Gewoon met prt scrn knop op het toetsenbord. Gyazo doet het bij mij nietquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef beauterham het volgende:
Waarmee maken jullie de print screens, gewoon de standaard functie van Windows?
Deze is heerlijk gebruik hem al jaren! :]quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.gadwin.com/printscreen/
er moet er eigenlijk gewoon eentje beginnen met eten te gooienquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Zelfs allemaal aan de tafel is saai. Eten is saai, mensen zijn saai.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
En wat zegt jouw Gaydar over de rest? Ik bedoel je hebt Huub ook half uit de kast gekregen.. (de andere helft stond waarschijnlijk op een krukje omdat hij niet bij de drank kon)
twee flessen rose, chocola, chips en snoepquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand welke spullen Sharon uit de voorraadkamer heeft gekozen?
Ik ook, kan alles wat ik nodig heb, behalve posten naar serversquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Deze is heerlijk gebruik hem al jaren! :]
2 Wijn, chocolade, haribo, en een zak met nootjes?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
1 bak snoep, 2 flessen rose. En verder zegt ze zoveel mogelijk dingen te hebben gepkt met veel inhoudquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Bij DGK waren de maaltijden vaak meesterlijk plus geruziequote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef MissJ.24 het volgende:
Chill maar, jouw familie heeft zich al laten gelden en jij bent voortaan the family guy. Je hoeft niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Jumparound het volgende:
oh trouwens CC, ik zou wel willen maar ik ben een veel te rustig en stabiel persoon om deel te nemen aan al die KUT REALTIYS SHOWS!
GVD
gelukkig, ik dacht even dat je serieus wasquote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chill maar, jouw familie heeft zich al laten gelden en jij bent voortaan the family guy. Je hoeft niet.
Dramaqueen.
Waarom zit er niet 15 dieren in.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef MissJ.24 het volgende:
opsluiten in slaapkamer en dan kooigevecht?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Waarom zit er niet 15 dieren in.
En dan wachten tot er 1 blijft leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |