Luister wij waren toch niet bij die wedstrijd man. Waarom loop je dan hier te kankeren tegen mensen?quote:
Jullie zijn lachwekkend, nu gaan lopen janken over stoeltjes terwijl dat al sinds de opening van het stadion een probleem is...quote:
Maar jij bent ook gewoon een lieverd.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef martijn070 het volgende:
ik post ook geen foto's van 'stoer' daden die zijn doen met een smiley daarbij
dankje schat.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewoon een lieverd.
Is toch ook lachwekkend die foto?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef martijn070 het volgende:
ik post ook geen foto's van 'stoer' daden die zijn doen met een smiley daarbij
zuiderpark nog wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is toch ook lachwekkend die foto?
Als je het verhaal er achter niet kent zou je denken dat die suppoosten gaan barbecueën in het Zuiderpark .
Tuinfeestje weet je wel.
Ja Zuiderpark is in DH he. Wat ben je nou voor Hagenees dat je dat niet eens weet man.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef martijn070 het volgende:
[..]
zuiderpark nog wel?
gooi jezelf weg man,.. en die foto is meer geplaats door die steward met die spullen in zijn hand maar dat je zeker nog niet gezien
Dat janken doe je maar in FB, niet hier. Of mail desnoods forum@fok.nl. Vervuil de rest van dit topic er niet mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij doelt op de verwijderde posts denk ik die aan Happel gericht waren. Mijne en die van jullie zullen straks ook wel weer weg zijn
als echte hagenees weet ik dat er een barbecue verbod is in zuiderpark.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja Zuiderpark is in DH he. Wat ben je nou voor Hagenees dat je dat niet eens weet man.
Dan moet je beter op de borden kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef martijn070 het volgende:
[..]
als echte hagenees weet ik dat er een barbecue verbod is in zuiderpark.
Ik ben ook niet zo kapot van Meeuwis moet ik eerlijk toegevenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
Mulder zit lekker die Meeuwis lekker af te zeiken.
Jullie kunnen het weten.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef martijn070 het volgende:
[..]
IDD zulke spelers komen in de Jupiler beter tot hun recht
Achja nieuwtjes van Sjek.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
Interesse van Arsenal voor De Vrij?
Is het zo erg?quote:
Tjah...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
Interesse van Arsenal voor De Vrij?
Langzaam brengen, over 3 jaar is hij basis.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah...
Na Vermaelen zou Vertonghen een hele logische stap zijn. Misschien als goedkope extraatje bij de Jeugd ofzo
Ja precies. Oké iets langer dan 3 misschienquote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Langzaam brengen, over 3 jaar is hij basis.
Club Bruggequote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef TC03 het volgende:
De Vrij verkopen zou stom zijn.
Ik vraag me overigens echt af naar welke club Wijnaldum denkt te kunnen verkassen als hij niet verlengt. Hij zou echt geen basisplaats hebben bij de (sub)top in de eredivisie.
Nou zoiets zou zomaar kunnen idd. Nogal stom, als Feyenoord met een beetje geluk bijna geen schulden meer heeft volgend seizoen kan de weg naar boven worden ingezet en daar kan hij dan deel van uitmaken. Hetzelfde geldt voor Fer.quote:
Deed die datquote:Op zondag 20 februari 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ik blijf het toch grappig vinden dat Gijp De Vrij een paar maanden terug nog bestempelde als een Jupiler-League speler.
Wat vreemd dat mij dat dan niet is opgevallen of in ieder geval bijgebleven. Ik had wel meer van hem verwacht n.a.v vorig seizoen, maar Jupiler Leaguequote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet 1 keer... eerder 10 keer.
Jep, had hij weer één fragmentje van een pass die in niemandsland belande en deed hij weer zo overdreven over. Gevolgd door een verhaal dat het echt een hele matige speler is etc.quote:
Hij had bloedarmoede aan het begin van het seizoen, nu hij weer terug is (sinds de winterstop) verkeert hij echt in bloedvorm (quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat vreemd dat mij dat dan niet is opgevallen of in ieder geval bijgebleven. Ik had wel meer van hem verwacht n.a.v vorig seizoen, maar Jupiler League
Ik vind hem sinds dat Vlaar weer terug is centraal achterin echt goed spelen, lekker rustig aan de bal en voert zijn taken eigenlijk altijd goed uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat vreemd dat mij dat dan niet is opgevallen of in ieder geval bijgebleven. Ik had wel meer van hem verwacht n.a.v vorig seizoen, maar Jupiler League
Dat zei Genee volgens mij nog maar meer dan een 'grapje' daarover had Gijp toen niet te melden.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind hem sinds dat Vlaar weer terug is centraal achterin echt goed spelen, lekker rustig aan de bal en voert zijn taken eigenlijk altijd goed uit.
Overigens was vd Gijp over Jupiler niveau bezig toen de Vrij nog op de backpositie stond, want niet echt zijn sterkste positie is.
3 miljoen zouden ze voor hem over hebben. En zijn contract loopt tot ca 2012. Hopen voor ons dat ie blijft.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah...
Na Vermaelen zou Vertonghen een hele logische stap zijn. Misschien als goedkope extraatje bij de Jeugd ofzo
Dat dus...quote:Volgens Jack van Gelder zou Arsenal belangstelling hebben voor De Vrij. De scout van Arsenal zou de verdediger al geruime tijd volgen. Arsenal zou volgens de geruchten van de presentator van Studio Voetbal een bod van 3,5 miljoen euro voorbereiden, waarbij De Vrij nog enige tijd bij Feyenoord zou kunnen blijven. Arsenal zou daarnaast Ryo Miyaichi mogelijk langer bij Feyenoord willen stallen.
En dan vindt Arsenal het weer kut dat ze de Vrij niet krijgen, en krijgen wij geen Ryo's meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 miljoen zouden ze voor hem over hebben. En zijn contract loopt tot ca 2012. Hopen voor ons dat ie blijft.
Kutengelsen blijven bugetshoppen in onze jeugd.
Maar als je er een beeld bij hebt mag het best met een D,quote:Op maandag 21 februari 2011 10:07 schreef ursel het volgende:
[zeiksnor-mode]
Der staat trouwens een fout in de OP.
Tis Bas van Noortwijk. Met een t-tje.![]()
[/zeiksnor-mode]
quote:Wijnaldum teleurgesteld over wissel
Feyenoord verspeelde in Den Haag een 0-2 voorsprong: 2-2. Georginio Wijnaldum reageerde na afloop van de wedstrijd tegenover de camera's van RTV Rijnmond over het teleurstellende gelijkspel. De middenvelder gaf in het interview aan dat hij teleurgesteld was dat hij gewisself werd: 'Ja, heel teleurgesteld. Het ging net zo goed. Ik dacht net dat het goed zou zijn als we ADO onder druk zouden zetten.'
Zoals al bijna het volledige seizoen, volgens mij denkt hij eeuwig te kunnen rondlopen als een talentje. Met een fatsoenlijke nummer 10 was die 0-3 wel gevallen, gisteren was er zo vreselijk veel ruimte voor hem maar hij heeft er 0,0 mee gedaan. Hoogstens wat ego 'schoten' (lees:rollertjes), terwijl andere er beter voor stonden. En dan zijn houding en gemekker als hij zelf eens niet de bal krijgt in een kansrijke positie. Nee ik ben wel een beetje klaar met dat soort figuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Haaruitval het volgende:
Het ging net zo goed? Hij speelde als een zoutzak.
Waar kunnen we wel toekomst op bouwen?quote:Op maandag 21 februari 2011 07:13 schreef Zelva het volgende:
Das dan jammer, maar op Ryo's kun je toch geen toekomst bouwen. Dat zijn noodmaatregelen.
Volgens mij slecht geschreven en zwaar uit verband getrokken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Je gaat bijna hopen dat hij niet verlengt.
Leuk en aardig, maar het blijft kortetermijn denken. Het is een geweldige huur, maar je kunt niet altijd spelers krijgen, en het pakt niet altijd zo goed uit. Spelers als de Vrij moet je gewoon behouden en voor een goede prijs verkopen, om stabiel te worden en financieel lucht te krijgen.quote:
Enige tijd geleden speelde ene Nuri Sahin bij Feyenoord. Hoeveel beter is Feyenoord daar van geworden op de lange termijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Veladia het volgende:
[..]
Waar kunnen we wel toekomst op bouwen?
Dankzij een speler als Ryo hebben andere spelers weer vertrouwen in hun kunnen. Juist een Ryo is geen noodmaatregel, maar kracht tonen.
Noodmaatregel? Wat een onzin. Ryo geeft juist hoop voor de eigen jeugd. Met zijn mentaliteit zouden Bruins en Wijnaldum allang sterspeler zijn i.p.v. twee kwaliteitloze debielen die geen idee hebben wat ze fout doen... juist, omdat ze niks doen.
Krediet is op.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij slecht geschreven en zwaar uit verband getrokken.
In andere interviews staat nl. dat het goed ging met het team, en hij dacht nog iets bij te kunnen dragen. Daarom was hij teleurgesteld, maar hij stelde reeel dat het Been's keuze bleef. Ik lees nergens anders dat hij stelt dat hij zelf zo goed speelde.
Hij speelt 75% van de tijd als een natte krant, maar toch vind ik het jammer hoe de eigen jeugd soms wordt zwartgemaakt.
Ja, allemaal prima, maar dat ontken ik dan ook helemaal niet. Mijn vraag is wat Feyenoord op de lánge termijn aan Miyaichi heeft, zeker als dat betekent dat Arsenal verwacht dat spelers goedkopi goedkopi gaan overstappen.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef deBoomkip het volgende:
Ryo is idd maar voor de korte termijn maar dit ventje voegt in een hele korte periode meer toe dan 80% van alle aankopen tijdens hun hele verblijf.
Klopt, en terecht hoor, maar als zulke uitspraken compleet uit verband worden getrokken, is dat toch jammer. Nu weet ik niet 100% zeker of dat in dit geval zo is, maar het gebeurt wel vaak genoeg.quote:
nuja, in dit geval kan het ons degradatie besparen wat een zaak is van tientallen miljoenen, direct op korte termijn en indirect op lange termijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, allemaal prima, maar dat ontken ik dan ook helemaal niet. Mijn vraag is wat Feyenoord op de lánge termijn aan Miyaichi heeft, zeker als dat betekent dat Arsenal verwacht dat spelers goedkopi goedkopi gaan overstappen.
Op lange termijn niet zoveel, hoogstens in de toekomst wat meer van zulke spelers op huurbasis.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, allemaal prima, maar dat ontken ik dan ook helemaal niet. Mijn vraag is wat Feyenoord op de lánge termijn aan Miyaichi heeft, zeker als dat betekent dat Arsenal verwacht dat spelers goedkopi goedkopi gaan overstappen.
En beleid maken met middelmatige spelers die twijfelen of ze gaan bijteken lukt ook niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
nuja, in dit geval kan het ons degradatie besparen wat een zaak is van tientallen miljoenen, direct op korte termijn en indirect op lange termijn
Maar in zijn algemeenheid heb je gelijk, je kunt geen beleid bouwen op een enkele huurling die geweldig uitpakt.
Enige tijd geleden speelde ene Nuri Sahin bij Feyenoord. Hoeveel beter is Feyenoord daar van geworden op de lange termijn?quote:
Ik ben het volledig eens met je verhaal, alleen dit is wel heel erg kort door de bocht.quote:Het is dat we een Utrecht thuis wonnen, omdat Utrecht vier keer voor open goal miste, anders stonden we zelfs onder Excelsior. Is dat bouwen aan de toekomst?
Gevonden :quote:
Dat zeker, natuurlijk is het nog allemaal niet geweldig maar je ziet en merkt wel steeds aan het elftal als hij eruit gaat. Ga de afgelopen 3 wedstrijden na zijn wissel maar eens na.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:05 schreef Hamilcar het volgende:
Hij moet toch elke week wat ouwehoeren, lekker belangrijk. De Vrij en Leerdam zijn twee hele goede jeugdspelers die wat toevoegen, terwijl een Wijnaldum helemaal verzopen is in het idee dat hij een toptalent is.
En eh, Meeuwis voegt echt wel wat toe.
Niet zo veel als de meeste denken. Feyenoord is zelf vaak slordig en ongeconcentreerd bezig op het einde van een wedstrijd en ze missen het vermogen om een wedstrijd echt af te maken.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ben het volledig eens met je verhaal, alleen dit is wel heel erg kort door de bocht.
Hoeveel wedstrijden hebben we wel niet ongelukkig verloren/gelijkgespeeld ?
Dat ze slordig en ongeconcentreerd zijn klopt, maar vaak was het ook pech door scheids/grens-rechters. We krijgen geen pingels, doelpunten worden om onbenulligheden afgekeurd, kansen worden niet verzilverd etc.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet zo veel als de meeste denken. Feyenoord is zelf vaak slordig en ongeconcentreerd bezig op het einde van een wedstrijd en ze missen het vermogen om een wedstrijd echt af te maken.
Die moet je gewoon gelijk de poten breken, als je dat durft aan te trekken...quote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Happel het volgende:
En wat in godsnaam was dit dan?
[ afbeelding ]
Jep, erg zonde dat we die stap maar niet kunnen zetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Niles-Crane het volgende:
Pff apart om te zien hoe dicht de 16e en 12e plek bij elkaar zitten.
Word er maar zo weinig getraind?quote:Op maandag 21 februari 2011 14:10 schreef deBoomkip het volgende:
Het feit dat ze de laatste wedstrijden (waaronder twente en Ado) de bovenliggende partij waren bevestigt dat er veel meer uit deze groep te halen valt. het is daarnaast ook een stukje topsportklimaat wat er ontbreekt bij Feyenoord.
1.5 uurtje per dag trainen + vrij regelmatig (zoals vandaag) een uitlooptraining of zelfs vrij, is gewoon veel te weinig.
Jep, iedere dag om 10.30.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Word er maar zo weinig getraind?
Idd, hoewel dit wel een motivatie is voor komende wedstrijden. Voorsprong behouden is op dit moment gewoon prioriteit.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, erg zonde dat we die stap maar niet kunnen zetten.
Wel mooi dat Diego aangaf (na de wedstrijd tegen Heracles geloof ik) dat hij zich geïnspireerd voelde door de komst van Ryo en dat sinds hij er is ook gewoon laat zien door goals en assists.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Op lange termijn niet zoveel, hoogstens in de toekomst wat meer van zulke spelers op huurbasis.
Ik denk dat het iedereen wel een goed gevoel geeft met een Ryo in je elftal.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel mooi dat Diego aangaf (na de wedstrijd tegen Heracles geloof ik) dat hij zich geïnspireerd voelde door de komst van Ryo en dat sinds hij er is ook gewoon laat zien door goals en assists.
quote:Wederom geen publiek bij Mini-Klassieker
De wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord/Excelsior die vanavond in Amsterdam op het programma staat, zal vanwege eerdere ongeregeldheden zonder publiek worden gespeeld. In november 2010 werd deze wedstrijd in Rotterdam ook zonder publiek gespeeld.
De wedstrijd zal om 18.30 uur op Sportpark De Toekomst plaatsvinden. Jong Feyenoord/Excelsior staat momenteel op een tiende plek in de rangschikking met 21 punten. De laatste wedstrijd van de Rotterdamse combinatie eindigde in een 0-0 gelijkspel thuis tegen Jong FC Groningen.
quote:Arsenal wil rust rond Feyenoord-huurling Ryo
Arsenal wil dat de 18-jarige Japanner Ryo Miyaichi (voetbalnaam Ryo) zich bij Feyenoord voorlopig op voetbal concentreert. De Engelse club heeft bij de Rotterdamse directie daarom aangedrongen op radiostilte rond de nieuwe smaakmaker in De Kuip. Een legertje journalisten uit Japan kreeg zondag tot hun ergernis na afloop van het duel met ADO Den Haag (2-2) hun rijzende ster, die op huurbasis in Rotterdam is neergestreken, dan ook niet te spreken.
,,Arsenal heeft ons zaterdag officieel per brief op de hoogte gesteld van hun standpunt over de ontwikkeling van Ryo'', liet een woordvoerder van Feyenoord in Den Haag weten. ,,Ze willen dat hij zich snel thuis gaat voelen bij ons en dat hij snel de Engelse taal leert. Daarbij wil Arsenal dat zijn focus volledig op voetbal ligt. Dus momenteel geen interviews en andere activiteiten voor de media. Komende week zal ik nog even informeren in Londen wat nu wel en niet kan met Ryo.''
Feyenoord vindt het niet vreemd dat Arsenal min of meer bepaalt hoe een speler zich bij de Rotterdamse club moet gedragen. ,,Nee hoor, als je onderling samenwerkt is zo'n verzoek heel normaal. Ze zijn gewoon bang dat hij te veel afgeleid wordt van het voetbal'', aldus de zegsman van Feyenoord.
Ryo speelde tegen ADO Den Haag minder opvallend dan in zijn voorgaande duels met Vitesse (1-1) en Heracles Almelo (2-1). Na de gelijkmaker van Boelikin in de 85e minuut was een harde botsing met Ahmed Ammi nog wel de aanleiding tot een grimmig opstootje aan de zijlijn. Volgens zijn trainer Mario Been had de rode kaart voor die overtreding niet misstaan. Collega John van den Brom daarentegen kon wel leven met geel voor Ammi. ,,Het leek op obstructie.''
quote:'Hofland neemt definitief afscheid van Feyenoord'
Kevin Hofland stapt na dit seizoen definitief over van Feyenoord naar AEK Larnaca. Volgens verschillende media heeft de 31-jarige verdediger onlangs zijn handtekening gezet onder een tweejarig contract bij de Cypriotische club. De verdediger zelf ontkent het akkoord echter in alle toonaarden.
,,Daar is niets van waar", laat de 31-jarige verdediger in een reactie aan NUsport weten. ,,Ik weet niet waar dat nieuws vandaan komt. Ik heb vooralsnog enkel een eerste gesprek met de clubleiding gehad."
Hofland, die tot eind juni nog officieel eigendom is van Feyenoord, overweegt wel bij te tekenen bij Larnaca. "Anders ga je zo'n gesprek ook niet aan. Ik heb het hier naar mijn zin, maar er zijn ook andere opties." Op de vraag of een terugkeer naar Nederland daar één van is, is de verdediger duidelijk. "Dat is vooralsnog in ieder geval geen optie."
quote:Bonaventure Kalou stopt met voetballen
Oud-Feyenoorder Bonaventure Kalou stopt per direct met voetballen. De 33-jarige aanvaller had dit seizoen al geen club meer, maar kondigt nu officieel zijn afscheid aan.
Zo lijkt SC Heerenveen de laatste club te zijn geweest van de Ivoriaan, die in 1999 landskampioen werd met Feyenoord en in 2002 de UEFA-Cup won met datzelfde team. Totaal speelde Kalou zes seizoenen in De Kuip.
In 2003 vertrok Kalou naar het buitenland, om daar voor AJ Auxerre te gaan spelen. De aanvaller bleef tot en met het seizoen 2007/2008 in Frankrijk, voordat hij terugkeerde naar Nederland. In totaal maakte de oudere broer van Chelsea-speler Salomon Kalou 67 doeplunten in 295 wedstrijden. Tevens speelde hij 52 interlands waarin hij twaalf keer het net vond.
Is die kerel debiel, blind of allebeiquote:Het gaat bij Feyenoord al een week of twee niet meer over tekorten van bijbelse afmetingen, de directie en boze supporters. Dat komt door de resultaten. En ook de container modder die hoofdscout Hans van der Zee over 'zijn' Ajax heeft uitgestort, helpt mee.
Die eist nu even de aandacht op van degenen die met veel toewijding de ellende van voetbalclubs analyseren. Maar Feyenoord begint dus écht weer leuk te worden. Het heeft veel te maken met een 18-jarige Japanner, die als linksbuiten zijn hele team het noodzakelijke vertrouwen geschonken heeft.
Heerlijk, die Ryo. ADO-Feyenoord was daarom niet alleen vanwege de razende thuisclub om je vingers bij af te likken. Ron Vlaar wordt met de week beter, Stefan de Vrij is een volwassen co-kapitein naast Vlaar.
Castaignos maakt eindelijk weer duidelijk waarom Inter Milaan hem wil en Wijnaldum hervindt zichzelf langzaam. Alleen Biseswar blijft nog even een dissonant; hij zoekt meer ruzie met tegenstanders dan dat hij effectief is in zijn ploeg.
En wat gisteren in Den Haag het allerleukst aan Feyenoord was: de heren waren kwaad na afloop. De 2-2 vonden ze te weinig. Dan ben je dus ook in mentaal opzicht op de weg terug.
Dankzij een 'apie', zoals Been dit soort gasten noemt, dat een paar woorden Engels spreekt, loensend de wereld inkijkt, nog nooit van John de Wolf gehoord heeft en ooit dacht dat Arsenal hem kocht maar zichzelf in de Kuip terug vond. Hij trekt zich nergens wat van aan, zo stoïcijns als Willem van Hanegem van wiens bestaan hij al helemaal niets weet.
Het had allemaal een meeslepende ADO-Feyenoord tot gevolg. Ook dankzij ADO trouwens. Het was een duel van twee traditieclubs, diep geworteld in hun stad, telkens weer opkrabbelend na tegenslag, hun beider aanhang getekend voor het leven.
Hun voetbal hoeft niet mooi te zijn, als het maar spectaculair is. Gisteren was het dat. Een wedstrijd die model zou moeten staan voor de eredivisie. Voetbal is pakweg anderhalve eeuw geleden vooral voor de lol ontstaan en dat was gisteren negentig minuten lang af te lezen aan ADO-Feyenoord. Hartelijk bedankt nog. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:01 schreef Paul-89 het volgende:
Overigens doet Mulder het de laatste tijd toch echt niet slecht.
Klopt. Biseswar is ook best goed bezig, snap niet waar die Van Nijnatten naar heeft zitten kijken. Hij heeft ineens diepte in zijn spel, maakt loopacties en geeft zelf ook steekpassjes. Best prima.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:09 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk bijna iedereen zowel als team als individueel beter gaan spelen. Dan zie je toch maar weer hoe gigantisch veel hiervan mentaal is...
en hij is doelgerichterquote:Op maandag 21 februari 2011 19:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Biseswar is ook best goed bezig, snap niet waar die Van Nijnatten naar heeft zitten kijken. Hij heeft ineens diepte in zijn spel, maakt loopacties en geeft zelf ook steekpassjes. Best prima.
En toont veel inzet en zoekt af en toe lekker de confrontatie als hem of iemand van Feyenoord wat wordt aangedaan.quote:
Toch jammer, zulke dingen...quote:Kyle Ebecilio, het jongere broertje van Ajacied Lorenzo Ebecilio, heeft een professioneel contract ondertekend bij Arsenal. De 17-jarige middenvelder kwam afgelopen zomer over van de B-jeugd van Feyenoord en heeft binnen een jaar een officieel contract uit de wacht weten te slepen.
Kyle Ebecilio speelt bij Arsenal in het elftal voor spelers onder de 18 jaar, wat in Nederland te vergelijken is met de A1. Ook speelde Ebecilio al een keer mee in het beloftenelftal van de Gunners. Ebecilio, die vorige week 17 jaar werd, is ook Nederlands jeugdinternational. Voor hoeveel jaar de talentvolle middenvelder heeft getekend is door Arsenal niet bekend gemaakt.
dat hoeft niet goed te zijn,de inzet wel,maar als hij erafgestuurd word, sta je met 10 manquote:Op maandag 21 februari 2011 19:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En toont veel inzet en zoekt af en toe lekker de confrontatie als hem of iemand van Feyenoord wat wordt aangedaan.
Je hoeft ook niet te slaan duwen etc. maar voor jezelf/team opkomen kan geen kwaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
dat hoeft niet goed te zijn,de inzet wel,maar als hij erafgestuurd word, sta je met 10 man
die Hagenezen zijn vechtersbazenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te slaan duwen etc. maar voor jezelf/team opkomen kan geen kwaad.
Zeker na die gore actie van Ammi gisteren. Uiteindelijk stonden er 3 Feyenoorders en 6 Hagenezen.
niet echt Feyenoord-gerelateerd maar tochquote:De Madrileense sportkrant AS heeft afgelopen weekend zware kritiek over zich heen gehad, nadat ze een gefotoshopte afbeelding in de krant hadden gezet. Op de afbeelding was te zien hoe David Villa te eerste treffer scoorde voor Barcelona tegen Athletic Bilbao.
In de herhaling op de tv-beelden, was zaterdagavond te zien dat Villa niet buitenspel stond, maar op één lijn met de verdediger van Bilbao.
De krant wilde dit wel doen geloven door het plaatsen van een gemanipuleerde foto van het desbetreffende moment in de wedstrijd. Op de bewerkte afbeelding is de laatste verdediger van de bezoekers weggehaald, waardoor het net lijkt of het duidelijk buitenspel was.
Inmiddels heeft de krant haar excuses aangeboden en laten weten dat het een 'foutje' was.
misschien Van Haaren voor Wijnaldum,want Gini is al aan het dromen van een grotere clubquote:Op maandag 21 februari 2011 18:59 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Is die kerel debiel, blind of allebei
Biseswar gaat eindelijk weer goed voetbal laten zien, terwijl Wijnaldum lekker verdermoddert.
Nee doe dan maar Bruins, die heeft tenminste nog overzicht.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
misschien Van Haaren voor Wijnaldum,want Gini is al aan het dromen van een grotere club
maar Bruins is ook niet in vormquote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee doe dan maar Bruins, die heeft tenminste nog overzicht.
Nee en van Haaren zijn invalbeurten waren ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
maar Bruins is ook niet in vorm
Hij valt altijd slecht in, in de basis of alleen een tweede helft doet ie het vreemd genoeg beter.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee en van Haaren zijn invalbeurten waren ook niet om over naar huis te schrijven.
dat is waar, maar wie dan welquote:Op maandag 21 februari 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee en van Haaren zijn invalbeurten waren ook niet om over naar huis te schrijven.
Gewoon Bruins, heeft overzicht en kan een steekpass geven. Denk dat Biseswar en Ryo daar ook meer aan hebben.quote:
Ik heb Van Haaren nog nooit goed zien spelen hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind Bruins de laatste tijd beter spelen dan Van Haaren. Jammer, want ook Van Haaren begon best lekker, net als bijvoorbeeld Cabral. Een optie zou natuurlijk nog Mokotjo of Fer als derde middenvelder zijn naast Leerdam en Meeuwis, zoals hier wel eens geopperd wordt, maar ik vind dat je dan toch te weinig inzicht naar voren hebt.
Vond hem z'n eerste wedstrijd matig, maar daarna toch een paar leuke dingen laten zien vind ik, met name omdat ie een hele aardige trap heeft (Van Gastel als trainer FTWquote:Op maandag 21 februari 2011 20:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb Van Haaren nog nooit goed zien spelen hoor.
Ze maken vaker bijzondere keuzes bij het AD. Verhoek was juist te ijverig en daardoor slordig en niet dreigendquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
Feyenoord op voorsprong in de mini-klassieker, Cabral heeft gescoord.
denk je niet dat Miaichi op 10 kan spelen en Cabral op linksbuiten?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind Bruins de laatste tijd beter spelen dan Van Haaren. Jammer, want ook Van Haaren begon best lekker, net als bijvoorbeeld Cabral. Een optie zou natuurlijk nog Mokotjo of Fer als derde middenvelder zijn naast Leerdam en Meeuwis, zoals hier wel eens geopperd wordt, maar ik vind dat je dan toch te weinig inzicht naar voren hebt.
Ik denk het (nog) niet, zijn snelheid is het gevaarlijkst en als hij dan vanuit de as moet komen is dat veel lastiger omdat daar normaal gesproken veel minder ruimte is en je staat vaak met de rug richting het doel. Aan de flank rendeert hij optimaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
denk je niet dat Miaichi op 10 kan spelen en Cabral op linksbuiten?
daar heb je gelijk in, maar Wijnaldum is ook beter op de flank,en Miaichi is een goede dribbelaarquote:Op maandag 21 februari 2011 20:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk het (nog) niet, zijn snelheid is het gevaarlijkst en als hij dan vanuit de as moet komen is dat veel lastiger omdat daar normaal gesproken veel minder ruimte is en je staat vaak met de rug richting het doel. Aan de flank rendeert hij optimaal.
Wijnaldum denkt nog altijd dat hij een 10 is. Heeft sinds hij daar de kans heeft gekregen geen knikker meer goed geraakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:33 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, maar Wijnaldum is ook beter op de flank,en Miaichi is een goede dribbelaar
Muldertje goed bezig inderdaad. Kijken of hij het nu wel weet vast te houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:01 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een faal inderdaad.![]()
Overigens doet Mulder het de laatste tijd toch echt niet slecht.
ik denk dat het dan te verdedigend wordt,aangezien Fer een verdedigende middevelder isquote:Op maandag 21 februari 2011 20:35 schreef PIETR het volgende:
Bruins komt te kort voor de 10 positie, evenals Bruins. Dus probeer Fer maar op die plek. Met Meeuwis en Leerdam/Mokotjo erachter.
Gisteren bij SV ook alquote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee bij Vi ze gaan weer doen alsof Meeuwis er niets van kan, prima hoor.
Valt het niet op dat het volledig inzakt als hij eruit is ?
Zou inderdaad wel kunnen, maar een verspilling zijn van z'n snelheid, wat juist een geweldig wapen is...quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
denk je niet dat Miaichi op 10 kan spelen en Cabral op linksbuiten?
Achja misschien moet ik me er niet meer druk om maken.quote:
Grote onzin inderdaad. Sinds dat Meeuwis erbij is, gaat het stukken beter met Feyenoord.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ohjee bij Vi ze gaan weer doen alsof Meeuwis er niets van kan, prima hoor.
Valt het niet op dat het volledig inzakt als hij eruit is ?
Dat weet ik, maar je kunt het toch proberen?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:36 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
ik denk dat het dan te verdedigend wordt,aangezien Fer een verdedigende middevelder is
hadden ze ook geen nummer tien kunnen huren van Arsenal?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef PIETR het volgende:
Dat weet ik, maar je kunt het toch proberen?
Zegt al genoeg dat ze hem Jupiler niveau vinden. Dan heb je er echt geen kijk op. Oke, Arsenal komt (nog) te vroeg voor hem, maar potentie heeft ie zeker. Hele slimme verdediger, die extreem koelbloedig blijft achterin, raakt nooit in paniek, en hij is pas 18. Kan een grote worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja misschien moet ik me er niet meer druk om maken.
De Vrij was ook maar Jupiler niveau, maar de scouts van de topclubs in Europa zitten momenteel op de tribune voor hem.
Hij is natuurlijk ook een tijdje misbruikt op de rechtsback positie. Zijn kracht ligt veel meer in het centrum.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:43 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zegt al genoeg dat ze hem Jupiler niveau vinden. Dan heb je er echt geen kijk op. Oke, Arsenal komt (nog) te vroeg voor hem, maar potentie heeft ie zeker. Hele slimme verdediger, die extreem koelbloedig blijft achterin, raakt nooit in paniek, en hij is pas 18. Kan een grote worden.
quote:'Arsenal-scouts op tribune voor De Vrij'
Een scout van Arsenal heeft gistermiddag op de tribune gezeten bij ADO Den Haag tegen Feyenoord (2-2) om Stefan de Vrij te bekijken. De 19-jarige centrale verdediger van de Rotterdammers staat hoog op het Londense verlanglijstje, zo onthulde Jack van Gelder in Studio Voetbal. De Londenaren zouden zo'n 3,5 miljoen euro willen betalen voor de talentvolle verdediger.
Het ging om hoofdscout Steve Rowley. Eerder scoutte Rowley ook al Robin van Persie bij Feyenoord en ook kwamen onder anderen Thomas Vermaelen, Cesc Fabregas, Abou Diaby en Theo Walcott op zijn advies naar de Londense topclub.
De Vrij debuteerde in 2009 voor Feyenoord. In twee seizoenen speelde hij 38 wedstrijden en kwam hij tot één goal. Zijn contract in Rotterdam loopt tot de zomer van 2012.
Je zou bijna geen ''talenten'' meer durven op te leiden.quote:Bij Feyenoord weggeplukte Ebecilio tekent bij Arsenal
Voor de familie Ebecilio zijn het mooie tijden. Drie maanden nadat Lorenzo Ebecilio (19) is doorgebroken bij Ajax, heeft zijn broertje Kyle een contract getekend bij Arsenal. De Londenaren plukten Kyle Ebecilio afgelopen zomer weg uit de jeugdopleiding van Feyenoord. Omdat in Engeland de leeftijd waarop spelers een jeugdcontract kan worden aangeboden lager is dan in Nederland, konden de Rotterdammers niets doen aan de overgang.
Kyle Ebecilio, die deze week zeventien is geworden, is jeugdinternational en speelde al een wedstrijd mee in het tweede elftal van Arsenal. Hij speelt in tegenstelling tot zijn broer (vleugelspeler) op het middenveld.
quote:Luc Castaignos krijgt eigen voetbalplaatje
Luc Castaignos krijgt alsnog een eigen voetbalplaatje in het plaatjesalbum van Albert Heijn. De Feyenoord-spits is één van de drie spelers die via een stemming op de website van Albert Heijn alsnog een eigen plaatje heeft verdiend. Feyenoord was al net als alle andere clubs uit de eredivisie al met elf spelers vertegenwoordigd in het plaatjesboek.
In totaal werden er ruim 7.500 stemmen uitgebracht op Castaignos, die aangaf het erg leuk te vinden dat er alsnog een voetbalplaatje van hem wordt gemaakt. Ik vind het leuk dat al die mensen op mij hebben gestemd, zei de spits. Ik zie het als een teken dat ik op de goede weg ben.
Naast Castaignos krijgen ook Frank de Boer en Jonathan Reis alsnog een eigen voetbalplaatje. De plaatjes van de drie zijn alleen verkrijgbaar tijdens de ruilmiddag op 9 maart in sommige Albert Heijn-winkels.
Wie speelden er voor Ajax?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:53 schreef PIETR het volgende:
Lamprou
Eekman - Bahia - Martins Indi
Bruins - Fer - van Haaren - Mokotjo
Cabral - Larsen - Simon
Eredivisiewaardige opstelling van Jong Fey/Exc ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |