Tja, dat is het risico als je je olie laat leveren door dictators.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Goh, de olieprijs knalt dadelijk door het plafond.
Ik heb het alleen nog maar van Drifter_ gehoord, die ik best geloof hoor, daar niet vanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
Westen wordt nu direct betrokken, ben benieuwd hoe men reageert en wanneer.
Ik denk dat er nu wel paar mensen in actie dienen te komen in de EU.
Behoorlijk: 23% UK, 14% Duitsland, hoe dat bij ons is weet ik niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Mr_Memory het volgende:
Is Libie zo een grote speler op de oliemarkt?
Ze hollen reeds achter de feiten aan. Tja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, Gadaffi hebben we niet echt gesteund natuurlijk...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ons leren voor het steunen van die dictators voor tientallen jaren.
Tja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tja, dat is het risico als je je olie laat leveren door dictators.
Stemming is al voldoende om dat zaak te laten exploderen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Behoorlijk: 23% UK, 14% Duitsland, hoe dat bij ons is weet ik niet.
Jawel, financieel behoorlijk en hij brabbelt nog steeds vrolijk in de VN, waar ze geen of minimale sancties hebben opgelegd de afgelopen jaren. Ook dat is steunen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, Gadaffi hebben we niet echt gesteund natuurlijk...
Het Westen is zo hypocriet als een gladde aal.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal ons leren voor het steunen van die dictators voor tientallen jaren.
Wij zelf. De bevolking. We moeten van onze regeringen eisen dat ze zich netjes gedragen. Geen dictaturen steunen, geen oorlogen voeren in Irak en Afghanistan.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
En wij steken ons hoofd in het zand. We zeuren over hoofddoekjes en kijken naar Boer zoekt Hoer.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het Westen is zo hypocriet als een gladde aal.
Ja, ook zijn olie afnemen is ondersteunen. Maar iig werd hij niet zo gepamperd als Moebarak. Volgens mij onderhield het Westen jarenlang zelfs geen diplomatieke betrekkingen met Libïe... (vanaf Lockerbie, denk ik...)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:49 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Jawel, financieel behoorlijk en hij brabbelt nog steeds vrolijk in de VN, waar ze geen of minimale sancties hebben opgelegd de afgelopen jaren. Ook dat is steunen.
En naar Op zoek naar Zorro, Jozef, Maria, Gordon, Bram, Rutte, ......quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En wij steken ons hoofd in het zand. We zeuren over hoofddoekjes en kijken naar Boer zoekt Hoer.
Gadhaffi spreekt regelmatig voor de VN waar Libië gewoon nog lid van is, dat zijn toch diplomatieke betrekkingen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ook zijn olie afnemen is ondersteunen. Maar iig werd hij niet zo gepamperd als Moebarak. Volgens mij onderhield het Westen jarenlang zelfs geen diplomatieke betrekkingen met Libïe... (vanaf Lockerbie, denk ik...)
In het groot..... VN. Tja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ook zijn olie afnemen is ondersteunen. Maar iig werd hij niet zo gepamperd als Moebarak. Volgens mij onderhield het Westen jarenlang zelfs geen diplomatieke betrekkingen met Libïe... (vanaf Lockerbie, denk ik...)
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
De BBC heeft 'breaking news': Libya: Anti-Gaddafi protests spread to Tripoli
Lol dat is ook breaking news volgens ANP en verreweg het grootste deel van de Nederlandse media dus.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:56 schreef remlof het volgende:
De BBC heeft 'breaking news': Libya: Anti-Gaddafi protests spread to Tripoli
Idd maar is dat niet menselijk, zo lang het goed gaat zien we heel veel door de vingers.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En wij steken ons hoofd in het zand. We zeuren over hoofddoekjes en kijken naar Boer zoekt Hoer.
Ja, okee, vooralsnog is dat binnen de Westerse democratieën een vrij idealistisch streven. Ik ben er ook van overtuigd dat in onze landen als het ware een nieuw burger élan tot uitdrukking gebracht zal worden oiv de nieuwe media, maar hoe zich dit gaat ontwikkelen tav wat jij hier bedoelt is nog onduidelijk wmb...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wij zelf. De bevolking. We moeten van onze regeringen eisen dat ze zich netjes gedragen. Geen dictaturen steunen, geen oorlogen voeren in Irak en Afghanistan.
We zijn zelf medeverantwoordelijk voor de gebeurtenissen in het MO.
Dat is de boodschap van de demonstranten, WikiLeaks en Anonymous.
Net of het Libische regime de afgelopen 40+ jaar alleen maar criminelen heeft vermoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:51 schreef yavanna het volgende:
cnnbrk CNN Breaking News
Libya's ambassador to Arab League resigns saying he can't be part of regime that kills innocent people http://on.cnn.com/ge2mrQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |