Heb je helemaal gelijk in. Stom, dat ik er geen erg in heb inderdaad. Is wat mij betreft inderdaad een belachelijke regel. Probleem is alleen dat zonder die regel het einde zoek is, en elke wedstrijd nageplozen kan worden. Deze is alleen wel dermate duidelijk, dat het wmb aangepakt zou moeten worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
Nee, want de scheids heeft het al beoordeeld. Ik vind dat echt een non regel. Als een scheids iets verkeerd heeft gezien moet de bond dat toch kunnen aanpassen, zeker bij zo'n aanslag als dit. Als een scheidsrechter onterecht rood geeft kan het wel worden teruggedraaid. Ze moeten snel die regels aanpassen zodat zulke smeerlappen hoe dan ook gestraft worden.
Als hij nou einde vorig seizoen toen ze 15e werden had gezegd dat Feyenoord idd gelijk had gehad door met hem te breken. Maar nee hoor..... Toen hield die gast de kaken stijf op mekaar.quote:'Velen zijn vroeger bij Feyenoord al afgeschreven op jonge leeftijd'
Dinsdag, 22 februari 2011 om 23:49
Timothy Derijck is dit seizoen een van de smaakmakers van het sterk presterende ADO Den Haag. In het verleden was de 23-jarige verdediger niet goeg genoeg voor Feyenoord, maar bij de Hagenaren heeft de Belg zich opgewerkt tot een stabiele kracht. " Met ADO Den Haag kreeg ik wel een club die vertrouwen in me had", vertelde Derijck in het weekblad Voetbal International.
"Hoewel ik het jammer vind dat ik het niet bij Feyenoord heb gered, kijk ik wel positief terug", geeft Derijck aan. "De club heeft me gevormd, ook al heb ik daar weinig hoogtepunten gehad. Maar dat lag niet alleen aan mezelf. Ik wist geen moment waar ik aan toe was, en voor een jonge speler is dat lastig. Het ene moment was ik basisspeler, en vervolgens moest ik weer vertrekken."
"Maar ik was niet de enige", benadrukt Derijck. "Veel spelers zijn in het verleden bij Feyenoord al afgeschreven op jonge leeftijd, voordat ze konden laten zien hoe goed ze werkelijk waren." Derijck geniet van de uitstekende prestaties van ADO. "Vorig jaar ging het over de Jupiler League, nu praat iedereen over Europees voetbal. Misschien geniet ik juist daardoor wel extra van onze prestaties dit seizoen. En het mooie is dat we nog geen punt onverdiend hebben gepakt."
Is ook wel zo, we zijn ondertussen jaren verder, en het is natuurlijk nog steeds geen wereldtopper, daar kun je ook geen jaren op wachten, want dan zit je met 78 salarissen. Toch heb ik altijd gezegd dat hij zo slecht nog niet was, en hij het gewenste niveau nog wel zou gaan halen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als hij nou einde vorig seizoen toen ze 15e werden had gezegd dat Feyenoord idd gelijk had gehad door met hem te breken. Maar nee hoor..... Toen hield die gast de kaken stijf op mekaar.
En nu zijn de rollen omgedraaid en ligt het weer allemaal aan het korte termijn selectiebeleid van Feyenoord? Heeft hier gewoon nooit kunnen overtuigen.
Ik vrees dat dat niet door gaat, maar het zou natuurlijk geweldig zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:55 schreef Paul-89 het volgende:
Vlaar-De Vrij.![]()
Wat zou het trouwens mooi zijn als dat duo gaat verlengen.
Heb je een goed duo staan.
Idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is ook wel zo, we zijn ondertussen jaren verder, en het is natuurlijk nog steeds geen wereldtopper, daar kun je ook geen jaren op wachten, want dan zit je met 78 salarissen. Toch heb ik altijd gezegd dat hij zo slecht nog niet was, en hij het gewenste niveau nog wel zou gaan halen.
Denk dat Derijck opzich wel minder gevoelig is voor wat er om hem heen gebeurt dan Bahia hoor. Dat is echt huilen met de pet op: het ene moment de Rots van Rio, redder in nood, en het andere moment waardeloos, de absolute schlemiel van het team.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd.
En hij doet het redelijk in een elftal dat goed draait. Was met Bahia ook zo vorig jaar, alleen als het tegenzit heb je niks aan zulke mensen.
Kijk als die Bastos nou zulke dingen gaat roepen heeft hij een punt. [ afbeelding ]
Yep. Gelukkig zal hij einde van dit seizoen wel vertrekken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:58 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Denk dat Derijck opzich wel minder gevoelig is voor wat er om hem heen gebeurt dan Bahia hoor. Dat is echt huilen met de pet op: het ene moment de Rots van Rio, redder in nood, en het andere moment waardeloos, de absolute schlemiel van het team.
Meijerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:52 schreef Paul-89 het volgende:
http://www.eredivisie.nl/(...)rich_van_Gobbel.html
Edit : Mooi hoe die Meijer over elke speler een verhaal heeft, prachtige kerel.![]()
De Vrij zal best blijven als er geen heel goed bod komt en we niet degraderen. Toch ben ik bang dat Vlaar weggaat, en Schenkeveld is er nog niet. Dan zullen we toch echt een ervaren verdediger voor de basis er bij moeten halen, en als vervanging voor Bahia een aardige stand-in.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yep. Gelukkig zal hij einde van dit seizoen wel vertrekken.
Deels jammer want hij heeft met name vorig seizoen echt wel zijn mannetje gestaan centraal achterin.
Hopen dat Schenkeveld over voldoende kwaliteiten beschikt. Dan moet hij het maar samen met De Vrij gaan flikken centraal achterin.
Nja volgens Mario was dat hele Arsenal-bod gewoon weer (voor de zoveelste keer) gelul van V Gelder.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
De Vrij zal best blijven als er geen heel goed bod komt en we niet degraderen. Toch ben ik bang dat Vlaar weggaat, en Schenkeveld is er nog niet. Dan zullen we toch echt een ervaren verdediger voor de basis er bij moeten halen, en als vervanging voor Bahia een aardige stand-in.
Nu weet ik niet in hoeverre de OP nog exact klopt, en het gaat hier vaak genoeg over wie er weg gaan, maar het lijstje is eigenlijk te bizar voor woorden als je kijkt wie er blijven.quote:Darley Ramon Torres --> 1 jaar
Erwin Mulder --> 1 jaar
Rob van Dijk
Stefan de Vrij --> 1 jaar
Andre Bahia
Tim de Cler
Michael Lumb
Ron Vlaar --> 1 jaar
Dani Fernandez --> 1 jaar
Bart Schenkeveld --> 1 jaar
Bruno Martens Indi --> transfervrij/optie gelicht??
Kelvin Leerdam --> transfervrij/optie gelicht??
Karim El Ahmadi
Luigi Bruins
Leroy Fer --> 1 jaar
Adil Auassar --> 1 jaar
Kamohelo Mokotjo --> 1 jaar
Georgino Wijnaldum --> 1 jaar
Ricky van Haaren --> 1 jaar
Ruben Schaken --> 1 jaar
Jon Dahl Tomasson
Diego Biseswar --> 1 jaar
Fedor Smolov
Sekou Cisse --> 3 jaar
Luc Castaignos
Jerson Cabral --> transfervrij/optie gelicht??
Mwa. Hij ontkende dat er was geboden, niet dat er scouts van Arsenal zaten. Maargoed, dan nog, ik zie hem nog niet vertrekken, gelukkig. Bahia heeft z'n tickets allang geboekt, die is 99% weg. Hij verdient natuurlijk wel een buiten de EU salaris, maar een fatsoenlijke verdediger vinden voor minder dan dat zal ook niet makkelijk worden.Hij zit iig niet bij de grootverdieners, dus ach.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nja volgens Mario was dat hele Arsenal-bod gewoon weer (voor de zoveelste keer) gelul van V Gelder.
Bahia heeft geloof ik wel persoonlijk aangegeven heimwee te hebben en liever z.s.m. terug te willen naar Brazilië.
Zal ons ook wel een flinke bak salaris schelen die jongen.
Ik dacht het wel, daarom heb ik daar ook "optie gelicht??" bij gezet..quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:35 schreef Stokstaart het volgende:
Contracten van Cabral, Martins Indi, Leerdam en Isoufi zijn toch in November al verlengt?
Ja dus. Nu maar hopen dat we geen gezeik krijgen omtrent de rechtsgeldigheidquote:Feyenoord heeft de contracten van Luc Castaignos, Bruno Martins Indi, Jerson Cabral, Shabir Isoufi en Kelvin Leerdam met twee jaar verlengd door middel van het lichten van de opties uit hun contracten. Het vijftal staat hierdoor in ieder geval tot de zomer van 2013 onder contract. Castaignos, Martins Indi, Cabral en Leerdam maken dit seizoen deel uit van Feyenoords A-selectie, terwijl jeugdinternational Shabir Isoufi op dit moment is uitgeleend aan Excelsior.
Dat we de contracten van deze spelers verlengen, past in onze filosofie om eigen jeugd zo lang mogelijk aan ons te binden, zegt technisch directeur Leo Beenhakker. Wij hebben momenteel een zeer talentvolle generatie in huis. Deze jongens maken, elk in hun eigen tempo, een prima ontwikkeling door.
Is juist jammer dat Bahia weg zou gaan. Die man hoort bij Feyenoord.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Yep. Gelukkig zal hij einde van dit seizoen wel vertrekken.
Kan hij mooi bijtekenen bij ons!quote:Rowley: 'De Vrij heb ik nooit bekeken
Steve Rowley, hoofd internationale scouting en technisch manager van Arsenal, spreekt tegen men de verrichtingen van Stefan de Vrij op de voet volgt. De verdediger van Feyenoord wordt sinds enkele dagen aan de Londenaren gelinkt, maar volgens Rowley berust die berichtgeving niet op waarheid. "Met Feyenoord werken we op dit moment goed samen en de relatie is uitstekend, zegt Rowley.
"Daarom was het bericht bij de NOS-televisie, waar werd gemeld dat ik bij ADO-Feyenoord was en De Vrij bij de club wil weghalen, onzin en pijnlijk voor alle betrokkenen". vertelt Rowley woensdag aan De Telegraaf. "Wij zoeken geen centrale verdediger, De Vrij heb ik nooit bekeken en tijdens ADO-Feyenoord zat ik in mijn favoriete Indische restaurant in Londen."
"Als we ooit interesse in een speler van Feyenoord zouden hebben, maken we dat openlijk aan Stanley Brard of Eric Gudde bekend", benadrukt Rowley. "Dat zijn de mensen met wie wij communiceren." Arsenal heeft op dit moment geen enkele interesse in spelers van de Rotterdammers en heeft ook nooit de bedoeling gehad om op basis van de samenwerking een optie te hebben op spelers. "Wij zoeken talenten over de hele wereld", zegt Rowley.
Bron: voetbalzone.nl
quote:Schuld in de zomer minder dan 10 miljoen
Eerder deze week meldde het Algemeen Dagblad dat de Vrienden van Feyenoord hopen de schuld van Feyenoord deze zomer onder de tien miljoen euro te kunnen brengen.
Indien de club dan ook nog een sluitende begroting weet in te dienen bij de KNVB, dan kan Feyenoord categorie 1 verlaten. Aangezien de dure contracten van Tomasson en De Cler aflopen en mogelijk ook grootverdiener El Ahmadi van de hand gedaan wordt, zou de club de selectie aanzienlijk kunnen versterken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |