Standaard neo-con links/rechts-polariserende propaganda als argument om mensen te mogen martelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij man....
Als ze het al willen kan het niet wegens afbraak van het onderwijs.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat we ooit zo'n bevolking krijgen? De meeste Nederlanders zijn niet zo, en zullen ook nooit zo worden.
quote:DUTurborama RT!!! Check die filmpje!!! -- politie en ME schieten met #scherp! in #Holland capital, #Amsterdam http://t.co/FqHydqZ via @youtube 3 minutes ago via Tweet Button
quote:Cheesenuggets RT!!! Heavy fighting in #Rotterdam, #Hofplein square police fired live ammo, TIME TO STEP DOWN RUTTE!!!!!!http://c.photoshelter.com(...)750/750/img-8448.jpg 2 minutes ago via web
Als een vat olie de prijs heeft van 200 of 300 dollar? En daarmee onze economie in diepe crisis stort? Of zelfs tekorten aan olie wat leidt tot problemen in de voedselproductie? Ik denk dat dit aardig wat kwaad bloed zal veroorzaken in Europa.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
Wat zou een revolutie in Europa teweeg moeten brengen? Nog meer welvaart voor iedereen?
Het percentage olie dat direct uit Libie vandaan komt is in verhouding vrij klein tot de rest van de wereld.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Protesten in Libië - deel 3
De demonstranten in Libië dreigen de olietoevoer naar het westen af te sluiten als we niets doen aan Ghadverdaffie.
[..]
Wij zelf. De bevolking. We moeten van onze regeringen eisen dat ze zich netjes gedragen. Geen dictaturen steunen, geen oorlogen voeren in Irak en Afghanistan.
We zijn zelf medeverantwoordelijk voor de gebeurtenissen in het MO.
Dat is de boodschap van de demonstranten, WikiLeaks en Anonymous.
En wij steken ons hoofd in het zand. We zeuren over hoofddoekjes en kijken naar Boer zoekt Hoer.
Dat zijn we wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En 'wij' zijn verantwoordelijk voor nik s.
Nee JIJ wel. Spreek lekker voor jezelf, en ga maar lekker fantaseren met je simpele verstand dat je verantwoordelijk voor alles bent.quote:
Tja sommigen schieten nu eenmaal door.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef vergezocht het volgende:
En wil je soms mensen een schuldgevoel aanpraten omdat je gewoon niks anders te doen hebt?
Pfff....
Die woestijnhonden pompen wel jouw olie op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:26 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee JIJ wel. Spreek lekker voor jezelf, en ga maar lekker fantaseren met je simpele verstand dat je verantwoordelijk voor alles bent.
Ik ben verantwoordelijk alleen voor mezelf en geen enkele woestijnhond.
dat weet je helemaal niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:45 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Tja sommigen schieten nu eenmaal door.
Beter zou hij met een de vlag van Libië het torentje in Den Haag beklimmen, i.p.v. achter zijn toetsenbord te blijven roepen dat wij verantwoordelijk zijn en wij iets moeten doen.
Verbeter de wereld en begin bij jezelf, en deze wereld verbeter je niet vanaf je zolderkamertje.
Dus zolang papierversnipperaar hier blijft posten is hij net zo passief als al die anderen die hij passiviteit verwijt.
IK gebruik openbaar vervoer en gebruik geen olie, dus kanker opquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die woestijnhonden pompen wel jouw olie op.
Gezien de tijden vanal je postings ben je in elk geval werkloos en zit je rustig de hele dag achter je computer. Dus dan vraag ik me af hoe jij dan wel niet helpt om je eigen idealen (en in jouw ogen je land en volk) te helpen om dat te doen wat jij juist acht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
dat weet je helemaal niet.
Iedereen gebruikt olie, dit omdat het in zoveel dingen word gebruikt. (plus dat alle fabrieken zonder smeervet/olie binnen enkele dagen stil vallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
IK gebruik openbaar vervoer en gebruik geen olie, dus kanker op![]()
Nee dat weet ik, maar hij probeert mij te trollen en daarop wou ik niet in gaan. Daarom kwam ik met die minachtende opmerking. Wil niet teveel tekst aan hem verdoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
[..]
Iedereen gebruikt olie, dit omdat het in zoveel dingen word gebruikt. (plus dat alle fabrieken zonder smeervet/olie binnen enkele dagen stil vallen.
Gun jezelf een lach met wat langere tekstenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar hij probeert mij te trollen en daarop wou ik niet in gaan. Daarom kwam ik met die minachtende opmerking. Wil niet teveel tekst aan hem verdoen
Het openbaar vervoer heeft geen olie nodig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Gezien de tijden vanal je postings ben je in elk geval werkloos
Lees mijn reactie daaronder, troll.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het openbaar vervoer heeft geen olie nodig?
Kratje wedden dat jij vandaag meerdere producten hebt gebruikt waar minerale olie voor benodigd is geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je krijgt wel uitkering, geef het toe, het is geenszins mogelijk voor iemand van alle uren van de dag 24/7 zo nu en dan een reactie te posten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.
Lees EENS mijn verklarende reactie daaronder. IK ga niet 100 keer herhalen voor iedereen waarom ik dat typte. Anders spam je het topic vol en word je ook net zo trollerig als de TS.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Kratje wedden dat jij vandaag meerdere producten hebt gebruikt waar minerale olie voor benodigd is geweest.
Sowieso al voor 99% van het transport voor alle producten die jij bezit is olie aan de pas gekomen.
Oh, jij beperkt je alleen tot Libië?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef von_Preussen het volgende:
Zeg Papierversnipperaar, wat doe jij eigenlijk?
Geen ene flikker, ga je koffer eens heel snel pakken en ga naar Libie om de revolutie te ondersteunen.
Daar ben je niet erg succesvol in dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, maar hij probeert mij te trollen en daarop wou ik niet in gaan. Daarom kwam ik met die minachtende opmerking. Wil niet teveel tekst aan hem verdoen
Jij ook niet, jij bent een onsuccesvolle troll.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar ben je niet erg succesvol in dan.
Ik heb geen uitkering.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je krijgt wel uitkering, geef het toe,
Het enige wat jij doet is op internet commentaar geven dat anderen niets doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, jij beperkt je alleen tot Libië?
Ik ben dan ook geen trol. Ik meen het en ik heb uitstekende argumenten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Jij ook niet, jij bent een unsuccesvolle troll.
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het enige wat jij doet is op internet commentaar geven dat anderen niets doen.
Wat doe jij uberhaupt om de revolutie, waar dan ook, te ondersteunen?
Dan ben je dakloos en typt vanuit de bibliotheek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen uitkering.
Anonops #6: Anonymous en de MO-revolutiesquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat doe jij dan om de revolutie te ondersteunen?
O.a. informatievoorziening (waaronder MO-subforum), recrutering, infrastructuur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat doe jij dan om de revolutie te ondersteunen?
Dat is een beetje makkelijk hij is in ieder geval informatie aan het verspreiden en dat is al meer dan 99% van de mensen hier doen. En denk na: stel dat hij meer doet (zie het onderwerp van het topic dat je hier quote) dan zou het vrij achterlijk zijn om dat op een openbaar forum te gooien of niet? Of telt het alleen als iemand zelf met een wapen afreist naar Libie om daar met de betogers mee te vechten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Anonops #6: Anonymous en de MO-revoluties
Hoezo mag je er niet over discussieren dat een revolutie eventueel niet positief voor de bevolking uitpakt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik vind het al langer wat zonde dat er steeds meer discussie is dat een eventuele revolutie misschien niet zo positief zal zijn (voor wie blijft dan de grote vraag). Voor ons zal het misschien slechter uitpakken dan toen we nog wat te zeggen hadden in deze landen.... Maar het zal toch ook moeten tellen hoe het uiteindelijk in de betreffende landen uit gaat pakken? Dan is het voor ons misschien slechter (terwijl we het al absoluut niet slecht hebben) maar voor het volkje daar wel beter. Ik vind het geen enorm probleem als benzineprijs ofzo iets omhoog gaat, een kleine prijs voor meer vrijheid in andere landen.
Ik ga niet de straat op ofzo om te demonstreren, en zit lekker veilig achter mijn pctje.. Maar 't zou toch een stuk fijner zijn als ik wist dat ook de mensen in deze onderdrukte landen een beter leven krijgen.
Nou, ik weet niet hoe jouw leventje is... Maar mijn droomwereld is geen kutplek om te zijn hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo mag je er niet over discussieren dat een revolutie eventueel niet positief voor de bevolking uitpakt?
Momenteel zijn er gewoon een aantal scenario's mogelijk, zowel goede als slechte. En in een discussie hoort dat je ze allemaal bespreekt. Dat het mischien niet in jouw droomwereld past waar alleen maar bloemen en democratie is, dat is jammer, maar de wereld is nu eenmaal aan kutplek om te zijn.
Het zou voor mij bijzonder dom zijn om bijvoorbeeld mee te doen met DOSsen. Zat geheime diensten die als een gek aan het graven zijn naar Anonymous leden. Gezien de views van het Anon-topic en de negatieve reacties die ik krijg moet ik ervan uit gaan dat ik in de gaten gehouden wordt. Dus kan ik me illegale acties niet veroorloven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Golzuam het volgende:
En denk na: stel dat hij meer doet (zie het onderwerp van het topic dat je hier quote) dan zou het vrij achterlijk zijn om dat op een openbaar forum te gooien of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |