quote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
Ik denk dat opstand beter op zijn plaat is.
Hoe bedoel jij dat de rellen minder zijn?? Bedoel je qua geweld of zo?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
De protesten lijken niet kleiner, de hoeveelheid YouTube filmpjes en reactie van het leger wel. De rellen zijn minder, de protesten in mijn ogen niet.
Mm, hij is te druk met staatszaken om nu een toespraak te houden op tv...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef intellectuele_user het volgende:
Gaddafi's son seen killing protestors with security forces - PRESS TV
Tuurlijk, ik vergelijk het met Benghazi en niet met Caïro.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef tass het volgende:
[..]
Hoe bedoel jij dat de rellen minder zijn?? Bedoel je qua geweld of zo?
En ja er is veel minder aanvoer van media, daardoor is er ook veel minder bekend, maar ik denk ook dat de protesten hier een stuk heviger zijn als in Egypte.
Pas je op met popcorn?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kom net thuis uit Rotterdam. Ik vind het wel goed zo.
Nouja dan gaan de nootjes terug de kast in
Vosss zit toch niet in een bioscoop?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:55 schreef Peter het volgende:
[..]
Pas je op met popcorn?
Popcorn leidt tot moord in bioscoop
Saif el-Islam is de "goede" zoon.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, hij is te druk met staatszaken om nu een toespraak te houden op tv...
Dus we krijgen geen toespraak? Die zou zeker door de doodgeschoten broer gehouden worden?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:54 schreef intellectuele_user het volgende:
Gaddafi's son seen killing protestors with security forces - PRESS TV
Dat de hoofdstad nog relatief rustig is is zeker niet onbelangrijk. Helemaal met de wetenschap dat Tripoli en andere steden in West-Libie veel Ghadaffi-aanhangers hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:51 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
De protesten lijken niet kleiner, de hoeveelheid YouTube filmpjes en reactie van het leger wel. De rellen zijn minder, de protesten in mijn ogen niet.
Bloedbad, slachtpartij....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
Ik denk dat opstand beter op zijn plaats is.
ROFLquote:Op zondag 20 februari 2011 23:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Benieuwd welke zoon.
Deze pimp?
[ afbeelding ]
Van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |