voor onderweg buitengewoon handig. Bij BMW vind ik het al enorm fijn dat ik mijn MP3-speler gewoon in de USB-aansluiting kan stoppen en dan altijd muziek bij me heb, maar tegenwoordig kan je dat allemaal ook via bijv. een iPhone en Blackberry laten lopen + dat je je emails en berichten op de telefoon nu ook naar de auto kunt doorschakelen om ze via het scherm af te lezen.
En internet is gewoon retehandig omdat je dan altijd veel informatie ter beschikking hebt, vooral als je vaak ergens komt waar je niet bekend bent is het een uitkomst (nooit meer zoeken naar restaurants, parkeergarage's etc.).
Er zit tegenwoordig een knop "Open nieuw deel" hèquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef Grielen het volgende:
Ik vergeet áltijd die quote tags weg te halen bij het maken van een nieuw autorij topic
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Er zit tegenwoordig een knop "Open nieuw deel" hè
Moet je alleen de TT even aanpassen
Mij eerst ook niet, tot mensen me er op wezenquote:
Oh ja, in deze reeks wel jaquote:Dan moet je trouwens wel nog een ander plaatje en het "ziehier" zinnetje aanpassen
Heb ik gedaan toen ik nieuw deel moest openenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, waar is de spoiler met de vorige topics heen? Is dat bewust of per ongeluk gedaan?
Op dit moment te veel fouten in de OP om recht te zettenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
Trouwens, waar is de spoiler met de vorige topics heen? Is dat bewust of per ongeluk gedaan?
"Deze video is mobiel niet beschikbaar"quote:Op zondag 20 februari 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
Ik vind dit echt een buitengewoon gers nummer voor tijdens het autorijden:
Oquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb ik gedaan toen ik nieuw deel moest openenStaan toch allemaal in de statistieken, vond het nutteloos om dat steeds te moeten aanpassen
Sowieso, wie leest er nog terug
MaffiaWars ftw!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Olaat me vorige post dan maar zitten, heb ik ook nog eens meer tijd voor Cityville op Facebook morgen
Dat kloptquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Bargehassus het volgende:
Ik zie overigens sommige namen in de op die ik hier nog nooit gezien heb en aan de andere kant (redelijk) veel voorkomende namen in de topics die niet in de op staan?
tijden geleden heb ik veel travian gespeeld... was ook geweldig! Kost alleen wel zeeën met tijd, die ik daar nu niet meer voor over heb.quote:
quote:
Ben al sinds tijden op Facebook, toen ik ging studeren kreeg ik een hele sloot buitenlandse vrienden die geen hyves hadden, dus toen ook maar een profiel aangelegd.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Cityville klinkt veel leuker
Ik begin dat Facebook na 2 jaar eindelijk een beetje uit te vinden. Kan ik m'n Italiaanse, Duitse en Noord-Amerikaanse vriendinnen mee op de hoogte houden van alles
Facebook doet het ook op mijn telefoon en Hyves niet. Maar ik ga toch een nieuwe telefoon nemen, deze valt om de haverklap uitquote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Facebook, begin er steeds vaker op te kijken..
Hoe staat het met sportief doen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Plus dat mijn bolle harsens er ook op staan, maar dat interesseert natuurlijk niemand.
Van mij hoeft het allemaal niet zo. Ik heb twitter, de rest van mn vrienden mail, sms of spreek ik welquote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Facebook, begin er steeds vaker op te kijken..
Hoe bedoel je?quote:
dat meende ik me te herinneren, dat je je had voorgenomen de komende tijd wat sportiever wilde gaan doenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik ben zo sportief als een natte krant, dus een sportieve auto of de schietsport zijn het dichste wat erbij zou komen.
Ohja, LinkedIn heb ik ook inderdaad, al doe ik daar bijzonder weinig mee...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef Bargehassus het volgende:
Geen Facebook, geen Hyves, alleen LinkedIn...
Jaaaaa, nu je het zegt, alleen ben ik daar al weer van terug gekomen......moet mijn fiets nog steeds een laten repareren. Je hebt helemaal gelijk, erg slecht van mij, thumbs down.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef L0we het volgende:
[..]
dat meende ik me te herinneren, dat je je had voorgenomen de komende tijd wat sportiever wilde gaan doen
Twitter gebruik ik niet. Meeste mensen gaat via msn maar Facebook/Hyves is lurkmateriaal en tijdvulling.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef L0we het volgende:
[..]
Van mij hoeft het allemaal niet zo. Ik heb twitter, de rest van mn vrienden mail, sms of spreek ik wel
Het word weer mountainbikeweer hoop ikquote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaaaaa, nu je het zegt, alleen ben ik daar al weer van terug gekomen......moet mijn fiets nog steeds een laten repareren. Je hebt helemaal gelijk, erg slecht van mij, thumbs down.![]()
Maar ik ga nog wel regelmatig wandelen, al is het meer om mijn hoofd vrij te krijgen.
Ach, het begin is er!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaaaaa, nu je het zegt, alleen ben ik daar al weer van terug gekomen......moet mijn fiets nog steeds een laten repareren. Je hebt helemaal gelijk, erg slecht van mij, thumbs down.![]()
Maar ik ga nog wel regelmatig wandelen, al is het meer om mijn hoofd vrij te krijgen.
Neuh, ik eet gewoon heel veel de laatste tijd. Met z'n drieën ongeveer 11 liter lasagna in 2 dagen weggewerkt, waarvan ik, hoewel ik de kleinste en slankste van de 3 ben, het meeste eet.quote:
Klimmen ftw!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het word weer mountainbikeweer hoop ik.. Dat is mijn manier om mijn hoofd vrij te krijgen.
Hoogtevrees ftlquote:
Das wat minder inddquote:
Ik voel me op een keukentrapje al niet prettigquote:Op zondag 20 februari 2011 23:47 schreef L0we het volgende:
[..]
Das wat minder indd
Gelukkig heb ik daar geen last van, al is het best even wennen als je in de rosten een route van bijna 200 meter lang recht omhoog klimt
Ik lig hier nu ook met de wetenschap dat mijn wekker in minder dan 6 uur afgaatquote:
Goedemorgen! Alhoewel ik nog steeds niet helemaal wakker ben..quote:
En het is altijd maar de vraag of een maandagmorgen goed kan zijn...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:38 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goedemorgen! Alhoewel ik nog steeds niet helemaal wakker ben..
Nice jobquote:Op maandag 21 februari 2011 11:52 schreef L0we het volgende:
[..]
En het is altijd maar de vraag of een maandagmorgen goed kan zijn....
Vanmorgen had ik ook een automobilist met een humeurtje achter me zeg...
Ik reed achter een auto die bij mij op de teller 47 reed, in het echt zal dat iets onder de 45 zijn... Nu heb ik altijd de gewoonte om aardig wat afstand te houden, je schiet er toch niets mee op als je dr vlak achter gaat plakken, en het rijdt alleen maar relaxter vind ik.
Helaas dacht de auto achter me daar anders over. Inhalen kon hij niet, ivm doorgetrokken streep, en naderend stoplicht. Dus begon hij maar te kleven, te seinen en te claxonneren. Op de een of andere manier maakt dat gedrag het slechtste in me los.... Ik liet mn snelheid zakken tot 35-40. Mijnheer natuurlijk nog kwaaier, en probeerde in te halen. In een reflex geef ik volgas, waardoor hij niet meer kon inhalen voor het naderende stoplicht...
Gelukkig moest ik links, en hij rechtdoor.... Ik ben normaal helemaal niet zo, maar als je het bloed onder mn nagels vandaan haalt heb je een slechte aan mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |