stel je niet aan!quote:
van hetzelfdequote:
Neehoor!quote:
Tuurlijk wel! Daar heb je geen wolkenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef jna het volgende:
[..]
Diep hoor! Of mag je ook niet meer diep kijken?
Haije!quote:
Succesquote:Op maandag 21 februari 2011 12:27 schreef Yesse het volgende:
Door semi-handig soggen gaat de tijd toch wel snel vandaagVolgens mijn nieuwe planning (de 3e inmiddels) ben ik 21 april klaar met 'onderzoek' en daarna ga ik schrijven
Wooohoooquote:28-01-2011 Structuurbiologie 7
Het begin van het eindequote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Houniet het volgende:
Kut mijn leven is veranderd, ik heb Facebook.
Sterkte.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Houniet het volgende:
IK WIL JOU OP FB, JA JA JA!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:11 schreef Houniet het volgende:
Dat was encartaquote:
Oh dat gedrocht. Negen van de tien keer was alles afgeschermd...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:40 schreef jna het volgende:
PiCarta is een zogeheten meta-catalogus van OCLC, die titels van boeken en tijdschriftartikelen en andere werken bevat, die samen de Nederlandse Centrale Catalogus vormen. PiCarta werd in 1998 door PICA op de markt gebracht. Picarta bevat de gegevens van ongeveer 14 miljoen boeken, 40 miljoen tijdschriftartikelen, 500.000 tijdschriften (papier en elektronisch) en de gegegens van diverse andere materialen (brieven, landkaarten, bladmuziek, CDs en DVDs) aanwezig in Nederlandse bibliotheken. In totaal bevatte Picarta in november 2007 ongeveer 65 miljoen titels.
quote:
Heb ik ook nooit goed mee leren omgaanquote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh dat gedrocht. Negen van de tien keer was alles afgeschermd...
Ooit een keer willen / moeten gebruiken.. daarna gelukkig nooit meer!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Oh ja
[..]
Heb ik ook nooit goed mee leren omgaan
Je moet ook inloggenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh dat gedrocht. Negen van de tien keer was alles afgeschermd...
Ja, hoe zit dat trouwens. Ik krijg altijd een inlogscherm. Dit is toch een landelijk iets of moet je op bepaalde school zitten ofzo?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:42 schreef jna het volgende:
Wil ik een keer actief bezig zijn met mn studie, doet picarta het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |