abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93084043
quote:
Op zondag 20 februari 2011 23:27 schreef msnk het volgende:

[..]

Deed die dat :?
Jep, had hij weer één fragmentje van een pass die in niemandsland belande en deed hij weer zo overdreven over. Gevolgd door een verhaal dat het echt een hele matige speler is etc.
  zondag 20 februari 2011 @ 23:31:09 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_93084048
quote:
11s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef msnk het volgende:

[..]

Wat vreemd dat mij dat dan niet is opgevallen of in ieder geval bijgebleven. Ik had wel meer van hem verwacht n.a.v vorig seizoen, maar Jupiler League :{w
Hij had bloedarmoede aan het begin van het seizoen, nu hij weer terug is (sinds de winterstop) verkeert hij echt in bloedvorm ( :') ).
2000 light years from home
pi_93084081
quote:
11s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef msnk het volgende:

[..]

Wat vreemd dat mij dat dan niet is opgevallen of in ieder geval bijgebleven. Ik had wel meer van hem verwacht n.a.v vorig seizoen, maar Jupiler League :{w
Ik vind hem sinds dat Vlaar weer terug is centraal achterin echt goed spelen, lekker rustig aan de bal en voert zijn taken eigenlijk altijd goed uit.

Overigens was vd Gijp over Jupiler niveau bezig toen de Vrij nog op de backpositie stond, want niet echt zijn sterkste positie is. :D
pi_93084149
quote:
Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind hem sinds dat Vlaar weer terug is centraal achterin echt goed spelen, lekker rustig aan de bal en voert zijn taken eigenlijk altijd goed uit.

Overigens was vd Gijp over Jupiler niveau bezig toen de Vrij nog op de backpositie stond, want niet echt zijn sterkste positie is. :D
Dat zei Genee volgens mij nog maar meer dan een 'grapje' daarover had Gijp toen niet te melden.
pi_93084239
Morgen het fragment eens zoeken.
pi_93085897
Jup zeker een keer gezegt, kon het ook niet geloven. Toen al zag je de klasse die hij had, ik kon het niet begrijpen, meestal heet Gijp het wel juist maar dat was heel vreemd. Maar goed. Hij zal nog wel bijtekenen gezien zijn uitspraken en dan wordt hij een hele grote, Arsenal is ook wel een mooie club om na Feyenoord naartoe te gaan..
pi_93086208
quote:
11s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef msnk het volgende:

[..]

Tjah...

Na Vermaelen zou Vertonghen een hele logische stap zijn. Misschien als goedkope extraatje bij de Jeugd ofzo :?
3 miljoen zouden ze voor hem over hebben. En zijn contract loopt tot ca 2012. Hopen voor ons dat ie blijft.
Kutengelsen blijven bugetshoppen in onze jeugd. :N
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 21 februari 2011 @ 01:08:40 #58
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93088300
quote:
Volgens Jack van Gelder zou Arsenal belangstelling hebben voor De Vrij. De scout van Arsenal zou de verdediger al geruime tijd volgen. Arsenal zou volgens de geruchten van de presentator van Studio Voetbal een bod van 3,5 miljoen euro voorbereiden, waarbij De Vrij nog enige tijd bij Feyenoord zou kunnen blijven. Arsenal zou daarnaast Ryo Miyaichi mogelijk langer bij Feyenoord willen stallen.
Dat dus...
Als we gewoon dit seizoen overleven en enig perspectief hebben voor volgend jaar tekent hij wel bij. Ik denk niet dat hij minder is dan een Vertonghen, Vermaelen, Alderweireld oid, en die gaan allemaal voor >10. Denk dat deze jongen toch ook best eens een leuk centje op kan leveren, plus de nodige sportieve bijdrage de komende paar jaar.

Zou ook belachelijk zijn, een van je weinige spelers voor de toekomst voor een schijntje laten gaan, net nu je een beetje uit de schulden kruipt.

Aanvallend heb je het volgend jaar al waardeloos zonder de beuk, larsen, castaignos, tomasson, (Cisse?) maar verdedigend wordt het natuurlijk ook een moeilijk verhaal zonder de Cler, Vlaar, Bahia en dan evt de Vrij. Wordt gewoon echt een heel nieuw elftal kopen dan...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 21 februari 2011 @ 07:10:48 #59
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_93090447
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:15 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

3 miljoen zouden ze voor hem over hebben. En zijn contract loopt tot ca 2012. Hopen voor ons dat ie blijft.
Kutengelsen blijven bugetshoppen in onze jeugd. :N
En dan vindt Arsenal het weer kut dat ze de Vrij niet krijgen, en krijgen wij geen Ryo's meer. :N
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 21 februari 2011 @ 07:13:24 #60
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_93090451
Das dan jammer, maar op Ryo's kun je toch geen toekomst bouwen. Dat zijn noodmaatregelen.
  maandag 21 februari 2011 @ 10:07:26 #61
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_93092664
[zeiksnor-mode]
Der staat trouwens een fout in de OP.
Tis Bas van Noortwijk. Met een t-tje. :7
[/zeiksnor-mode]
pi_93093359
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:07 schreef ursel het volgende:
[zeiksnor-mode]
Der staat trouwens een fout in de OP.
Tis Bas van Noortwijk. Met een t-tje. :7
[/zeiksnor-mode]
Maar als je er een beeld bij hebt mag het best met een D,
pi_93094350
Wat was dat jammer gisteren zeg.
Je had zelf gewoon de 0-3 moeten maken, dan was het klaar.
l'état, c'est moi!
pi_93094656
quote:
Wijnaldum teleurgesteld over wissel

Feyenoord verspeelde in Den Haag een 0-2 voorsprong: 2-2. Georginio Wijnaldum reageerde na afloop van de wedstrijd tegenover de camera's van RTV Rijnmond over het teleurstellende gelijkspel. De middenvelder gaf in het interview aan dat hij teleurgesteld was dat hij gewisself werd: 'Ja, heel teleurgesteld. Het ging net zo goed. Ik dacht net dat het goed zou zijn als we ADO onder druk zouden zetten.'
:|W
Je gaat bijna hopen dat hij niet verlengt.
pi_93094691
Het ging net zo goed? Hij speelde als een zoutzak.
l'état, c'est moi!
pi_93094917
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:25 schreef Haaruitval het volgende:
Het ging net zo goed? Hij speelde als een zoutzak.
Zoals al bijna het volledige seizoen, volgens mij denkt hij eeuwig te kunnen rondlopen als een talentje. Met een fatsoenlijke nummer 10 was die 0-3 wel gevallen, gisteren was er zo vreselijk veel ruimte voor hem maar hij heeft er 0,0 mee gedaan. Hoogstens wat ego 'schoten' (lees:rollertjes), terwijl andere er beter voor stonden. En dan zijn houding en gemekker als hij zelf eens niet de bal krijgt in een kansrijke positie. Nee ik ben wel een beetje klaar met dat soort figuren.
pi_93095608
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 07:13 schreef Zelva het volgende:
Das dan jammer, maar op Ryo's kun je toch geen toekomst bouwen. Dat zijn noodmaatregelen.
Waar kunnen we wel toekomst op bouwen?

Dankzij een speler als Ryo hebben andere spelers weer vertrouwen in hun kunnen. Juist een Ryo is geen noodmaatregel, maar kracht tonen.

Spelers als van Beukering, nieuwe gehuurde spits en de Cler zijn noodmaatregelen. De eerste twee kunnen er niks van - iedereen die het bij voorbaat al weet -, maar toch halen we ze. de Cler had na Excelsior uit natuurlijk bij de B'tjes neergezet moeten worden. Gozer presteert nooit iets. Af en toe hoor ik mensen weleens over inzet spreken, maar deze mensen kijken niet verder, aangezien het centrale duo en onze linksbuiten constant de gaten van de Cler moeten dichtlopen.

Noodmaatregel? Wat een onzin. Ryo geeft juist hoop voor de eigen jeugd. Met zijn mentaliteit zouden Bruins en Wijnaldum allang sterspeler zijn i.p.v. twee kwaliteitloze debielen die geen idee hebben wat ze fout doen... juist, omdat ze niks doen.

Ik ga weer met hoop naar de Kuip toe. Mede dankzij Ryo. Noodmaatregel? Welke waanzin heb jij in je hoofd zitten dan? Ongelofelijk.

Toekomst bouwen... Ik volg Feyenoord exact 20 jaar en Ryo is juist iemand waar je wél op kunt bouwen. Misschien juist wel mede vanwege zijn korte verblijf. Als jij niet aanvoelt hoeveel meerwaarde zo'n gozertje nu heeft, dan begrijp ik niet wat je wel voelt als je naar de Kuip gaat.

Ik kan 200 spelers opnoemen die we hebben gehaald en bij voorbaat! al waren mislukt. Typisch als Lurling, de Nooijer en van Beukering voorop. Dát is geen toekomst opbouwen. Dát is Feyenoord voor lul zetten.

Dát zijn spelers die ons naar dit aller belabberdste niveau hebben gebracht. Uiteraard aangetrokken door de meest debiele mensen die je maar kunt wensen binnen een organisatie.

Een noodmaatregel... Wat een debiel joh.

[ Bericht 11% gewijzigd door Veladia op 21-02-2011 12:01:22 ]
  maandag 21 februari 2011 @ 12:01:46 #68
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93095881
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:|W
Je gaat bijna hopen dat hij niet verlengt.
Volgens mij slecht geschreven en zwaar uit verband getrokken.

In andere interviews staat nl. dat het goed ging met het team, en hij dacht nog iets bij te kunnen dragen. Daarom was hij teleurgesteld, maar hij stelde reeel dat het Been's keuze bleef. Ik lees nergens anders dat hij stelt dat hij zelf zo goed speelde.

Hij speelt 75% van de tijd als een natte krant, maar toch vind ik het jammer hoe de eigen jeugd soms wordt zwartgemaakt.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:04:03 #69
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93095963
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Veladia het volgende:

[..]

Leuk en aardig, maar het blijft kortetermijn denken. Het is een geweldige huur, maar je kunt niet altijd spelers krijgen, en het pakt niet altijd zo goed uit. Spelers als de Vrij moet je gewoon behouden en voor een goede prijs verkopen, om stabiel te worden en financieel lucht te krijgen.

Het lijkt me ook sterk dat Arsenal direct onder geen beding spelers meer wil verhuren omdat wij ze niet direct al onze talentjes geven voor een fooi, dat zou wel heel erg Calimero zijn.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:06:19 #70
39333 Zelva
pi_93096032
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef Veladia het volgende:

[..]

Waar kunnen we wel toekomst op bouwen?

Dankzij een speler als Ryo hebben andere spelers weer vertrouwen in hun kunnen. Juist een Ryo is geen noodmaatregel, maar kracht tonen.

Noodmaatregel? Wat een onzin. Ryo geeft juist hoop voor de eigen jeugd. Met zijn mentaliteit zouden Bruins en Wijnaldum allang sterspeler zijn i.p.v. twee kwaliteitloze debielen die geen idee hebben wat ze fout doen... juist, omdat ze niks doen.
Enige tijd geleden speelde ene Nuri Sahin bij Feyenoord. Hoeveel beter is Feyenoord daar van geworden op de lange termijn?

Ja, Miyaichi speelt erg goed, maar het is maar de vraag of hij na de zomer hier nog bivakkeert. En dan nog, van Wijnaldum werd een tijd geleden ook iedereen enthousiast. Wie zegt dat die Japanner ook geen terugval gaat krijgen?

En wat als ie van de zomer vertrekt, wat krijgen we er dan voor terug? Dat bedoel ik dus met bouwen. Vooralsnog is nog geen enkele speler beter gaan spelen door het jouw geclaimde Miyaichi-effect. Wat heb je daar dan als hij volgend seizoen er niet meer is, hij alleen maar geld kost, nooit wat gaat opleveren en dan ook nog zou veroorzaken dat Arsenal spelers voor bijna gratis zou moeten gaan oppikken omdat grote meneer Arsenal anders boos wordt? Ik vraag het me serieus af.
pi_93096104
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:01 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Volgens mij slecht geschreven en zwaar uit verband getrokken.

In andere interviews staat nl. dat het goed ging met het team, en hij dacht nog iets bij te kunnen dragen. Daarom was hij teleurgesteld, maar hij stelde reeel dat het Been's keuze bleef. Ik lees nergens anders dat hij stelt dat hij zelf zo goed speelde.

Hij speelt 75% van de tijd als een natte krant, maar toch vind ik het jammer hoe de eigen jeugd soms wordt zwartgemaakt.
Krediet is op.
pi_93096151
Ryo is idd maar voor de korte termijn maar dit ventje voegt in een hele korte periode meer toe dan 80% van alle aankopen tijdens hun hele verblijf.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:13:44 #73
39333 Zelva
pi_93096233
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef deBoomkip het volgende:
Ryo is idd maar voor de korte termijn maar dit ventje voegt in een hele korte periode meer toe dan 80% van alle aankopen tijdens hun hele verblijf.
Ja, allemaal prima, maar dat ontken ik dan ook helemaal niet. Mijn vraag is wat Feyenoord op de lánge termijn aan Miyaichi heeft, zeker als dat betekent dat Arsenal verwacht dat spelers goedkopi goedkopi gaan overstappen.
  maandag 21 februari 2011 @ 12:13:56 #74
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93096243
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Krediet is op.
Klopt, en terecht hoor, maar als zulke uitspraken compleet uit verband worden getrokken, is dat toch jammer. Nu weet ik niet 100% zeker of dat in dit geval zo is, maar het gebeurt wel vaak genoeg.

Los daarvan mag Wijnaldum van mij gewoon doodvallen als hij niet wil bijtekenen (wat ik zeker zonder Europees voetbal erg waarschijnlijk acht...)
  maandag 21 februari 2011 @ 12:15:08 #75
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_93096279
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja, allemaal prima, maar dat ontken ik dan ook helemaal niet. Mijn vraag is wat Feyenoord op de lánge termijn aan Miyaichi heeft, zeker als dat betekent dat Arsenal verwacht dat spelers goedkopi goedkopi gaan overstappen.
nuja, in dit geval kan het ons degradatie besparen wat een zaak is van tientallen miljoenen, direct op korte termijn en indirect op lange termijn :@

Maar in zijn algemeenheid heb je gelijk, je kunt geen beleid bouwen op een enkele huurling die geweldig uitpakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')