Hmm, dat is minder.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:57 schreef _Loki het volgende:
Hij was overgestapt naar de C-kant, maar dat was eigenlijk al te laat, iedereen had vaste groepjes en hij had teveel stof gemist enzo.
Hij blijft ook maar zeggen dat studeren niks voor hem is, en dat ie daar iig achter is gekomen.
quote:
quote:
Dat is helemaal kut. Nu zit je alleen thuis in de kou zeker?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:26 schreef _Loki het volgende:
Ochjezus.
Dan kan ik nog lang wachten op vriend. Nu issie vanochtend ook nog z'n telefoon kwijtgeraakt in de trein (wordt teruggebracht, dat wel!) dus nu kan ik 'm ook niet bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef _Loki het volgende:
Yep, hij's net een half uurtje thuis. In bed, welteverstaan. Geen woord gezegd, maar dat hoeft ook niet want na 2 uur te lang onderweg zijn mag datLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was na bijna 4 uur thuis
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |