quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Boobman het volgende:
[..]
misschien kijk ik teveel en komt t uit me slaapkamer
Mensen zonder zelfspot zijn imo de domste lui. Die moet je slaan. Met stokken!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Dingen die als een 'vooroordeel' kunnen overkomen
Godgloeiende, wat kan dat mens zeuren zeg.
Je ziet Alex ook heel de tijd wanhopig kijken 'wie haalt haar hier weg?'.
[ afbeelding ]
Kwestie van tijd voor je je bij ons in de duistere zijde gaat melden en 3 maanden van je leven verknald!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Mijn laptop staat beneden, maar geen zin om aan te zwengelen hiervoor. Heb dag drie een uurtje gekeken en toen vond ik het leuk geweest. Ik stream by proxy.
Die zijn gewoon helemáál bruin in plaats van die nare vlekken, de bofkonten.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
Joanna heeft gewoon gelijk, het is facking hard om alles te hebben wat je wilt hebben en dat mensen daar grapjes over maken! Kindertjes in de derde wereld hebben het maar makkelijk!!
hahaha ja, maar zou Sharon dan nu een vlekkenhekel aan haar hebben?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn gewoon helemáál bruin in plaats van die nare vlekken, de bofkonten.
of ze worden egaal blank (zie michael jackson)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zijn gewoon helemáál bruin in plaats van die nare vlekken, de bofkonten.
Dat is geniaalquote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
De Stem:
Bewoners, het is vanaf nu verboden te roddelen over Joanna en haar aan te vallen, Joanna heeft vanaf nu ook altijd gelijk
Vervolgens in de slaapkamer: die Joanna is echt een kutwijf
De Stem: Wil Alex niet meer zeggen dat Joanne een kutwijf is
Ik heb het totnutoe bij iedere RLS nog weten te weerstaan. Met af en toe een streamdagje. En daar voelen jullie niks van. Ik doe gewoon mee alsof ik er met mijn neus bovenop zit.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
Kwestie van tijd voor je je bij ons in de duistere zijde gaat melden en 3 maanden van je leven verknald!Kommaaaarrrrrrr CC, verzet je niet langer...
IDD, maar zoals ze zelf al zei, af en toe is ze een huppelkutje.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
Joanna heeft gewoon gelijk, het is facking hard om alles te hebben wat je wilt hebben en dat mensen daar grapjes over maken! Kindertjes in de derde wereld hebben het maar makkelijk!!
Daarom heb ik destijds Jan des Bouvrie ook om een ronde tafel gevraagd ipv zo'n langwerpige: dan kun je tenminste iedereen goed zien en wordt het wat centraler (alhoewel je sommige mensen niet wilt zien eten, maar hier is iedereen wel goedgemanierd...)quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij DGK waren de maaltijden vaak meesterlijk plus geruzie
ik zou gewoon zeggen: ja, ik ga effe, ik moet nodig schijtenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef TheVulture het volgende:
Alex probeert het gesprek al een paar keer af te sluiten maar het lukt niet echt
Aldus de zenderbaas.quote:Heb uitgezocht waarom de streamlock 5 uur geledenwaren,er kwamen electriciteitsdraden naar beneden die we moeten vastzetten.. Nu weer#sstnl
dat zeg je van adel niet dn moet je toileterenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zou gewoon zeggen: ja, ik ga effe, ik moet nodig schijten
Nog ff en hij rent gillend het huis uitquote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef Boobman het volgende:
hij kan ook niet zeggen 'sorry nu moet ik de tram halen'
die caps van een ëtende" amanda waren mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daarom heb ik destijds Jan des Bouvrie ook om een ronde tafel gevraagd ipv zo'n langwerpige: dan kun je tenminste iedereen goed zien en wordt het wat centraler (alhoewel je sommige mensen niet wilt zien eten, maar hier is iedereen wel goedgemanierd...)
niet meteen je geheim prijsgevenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat zeg je van adel niet dn moet je toileteren
Hoe ze dat mes in een broodje zette, alsof ze hem wilde vermoorden..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
die caps van een ëtende" amanda waren mooi
Yeah right, nice try alphonsje, je kent de Fokkertjes nog niet blijkbaarquote:
nee toch, zo'n titel heb je toch voor 't leven. En wij hebben niks gezien toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Boobman het volgende:
als alex haar nu es goed afmaakt, is zijn familie dan weer de titel kwijt?
Nope dat levert hem weer een titel op!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Boobman het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]alhoewel je sommige mensen niet wilt zien eten[..]
Small price to pay lijkt mequote:Op zondag 20 februari 2011 22:05 schreef Boobman het volgende:
kunnen ze hem niet voor een paar weken inhuren en dat huis injagenquote:
Grin.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef versabommie het volgende:
Pijn? Pijn? Deze man weet wat pijn is:
[ afbeelding ]
Dat ze ze maar voor lange tijd vastgezet hebbenquote:
Ze hebben zeker Alsido niet ingehuurd?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat ze ze maar voor lange tijd vastgezet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |