abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93160016
http://www.lunaticnews.nl(...)g-van-feyenoord-iii/

Hij haalt ze er volgens mij steeds af, ik heb nog nooit een advertentie van hem gevonden.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:08:41 #227
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_93161133
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Been :N
Dezelfde coach die spelers als Landzaat en Makaay heeft ''vermoord'' door ze er telkens naast te zetten als ze één wedstrijd minder presteerden. Laat Wijnaldum en Bruins wekelijks doorploeteren. En alsof het een schande zou zijn iemand er even naast te zetten als hij in een mindere periode zit. Lekker geloofwaardig allemaal.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:15:01 #228
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_93161401
quote:
Harde kern Feyenoord lacht spelers met Uggs uit

Op internet is de nodige commotie ontstaan over een foto van wisselspelers van Feyenoord die in de rust van het duel met ADO Den Haag met Uggs aan de voeten op het veld verschijnen. Op de site Frl1908.nl van de harde kern van Feyenoord staat het zo:

,,We moesten drie keer kijken, maar het bleek toch echt waar te zijn, de gekleurde bananenschoenen waren eindelijk ingeruild voor zwarte schoenen. Positief zou je denken, maar niets is minder waar. De voetbalschoenen waren ingeruild voor Uggs. Ja, je leest het goed; Uggs. Die Australische laarsjes van stof... Hebben de heren Bruins, Fer en Simon de datum van 'ladies day' verkeerd in hun agenda staan of zijn ze compleet gestoord geworden?''

De opmerkingen op diverse fora zijn vermakelijk:

,,Blijkbaar wordt Uggs de sponsor van de 1ste divisie volgend jaar... De Uggs-League! Daar zal Feyenoord zich wel thuisvoelen...''

,,Misschien kan de KNVB toch nog kijken of ze over geplaatst kunnen worden naar de dames competitie.. Misschien is dit de reden dat ze het dit jaar zo moeilijk hebben...'

quote:
'Arsenal deelt niet de lakens uit in Kuip'

De leiding van Feyenoord zal op korte termijn met Arsenal bekijken hoe vaak en wanneer aanvaller Ryo Miyaichi weer voor de media beschikbaar is, zo schrijft het Algemeen Dagblad.
De 18-jarige Japanner, een huurling van Arsenal, moest zondag na de wedstrijd tegen ADO Den Haag een legertje volgers van de Japanse media teleurstellen. Arsenal had bij Feyenoord een verzoek ingediend om de aanvaller niet meer op te laten draven voor interviews en andere activiteiten voor de media.

Gisteren sprak Raymond Salomon, manager media en communicatie in de Kuip, met de aanvaller. ,,Hij zegt zelf ook gelukkig te zijn met het feit dat hij zich even puur op voetballen mag concentreren,'' zegt Salomon.

De clubleiding van Arsenal volgt de verrichtingen van het grote talent op de voet. De Engelsen was het opgevallen dat de hype rond de kleine buitenspeler razendsnel groter werd. ,,Feyenoord heeft zelf ook een huisregel dat voorzichtig met jeugdige spelers wordt omgesprongen,'' zegt Salomon. ,,Dat Arsenal dit ook vindt, is toch niet onlogisch? Wij gaan nu kijken wat Miyaichi nog wel mag doen met de media.''

Volgens Salomon betekent het niet dat Arsenal in de Kuip de lakens uitdeelt als het over Miyaichi gaat. ,,Dat is niet aan de orde,'' zegt hij. ,,Arsenal diende slechts een verzoek in om hem even in de luwte te plaatsen. Zij bemoeien zich niet met beslissingen over waar Miyaichi moet spelen. Dit is ook niet een kwestie van de relatie met Arsenal ten koste van alles goed houden, het is gewoon met elkaar bekijken wat het beste is voor Miyaichi. Ze zijn gewoon bang dat hij te veel wordt afgeleid door randzaken.''
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:17:49 #229
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_93161531
quote:
Broederstrijd Feyenoord op 2 juli

De jaarlijkse broederstrijd tussen de profs van Feyenoord en de amateurs van Sportclub Feyenoord zal dit jaar gespeeld worden op zaterdag 2 juli. Het duel wordt die dag om 14.30 uur gespeeld op het hoofdveld van Varkenoord.

Het wordt de derde editie van het jaarlijkse treffen tussen de profs en de amateurs van Feyenoord. Het idee voor een jaarlijks duel kwam tot stand rond het honderdjarig bestaan van Feyenoord in 2008 en is sindsdien een jaarlijkse traditie.

De voorgaande twee edities van de broederstrijd werden beiden gewonnen door de proftak. In september 2009 was Feyenoord met 0-5 te sterk voor de Sportclub. Aan het begin van het huidige seizoen won het elftal van Mario Been in een duel van twee keer twintig minuten tijdens de Open Dag met 3-0 van de amateurtak.
quote:
Feyenoord hofleverancier Oranje -17

Feyenoord is hofleverancier van de definitieve selectie van Oranje onder 17. De selectie is voor de oefenwedstrijd op 2 maart tegen België die geldt als voorbereiding voor het UEFA Elite Toernooi.

Tot de achttien koppige selectie behoren Anass Achahbar, Nathan Ake, Jean-Paul Boëtius, Boy de Jong, Terence Kongolo, Karim Rekik en Tonny Trindade de Vilhena. Het UEFA Elite Toernooi zal plaatsvinden van 21 maart tot en met 29 maart.
quote:
Dirk Kuijt dichtbij contractverlenging

De kans is groot dat Dirk Kuijt eerdaags zijn contract bij Liverpool zal verlengen. De oud-Feyenoorder heeft dinsdag gesproken met de Engelse club, de aanvaller heeft momenteel een verbintenis tot medio 2012.

Op de website van Sport Promotion het bedrijf van de zaakwaarnemer van Dirk Kuijt, is te lezen dat de onderhandelingen 'voorspoedig' zijn verlopen. Beide partijen hebben aangegeven langer met elkaar door te willen. De aanvaller zou in de belangstelling staan van andere clubs maar wil het liefst de de Engelse club trouw blijven.

Volgens hetzelfde bericht zou Liverpool de Katwijker zien als een belangrijke schakel in het team. De besprekingen over het nieuwe contract worden binnenkort weer voortgezet.
pi_93161683
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef Sloggi het volgende:
Je kan wel elke dag keihard gaan trainen, maar je kan je afvragen of dat verstandig is. Spieren hebben tijd nodig om te herstellen, en zeker bij jonge spelers moet je opletten dat je de boel niet overbelast. We hebben al genoeg blessures gehad de afgelopen jaren.
Fysiek geloof ik niet dat we onder doen voor andere teams. Meer een mentale kwestie dat je elke keer aan het einde van de wedstrijd nog tegen onnodige goals aanloopt.
Standaardsituaties en voorzetten zijn wel triest trouwens (circuleerde een tijdje terug ook een filmpje van rond :D )
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93161768
Wat dat betreft is Ryo al een hele verbetering met corners, de eerste 2 Zondag gingen niet ideaal maar daarna ging het steeds beter.
pi_93161867
quote:
,,Misschien kan de KNVB toch nog kijken of ze over geplaatst kunnen worden naar de dames competitie.. Misschien is dit de reden dat ze het dit jaar zo moeilijk hebben...'

_O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93163078
http://www.eredivisie.nl/(...)rich_van_Gobbel.html

Edit : Mooi hoe die Meijer over elke speler een verhaal heeft, prachtige kerel. _O_

[ Bericht 34% gewijzigd door Paul-89 op 22-02-2011 18:58:17 ]
pi_93165176
Het zou toch wat zijn he, als straks Bruma, Acke (?) en Ebecilio in de PL schitteren.. :'( :'(
pi_93165559
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef Typisch het volgende:
Het zou toch wat zijn he, als straks Bruma, Acke (?) en Ebecilio in de PL schitteren.. :'( :'(
Nathan Ake heet ie.
Groetjes, Ezio.
pi_93165838
quote:
Hoekstra: Mokotjo kan alles

Voor het eerst in zeven jaar werd er gisteren weer een wedstrijd tussen Jong-Ajax en Jong-Feyenoord gespeeld op een amateurcomplex. Nadat het op 16 april 2004 gruwelijk mis ging werd de mini-klassieker tijdelijk verbannen van De Toekomst. Dankzij een prachtig doelpunt van Jerson Cabral stapte Feyenoord gisteren als winnaar van het veld (0-1).

De matchwinner stapte gisteren met een brede glimlach het hoofdveld van de Toekomst in Amsterdam af. Voor de gang naar de kleedkamer nam Cabral dan ook uitgebreid de tijd om met familie bij te praten.

Bijna zeven jaar geleden stond de ontmoeting buiten de veilige muren van een stadion voor het laatst op het menu. De nababbel waar Cabral gisteren voor koos was toen onmogelijk, meldt het AD.

Rake klappen
Op 16 april 2004 ging het gruwelijk mis in Amsterdam. Direct na de wedstrijd bestormden zestig hooligans het veld en werd de jacht geopend op spelers van Feyenoord. Onder anderen Robin van Persie en Jorge Acuna liepen rake klappen op; Mario Been werd met een mes bedreigd. Ajacieden John van 't Schip, Marco van Basten en Daniël de Ridder vormden een levend schild om de gasten heelhuids de kleedkamers te laten bereiken.

Helemaal niets
Sinds die tijd werd de midweekse confrontatie van Jong Ajax en Jong Feyenoord in een veilig stadion afgewerkt. En sinds er enkele jaren geleden een vuurwerkbom op het veld van de Kuip werd gegooid ook nog achter gesloten deuren. Alleen zorgvuldig geselecteerde toeschouwers zijn nog welkom. ,,De laatste jaren speelden wij in een vrijwel lege Arena,'' zei André Hoekstra gisteren. ,,Dat is helemaal niets. Vanavond kreeg nog een handjevol toeschouwers toestemming, maar ideaal is het niet.''

Hoofdtrainer Mario Been van Feyenoord had gisteren zijn spionnen naar Amsterdam gestuurd. De coach moest in 2004 voor zijn leven rennen en was sindsdien nooit meer op het sportcomplex van Ajax. ,,Mijn gevoel is daar niet goed bij,'' zegt hij. ,,Daar ben ik eerlijk in.''

Mokotjo kan alles
Been liet de prestaties van onder meer André Bahia, Soren Larsen, Luigi Bruins, Krisztian Simon, Ricky van Haaren, Jerson Cabral, Bruno Martins Indi, Leroy Fer en Kamohelo Mokotjo bekijken door anderen. Vooral de laatste was weer eens een lust voor het oog. De jonge Zuid-Afrikaan speelde voor de verandering in het hart van de defensie. ,,Kamohelo kan eigenlijk alles,'' stelde coach Hoekstra terecht vast.

Zijn collega Fens kwam met een veel jonger elftal. Rodney Sneijder, Florian Jozefzoon, Roly Bonevacia, Aras Ozbiliz en Dico Koppers moeten alles nog laten zien. Jong Feyenoord/Excelsior was dan ook de overheersende partij. De Deen Larsen miste op aangeven van Cabral twee grote kansen. ,,Ik hoop dat er in de toekomst gewoon publiek kan worden toegelaten,'' vond Hoekstra. ,,Dit is niet leuk. Maar het moet wel veilig zijn voor de spelers.''

Hoop
Fens vindt dat ook. ,,Omdat er toen een paar mafkezen het veld opkwamen lopen we zeven jaar later nog te voetballen voor een vrijwel lege tribune,'' zegt hij. ,,Laten we hopen dat het komend seizoen weer op de normale manier kan.''

Bron: AD

Onbegrijpelijk dat die jongen niet gewoon bij Feyenoord 1 zit. :{
Groetjes, Ezio.
pi_93167313
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:51 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat die jongen niet gewoon bij Feyenoord 1 zit. :{
Idd, Mokotjo moet ook maar snel verlengen.
Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
pi_93168072
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Nope , denk dat het komt omdat Willem heeft gezegd dat dat een grote wordt.
Mario zet zich af tegen de Kromme , om maar geen gelijk te hoeven geven..
Bang dat Willem zn baantje inpikt. De Kromme zou de redding van Feyenoord betekenen. _O_
pi_93168183
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Bang dat Willem zn baantje inpikt. De Kromme zou de redding van Feyenoord betekenen. _O_
Zou ik ook zeggen met zo'n username.
Groetjes, Ezio.
pi_93169204
Bastos vandaag weer live in actie voor OL. Doet toch pijn dat we daar niks sportief/financieel aan overgehouden hebben.
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:54:07 #241
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_93169445
Voorlopig zal die dus nog niet gaan luisteren. ;(
quote:
Been beloont werklust Wijnaldum met vertrouwen
22 februari 2011

Georginio Wijnaldum maakt een mindere periode door. De middenvelder van Feyenoord zit in een vormdip, maar dat is voor Mario Been vooralsnog geen reden om hem uit de basis te houden. De oefenmeester van de Rotterdammers laat weten veel vertrouwen te hebben in de twintigjarige jongeling.

Been rekent Wijnaldum niet af op zijn gebrek aan rendement van de afgelopen tijd. "Ik kijk anders naar spelers dan de media", meldt Been aan Voetbal International. "Ik zie Gini ongelooflijk zijn best doen, terwijl hij zijn opdrachten uitvoert. Dan heb ik toch geen reden hem te wisselen? Ik geef spelers zoals Wijnaldum graag vertrouwen."

"Op zijn positie moet hij scoren en assists verzorgen", gaat de coach verder. "Ik moet bekennen dat hij daarin wat achterblijft, maar ik ben er ook van overtuigd dat het gaat komen. Wijnaldum is een groot talent dat uitstekend kan voetballen. Hij is het echt niet verleerd. Door hem vertrouwen te geven, hoop ik dat hij snel weer beslissend voor ons zal zijn."
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:13:23 #242
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93170661
Wat een matige trainer is Been toch eigenlijk. Castaignos speelde een maandje geleden één slechte wedstrijd en werd toen vervangen door van Beukering ( :') ) de volgende wedstrijd. Wijnaldum heeft nog niets laten zien op 10 maar mag gewoon blijven staan.

Overigens is het weggeven van die voorsprong tegen ADO ook volledig te wijten aan Been. Toen ADO achterin 1 op 1 ging spelen had je Ryo, die duidelijk kapot was, moeten vervangen door Simon. Sowieso was Bruins inbrengen echt de slechtste keuze die Been kon maken. Aan zon soort speler heb je helemaal niets als de tegenstander pressie gaat zetten en het op fysiek gaat aankomen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_93171149
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef PIETR het volgende:

Overigens is het weggeven van die voorsprong tegen ADO ook volledig te wijten aan Been. Toen ADO achterin 1 op 1 ging spelen had je Ryo, die duidelijk kapot was, moeten vervangen door Simon. Sowieso was Bruins inbrengen echt de slechtste keuze die Been kon maken. Aan zon soort speler heb je helemaal niets als de tegenstander pressie gaat zetten en het op fysiek gaat aankomen.
Want Simon is fysiek sterker dan Bruins?
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:24:41 #244
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93171492
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Je moet het toch wat minder opvallend aanpakken hoor.
http://experiencedirector(...)niem-supportersfora/ ;)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:32:44 #245
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93172121
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Want Simon is fysiek sterker dan Bruins?
Simon is een aanvaller, Bruins een middenvelder. ADO ging een kwartiertje voor tijd 1 op 1 spelen. Je weet dat er dan kansen gaan komen voor Feyenoord. Een aanvaller die er er doorheen zit wisselen voor een fitte snelle aanvaller is dan heel logisch lijkt me. Zo iemand kan de wedstrijd op slot gooien. Na de 2-1 Bruins brengen sloeg nergens op. Je hebt dan helemaal niets aan hem.
pi_93172393
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef PIETR het volgende:

[..]

Simon is een aanvaller, Bruins een middenvelder. ADO ging een kwartiertje voor tijd 1 op 1 spelen. Je weet dat er dan kansen gaan komen voor Feyenoord. Een aanvaller die er er doorheen zit wisselen voor een fitte snelle aanvaller is dan heel logisch lijkt me. Zo iemand kan de wedstrijd op slot gooien. Na de 2-1 Bruins brengen sloeg nergens op. Je hebt dan helemaal niets aan hem.
Been wilde denk ik voor meer controle zorgen door een middenvelder te brengen. Bovendien vind ik die Simon ook totaal niet bijzonder. De wedstrijden dat hij hem wel inbracht zag je dat het helemaal in elkaar flikkerde.
Kan me voorstellen dat hij op basis van die ervaringen eens keek of het met Bruins erbij beter zou werken?
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:42:00 #247
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_93172687
Bruins viel toch in voor een andere middenvelder? Dus meer controle lijkt me niet. En iedereen weet toch dat je niets aan Bruins hebt als het op bikkelen aankomt.
pi_93172805
Simon heeft nog geen serieuze kans gehad, mede door ziekte en door het goede optreden van Diego.
pi_93173272
Been heeft door eerst Fer te brengen voor een aanvallende middenvelder (Wijnaldum?) het spel van zijn eigen ploeg negatief beïnvloed en indirect ervoor gezorgd dat we niet meer ons eigen spelletje speelden, wat best aardig ging gezien de kansen op de 3-0 ..
Dat heeft je gewoon de overwinning gekost..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_93173421
Had hij Bruins voor Wijnaldum gebracht was het elftal op dezelfde voet verder gegaan, iets wat mij verstandiger had geleken, maar goed wie zijn wij ...
Geen voetbalverstand hè , anders zouden we ons niet wekelijks aan Feyenoord ergeren ;)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')