Jouw droomwereld (of de mijne) is echter niet gelijk aan de realiteit, en de realiteit is nu eenmaal kut.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe jouw leventje is... Maar mijn droomwereld is geen kutplek om te zijn hoor![]()
Natuurlijk mag er een discussie over zijn maar de argumenten die mensen gebruiken tegen de revolutie/democratie in andere landen zijn grotendeels egoïstisch. Dan hoor ik vooral hoe het zal uitpakken voor onze olieprijs, goederenprijs en eventueel zelfs een beetje bangmakerij voor moslim groeperingen.
Uiteindelijk is dat bijzaak, ik kan wat meer betalen (al doe ik dat liever niet) als dat de prijs is voor vrijheid in andere landen. Wij profiteren al jaren van de situatie zo, nu word het eens tijd dat anderen ook vooruit gaan.
De mensen in Tunesië en Egypte worden anders een stuk minder onderdrukt tegenwoordig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
Ja, en vooralsnog brengt het die landen nergens.
En zie hier het bewijs van paranoide verschijnselen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het zou voor mij bijzonder dom zijn om bijvoorbeeld mee te doen met DOSsen. Zat geheime diensten die als een gek aan het graven zijn naar Anonymous leden. Gezien de views van het Anon-topic en de negatieve reacties die ik krijg moet ik ervan uit gaan dat ik in de gaten gehouden wordt. Dus kan ik me illegale acties niet veroorloven.
Er zijn DOSsers gearresteerd. Ook in NL. Hoezo paranoia?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:55 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En zie hier het bewijs van paranoide verschijnselen.
Net of het welke dienst dan ook maar een fuck kan schelen dat jij verzoeken doet aan een website in Libië. Verder is het zo fucking simple om voor een paar dollar per maand zonder vastgelegde IP log anoniem het net op te gaan
Echt, ik kan je nog wel veel meer vertellen hierover maar je staat zelf ook niet echt bekend om volledige antwoorden.
Je doet wel stoer en interessant maar je hebt schijnbaar echt geen idee hoe dit soort dingen werken.
En weet je ook waarom die gearresteerd zijn? En hoe dat komt? (Nee ik denk het niet)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn DOSsers gearresteerd. Ook in NL. Hoezo paranoia?
Ja ok, dom, dommer, domst.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En weet je ook waarom die gearresteerd zijn? En hoe dat komt? (Nee ik denk het niet)
Iets met geen idee hebben waar ze precies mee bezig waren en hoe ze dat moesten doen.
Verder zat hier geen enkel key-person bij, maar eerder jongens die het spannend en leuk vonden om mee te doen en het idee steunen, en gewoon overal hun eigen IP achterlieten en het er ook nog eens overal over hebben.
Haha, nee die heb ik door. (geeft niet trouwens)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja ok, dom, dommer, domst.
Maar als ik nou opsporingsambtenaar was, dan wist ik dat de dure jongens niet makkelijk boven water komen. Dus ga je gericht zoeken, misschien gluur je op Fok! om te kijken of er mensen speciale belangstelling voor Anonymous hebben. En dan focus je je inspanningen gericht op die paar verdachten. Ik moet dan flink moeite doen om onder water te blijven. En dat zou alleen nuttig zijn als ik een echte goeie hacker was, voor een beetje dossen is het de moeite niet waard.
Maar als ik een echte goeie hacker was, kon ik mijn tijd wel nuttiger gebruiken dan een Anon-topic vol spammen.
kortom: does not compute.
Dat is een mogelijkheid, maar dan had ik hier meteen met een onder water-persona moeten beginnen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Haha, nee die heb ik door. (geeft niet trouwens)
Je zou het gewoon op fok kunnen zeggen zolang je een VPN (o.i.d.) hebt die geen logs bijhoudt van hoe hij de IPs heeft uitgegeven, verder zou je geen hints geven over waar je woont of niet te veel over wat je verder doet, en zou je voor alle andere sites op het net waar je herleidbaar gedrag vertoont een andere username en email gebruiken.
Heeft helemaal niets met hackers te maken, en een DDos heeft ook helemaal niets met hackers te maken. Is zeer simpel en tevens bijzonder eenvoudig allemaal. Maar net als met inbraak of een steekpartij willen veel mensen graag erover praten en daar gaat het vaak alsnog fout.
Niks paranoia. Ook in Nederland wordt het internet afgetapt, mensen die eigen servers draaien kunnen daar over meepraten. Een DDosser heeft weinig te vrezen omdat zijn/haar ip verloren gaat in de massa, de kans dat je daar uit gepikt gaat worden is vrij klein. Er zijn ook mensen die zich meer op de faciliterende bezigheden richten, die contacten onderhouden etc, die lopen al iets meer risico. Heb je enig idee hoe moeilijk het is om een organisatie die eigenlijk niet bestaat een gezicht te geven zonder dat het daadwerkelijk een organisatie gaat worden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:55 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
En zie hier het bewijs van paranoide verschijnselen.
Net of het welke dienst dan ook maar een fuck kan schelen dat jij verzoeken doet aan een website in Libië. Verder is het zo fucking simple om voor een paar dollar per maand zonder vastgelegde IP log anoniem het net op te gaan
Echt, ik kan je nog wel veel meer vertellen hierover maar je staat zelf ook niet echt bekend om volledige antwoorden.
Je doet wel stoer en interessant maar je hebt schijnbaar echt geen idee hoe dit soort dingen werken.
Doet men een keer iets tegen 'n dictator en dan is het ook weer niet goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Protesten in Libië - deel 3
geen oorlogen voeren in Irak
Ja dat idee heb ik al jaren, en ik weet donders goed waar ik het over heb.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Golzuam het volgende:
[..]
Niks paranoia. Ook in Nederland wordt het internet afgetapt, mensen die eigen servers draaien kunnen daar over meepraten. Een DDosser heeft weinig te vrezen omdat zijn/haar ip verloren gaat in de massa, de kans dat je daar uit gepikt gaat worden is vrij klein. Er zijn ook mensen die zich meer op de faciliterende bezigheden richten, die contacten onderhouden etc, die lopen al iets meer risico. Heb je enig idee hoe moeilijk het is om een organisatie die eigenlijk niet bestaat een gezicht te geven zonder dat het daadwerkelijk een organisatie gaat worden?
Pfff, ik neem gewoon geen onnodige risico's. Ad Bos, CDA die vragen stelt als WkiLeaks gemirrorred wordt door Powned, FBI die computeraars arresteert, overheids-hackers, fake-persona projecten, NL nr1 in afluisteren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef grindfreakje het volgende:
En wel paranoia omdat hij nu al denkt dat de geheime dienst hem in de gaten houd omdat hij alleen al over anonymous post.
Man, hier had ik nooit eerder aan gedacht, maar je bent wel paranoïde. Achterdochtig over de kleinste dingen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pfff, ik neem gewoon geen onnodige risico's. Ad Bos, CDA die vragen stelt als WkiLeaks gemirrorred wordt door Powned, FBI die computeraars arresteert, overheids-hackers, fake-persona projecten, NL nr1 in afluisteren.
Dat is niet paranoia, gewoon verstandig. Als je stiekume dingen doet moet je je bek houden en proberen niet te bestaan. Als je je mond open doet moet je brandschoon zijn.
Straalt eraf toch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Man, hier had ik nooit eerder aan gedacht, maar je bent wel paranoïde. Achterdochtig over de kleinste dingen.
Ga jij s een paar daagjes lekker DOSsen voor de lol. Het is toch niet gevaarlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Man, hier had ik nooit eerder aan gedacht, maar je bent wel paranoïde. Achterdochtig over de kleinste dingen.
Maar ze hebben wel pilletjes voor types zoals hij:quote:
Je doet me denken aan die jezusfreaks die op koopavond voor je bidden in de winkelstraat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga jij s een paar daagjes lekker DOSsen voor de lol. Het is toch niet gevaarlijk.
En als het niet werkt dan zeggen we gewoon dat de regering wat bij de pilletjes heeft ingedaan bij de produktieserie die de dokter hem voor zou schrijven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:41 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel pilletjes voor types zoals hij:
[ afbeelding ]
Als hij in behandeling gaat, is de prognose vrij goed
Proof me wrongquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:42 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Je doet me denken aan die jezusfreaks die op koopavond voor je bidden in de winkelstraat.
Oogkleppen en een misselijkmakende overtuiging van de eigen juistheid.
Ongeacht de uitkomst behoud jij je mening, dus wat valt er te bewijzen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Proof me wrong
http://sourceforge.net/projects/loic/
Nou, dan krabbel je toch lekker terug?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:47 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ongeacht de uitkomst behoud jij je mening, dus wat valt er te bewijzen.
Schijnbaar heb je niets meegekregen van bovenstaande uitleg. En verder kun je vrijuit DDOssen naar libie of naar aan Khadaffi verwante dingen.
Alleen voor Visa, Paypal e.d. moet je even je omweg goed regelen maar dat kost maar een paar minuten maximaal.
En voor LOIC ga ik geen aparte partitie met ander OS aanmaken.
Kijk en dat is het probleem met bekrompen mensen als jou, je kunt er gewoon helemaal niets mee. Het is of zwart of wit, grijs bestaat niet in jouw kleine zielige wereldje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, dan krabbel je toch lekker terug?
Fase 4 zul je alleen halen als de hele wereld paranoide word. Dan kun je als een Bhagwan over je commune heersen alwaar iedereen dan gelijk zal zijn maar jij als ziener net ietsjes meer gelijk dan anderen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Mohandas Gandhi
Ik ben halverwege geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |