Jep, had hij weer één fragmentje van een pass die in niemandsland belande en deed hij weer zo overdreven over. Gevolgd door een verhaal dat het echt een hele matige speler is etc.quote:
Hij had bloedarmoede aan het begin van het seizoen, nu hij weer terug is (sinds de winterstop) verkeert hij echt in bloedvorm (quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat vreemd dat mij dat dan niet is opgevallen of in ieder geval bijgebleven. Ik had wel meer van hem verwacht n.a.v vorig seizoen, maar Jupiler League
Ik vind hem sinds dat Vlaar weer terug is centraal achterin echt goed spelen, lekker rustig aan de bal en voert zijn taken eigenlijk altijd goed uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat vreemd dat mij dat dan niet is opgevallen of in ieder geval bijgebleven. Ik had wel meer van hem verwacht n.a.v vorig seizoen, maar Jupiler League
Dat zei Genee volgens mij nog maar meer dan een 'grapje' daarover had Gijp toen niet te melden.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind hem sinds dat Vlaar weer terug is centraal achterin echt goed spelen, lekker rustig aan de bal en voert zijn taken eigenlijk altijd goed uit.
Overigens was vd Gijp over Jupiler niveau bezig toen de Vrij nog op de backpositie stond, want niet echt zijn sterkste positie is.
3 miljoen zouden ze voor hem over hebben. En zijn contract loopt tot ca 2012. Hopen voor ons dat ie blijft.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah...
Na Vermaelen zou Vertonghen een hele logische stap zijn. Misschien als goedkope extraatje bij de Jeugd ofzo
Dat dus...quote:Volgens Jack van Gelder zou Arsenal belangstelling hebben voor De Vrij. De scout van Arsenal zou de verdediger al geruime tijd volgen. Arsenal zou volgens de geruchten van de presentator van Studio Voetbal een bod van 3,5 miljoen euro voorbereiden, waarbij De Vrij nog enige tijd bij Feyenoord zou kunnen blijven. Arsenal zou daarnaast Ryo Miyaichi mogelijk langer bij Feyenoord willen stallen.
En dan vindt Arsenal het weer kut dat ze de Vrij niet krijgen, en krijgen wij geen Ryo's meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
3 miljoen zouden ze voor hem over hebben. En zijn contract loopt tot ca 2012. Hopen voor ons dat ie blijft.
Kutengelsen blijven bugetshoppen in onze jeugd.
Maar als je er een beeld bij hebt mag het best met een D,quote:Op maandag 21 februari 2011 10:07 schreef ursel het volgende:
[zeiksnor-mode]
Der staat trouwens een fout in de OP.
Tis Bas van Noortwijk. Met een t-tje.![]()
[/zeiksnor-mode]
quote:Wijnaldum teleurgesteld over wissel
Feyenoord verspeelde in Den Haag een 0-2 voorsprong: 2-2. Georginio Wijnaldum reageerde na afloop van de wedstrijd tegenover de camera's van RTV Rijnmond over het teleurstellende gelijkspel. De middenvelder gaf in het interview aan dat hij teleurgesteld was dat hij gewisself werd: 'Ja, heel teleurgesteld. Het ging net zo goed. Ik dacht net dat het goed zou zijn als we ADO onder druk zouden zetten.'
Zoals al bijna het volledige seizoen, volgens mij denkt hij eeuwig te kunnen rondlopen als een talentje. Met een fatsoenlijke nummer 10 was die 0-3 wel gevallen, gisteren was er zo vreselijk veel ruimte voor hem maar hij heeft er 0,0 mee gedaan. Hoogstens wat ego 'schoten' (lees:rollertjes), terwijl andere er beter voor stonden. En dan zijn houding en gemekker als hij zelf eens niet de bal krijgt in een kansrijke positie. Nee ik ben wel een beetje klaar met dat soort figuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Haaruitval het volgende:
Het ging net zo goed? Hij speelde als een zoutzak.
Waar kunnen we wel toekomst op bouwen?quote:Op maandag 21 februari 2011 07:13 schreef Zelva het volgende:
Das dan jammer, maar op Ryo's kun je toch geen toekomst bouwen. Dat zijn noodmaatregelen.
Volgens mij slecht geschreven en zwaar uit verband getrokken.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Je gaat bijna hopen dat hij niet verlengt.
Leuk en aardig, maar het blijft kortetermijn denken. Het is een geweldige huur, maar je kunt niet altijd spelers krijgen, en het pakt niet altijd zo goed uit. Spelers als de Vrij moet je gewoon behouden en voor een goede prijs verkopen, om stabiel te worden en financieel lucht te krijgen.quote:
Enige tijd geleden speelde ene Nuri Sahin bij Feyenoord. Hoeveel beter is Feyenoord daar van geworden op de lange termijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Veladia het volgende:
[..]
Waar kunnen we wel toekomst op bouwen?
Dankzij een speler als Ryo hebben andere spelers weer vertrouwen in hun kunnen. Juist een Ryo is geen noodmaatregel, maar kracht tonen.
Noodmaatregel? Wat een onzin. Ryo geeft juist hoop voor de eigen jeugd. Met zijn mentaliteit zouden Bruins en Wijnaldum allang sterspeler zijn i.p.v. twee kwaliteitloze debielen die geen idee hebben wat ze fout doen... juist, omdat ze niks doen.
Krediet is op.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Volgens mij slecht geschreven en zwaar uit verband getrokken.
In andere interviews staat nl. dat het goed ging met het team, en hij dacht nog iets bij te kunnen dragen. Daarom was hij teleurgesteld, maar hij stelde reeel dat het Been's keuze bleef. Ik lees nergens anders dat hij stelt dat hij zelf zo goed speelde.
Hij speelt 75% van de tijd als een natte krant, maar toch vind ik het jammer hoe de eigen jeugd soms wordt zwartgemaakt.
Ja, allemaal prima, maar dat ontken ik dan ook helemaal niet. Mijn vraag is wat Feyenoord op de lánge termijn aan Miyaichi heeft, zeker als dat betekent dat Arsenal verwacht dat spelers goedkopi goedkopi gaan overstappen.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef deBoomkip het volgende:
Ryo is idd maar voor de korte termijn maar dit ventje voegt in een hele korte periode meer toe dan 80% van alle aankopen tijdens hun hele verblijf.
Klopt, en terecht hoor, maar als zulke uitspraken compleet uit verband worden getrokken, is dat toch jammer. Nu weet ik niet 100% zeker of dat in dit geval zo is, maar het gebeurt wel vaak genoeg.quote:
nuja, in dit geval kan het ons degradatie besparen wat een zaak is van tientallen miljoenen, direct op korte termijn en indirect op lange termijnquote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, allemaal prima, maar dat ontken ik dan ook helemaal niet. Mijn vraag is wat Feyenoord op de lánge termijn aan Miyaichi heeft, zeker als dat betekent dat Arsenal verwacht dat spelers goedkopi goedkopi gaan overstappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |