Je kunt beter stoppen, komt niks zinnings uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niks met Ajax omdat ik na een gemiste strafschop van El Ham niet heb geroepen dat hij een tering Marokkaan is die zo snel mogelijk moet sterven.
El Hamdaoui ruilen voor Boussoufa?quote:Anderlecht wil binnen drie à vier weken duidelijkheid van Boussoufa
Voor welke club ben je nu dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar niks met Ajax omdat ik na een gemiste strafschop van El Ham niet heb geroepen dat hij een tering Marokkaan is die zo snel mogelijk moet sterven.
Komt ie aanzetten, je bent een lachertjequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kunt beter stoppen, komt niks zinnings uit.
[..]
El Hamdaoui ruilen voor Boussoufa?
Jij snapt niet veel he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor welke club ben je nu dan?
Real Madrid?
Nee, dat ben jijquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt ie aanzetten, je bent een lachertje
Wel dat je een tyfesmongool bentquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wel dat je een tyfesmongool bent
Alsof jij recht van spreken hebquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt helemaal geen recht van spreken, ga lekker spuiten op Barcelona joh.
Ga je nou ontopic of niet ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, jij hebt helemaal geen recht van spreken, ga lekker spuiten op Barcelona joh.
Ik heb ook niks geroepen over "sterven" of "teringmarokkaan". Alleen dat ie de kanker kon krijgen met z'n arrogante kop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En door wie, niemand neemt jullie serieus man, ga toch weg man.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsof jij recht van spreken heb
Zelfs in je eigen Ajax topique wordt je uitgekotst jongen
Zie je, ik ben niet de enige die een hekel aan jouw hypocriete gedrag heeft.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gelukkig word jij serieus genomen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En door wie, niemand neemt jullie serieus man, ga toch weg man.
Ach, als we iemand ergens van gaan beschuldigen moeten we het wel onderbouwen met argumenten hé.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Kom op na 12e buiten het weekend om hoort het niveau juist iets omhoog te gaan!. Ik zal hier iig al niet aan mee werken, dus dan moeten jullie extra je best doen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb ook niks geroepen over "sterven" of "teringmarokkaan". Alleen dat ie de kanker kon krijgen met z'n arrogante kop.
Overigens gaat het daar niet om. Maar het gaat er meer om dat het je uberhaupt niet boeit dat Ajax gelijk speelt en het zo weggeeft, de scheids een penalty niet geeft (die hij daarna wel ineens gaf) en een egoistische speler die zojuist de winst weggeeft omdat hij de ego gaat uithangen.
Nee, in plaats van uberhaupt zoiets constateren of minstens chagrijnig zijn over een van deze feiten, ga jij lekker mensen die het wel kut vinden en wel met Ajax meeleven uitlachen.
Eckte fan ben jij!
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Voorspelbaar. Waarom neemt die tering marokkaan hem dan ook. Hoop dat ie snel sterft.
J0rdiii toch... heb je jezelf toch enigszins overschatquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Zie je, ik ben niet de enige die een hekel aan jouw hypocriete gedrag heeft.
[..]
Gelukkig word jij serieus genomen!
Och, blijkbaar wel. Gelukkig reageer je lekker inhoudelijk op de rest van de post weerquote:
Wat weet jij er nou van dan dat het mij niks kan schelen? Omdat ik niet het hele forum ermee onder heb gespamt neem jij dus gelijk aan dat het mij geen ene flikker boeit?quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Och, blijkbaar wel. Gelukkig reageer je lekker inhoudelijk op de rest van de post weer
Selectief reageren, ook een vorm van discussiëren i guess.
Ik vind PSV wel een leuke club voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 00:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van dan dat het mij niks kan schelen? Omdat ik niet het hele forum ermee onder heb gespamt neem jij dus gelijk aan dat het mij geen ene flikker boeit?
Oké.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind PSV wel een leuke club voor je
Meer het feit dat je drukker bezig was mede ajacieden uit te lachen/schelden dan uberhaupt iets zinnigs posten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van dan dat het mij niks kan schelen? Omdat ik niet het hele forum ermee onder heb gespamt neem jij dus gelijk aan dat het mij geen ene flikker boeit?
Je kunt dat niet alleen afschrijven op geen clubliefde. In de meesten gevallen begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Clubliefde bestaat voor velen niet meer. Als ik een supertalen zou zijn, zou ik gewoon bij Ajax blijven.
Vind Firefox toch meer een Ajax supporter dan Jordiii. Ookal is hij ook niet een 'echte'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef msnk het volgende:
Zeg FireFox wat brengt jou hier eigenlijk
Tsjah, das niet best idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
Zeggen dat je klaar bent met Ajax
Al zouden ze degraderen, tyf op
Alsof ze nu niet al een monsterlijk salaris verdienen daar in de arena.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kunt dat niet alleen afschrijven op geen clubliefde. In de meesten gevallen begrijp ik het wel.
Stel je woont in een rijtjeswoning ergens in Amsterdam met je vader en moeder. Jullie hebben het niet breed je ouders hebben een modaal inkomen en hebben moeite om de touwtjes aan elkaar knopen. En op een dag staat Arsenal voor de deur. Je ouders kunnen op de club gaan werken krijgen een verdubbeling van wat ze nu verdienen. Jullie krijgen een huis in Londen dat groter is dan dat waar je nu in woont. En de kans dat je ooit nog eens naar zo'n grote club kan is niet al te groot.
Ik wil niet veel zeggen maar ik zit in een soortgelijke situatie op dat voetbalgedeelte na natuurlijk. Hoeveel ik ook van Ajax hou ik zou in zo'n geval gewoon gaan.
Jawel, maar als je elders 10 keer meer kunt verdienen dan is dat verleidelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Alsof ze nu niet al een monsterlijk salaris verdienen daar in de arena.
Jochies van 15 uit de jeugdopleiding zonder contract worden niet betaald.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Alsof ze nu niet al een monsterlijk salaris verdienen daar in de arena.
Dit dus. Het is net een ziekte het gaat niet weg en het is niet altijd even leuk maar je bent het gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Scorpie het volgende:
Nepsupporters
Je bent godverdomme Ajacied tot je dood.
Wat krijgen ze wel? Materiaal, reiskosten, schoolboeken? (werkelijk geen idee)quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jochies van 15 uit de jeugdopleiding zonder contract worden niet betaald.
Een officieel shirtje van Ajax met je eigen erop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat krijgen ze wel? Materiaal, reiskosten, schoolboeken? (werkelijk geen idee)
Materiaal wel, reiskosten volgens mij niet eens. En school wordt meestal ook voor ze geregeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
een opleidingsvergoeding, ¤90.000 per seizoen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is niet voor de speler, dat is voor Ajax als ze vertrekken volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
een opleidingsvergoeding, ¤90.000 per seizoen..
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet voor de speler, dat is voor Ajax als ze vertrekken volgens mij.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind Firefox toch meer een Ajax supporter dan Jordiii. Ookal is hij ook niet een 'echte'.
Firefox toont nog emotie, Jordiii heeft dat niet. Na een verlies heeft Jordiii het drukker met het uitlachen van Ajax-supporters.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg stel wijven, en ga het alsjeblieft over Anderlecht en/of Psv hebben
Alle spelers worden opgehaald als ze niet zelf kunnen rijden, dus er zal wel een reiskostenvergoeding in zitten als ze zelf rijden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Materiaal wel, reiskosten volgens mij niet eens. En school wordt meestal ook voor ze geregeld.
Pijn van het lachen zeker? Ik wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ffkes weg en de hel barst los hier. Kom op mensen,jullie doen me pijn
Pijn aan m'n ogen =/quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pijn van het lachen zeker? Ik wel.
We dachten, we geven die smoof ff rust.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben ffkes weg en de hel barst los hier. Kom op mensen,jullie doen me pijn
Spartak moeten we ook kunnen hebben. En dan sta je al in de kwartfinale.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vanavond zijn we door in de el.
Och gut, jullie worden even geen kampioen, wat hebben jullie het toch zwaar...quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus. Het is net een ziekte het gaat niet weg en het is niet altijd even leuk maar je bent het gewoon.
Lijkt me een erg goede stap voor hem, zeker met vdV achter hem, die begrijpt zijn spelletje wel. Twijfel wel of hij nou zo veel beter is dan Defoe, Crouch en Pavlov maar als hij daar de kans krijgt om zijn soort spelletje te spelen kan het nog goed komen.quote:'Tottenham wil Schalke en Huntelaar van elkaar verlossen'
Schalke 04-aanvaller Klaas-Jan Huntelaar staat mogelijk opnieuw voor een overgang naar een andere club. The London Evening Standard weet te melden dat Tottenham Hotspur de kopsterke spits komende zomer aan wil trekken. Volgens het medium vraagt Schalke twintig miljoen euro voor de Oranje-international.
De 27-jarige Huntelaar is bezig aan zijn eerste seizoen bij Die Köningsblauen. De technische leiding van de Duitse club is echter niet tevreden over de voorhoedespeler, die na een sterke start nu al dertien wedstrijden wacht op een competitietreffer.
Harry Redknapp, trainer van The Spurs, is dan weer ontevreden over de prestaties van zijn aanvallers. Jermain Defoe, Peter Crouch, Roman Pavlyuchenko komen naar de mening van de oefenmeester niet vaak genoeg tot scoren. Het is veelzeggend dat middenvelder Rafael van der Vaart momenteel met tien treffers topscorer is van de Engelse formatie.
Mee eens. Vrij gunstige loting.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Spartak moeten we ook kunnen hebben. En dan sta je al in de kwartfinale.
Ik ben nooit een Huntelaar-fan geweest. Maar voor de Spurs zou het echt een miskoop zijn. Niet doen dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lijkt me een erg goede stap voor hem, zeker met vdV achter hem, die begrijpt zijn spelletje wel. Twijfel wel of hij nou zo veel beter is dan Defoe, Crouch en Pavlov maar als hij daar de kans krijgt om zijn soort spelletje te spelen kan het nog goed komen.
20 miljoen is overigens duidelijk veel te veel.
Toch vind ik het leuk, dat iedereen 4 jaar geleden bij ajax nog dacht dat hij de volgende wereldster van ongekende grootte zou worden, maar hij ondertussen op z'n 27e al 13 wedstrijden niet scoort voor een laaggeklasseerde bundesliga-club
Als je vervolgens Man City en Liverpool ontloopt, dan is best nog wat mogelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mee eens. Vrij gunstige loting.
Denk het niet, Crouch is een geweldige speler voor Tottenham. En Huntelaar is wel te vergelijken met Crouch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ben nooit een Huntelaar-fan geweest. Maar voor de Spurs zou het echt een miskoop zijn. Niet doen dus.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij een van de beste spitsen ter wereld is. Zie Oranje. Engeland is een goede competitie voor hem, als hij de kans heeft moet hij zeker gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Toch vind ik het leuk, dat iedereen 4 jaar geleden bij ajax nog dacht dat hij de volgende wereldster van ongekende grootte zou worden, maar hij ondertussen op z'n 27e al 13 wedstrijden niet scoort voor een laaggeklasseerde bundesliga-club
Ik vind Crouch juist totaal niet te vergelijken met Huntelaar. Crouch is een 'targetman', iemand die je in de dekking kun aanspelen en kan kaatsen (zou een fantastische voor Ajax zijn, maar dat terzijde). Huntelaar is enkel een afmaker, iemand die voetballend juist niet meedoet maar louter het eindpunt van een aanval is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het niet, Crouch is een geweldige speler voor Tottenham. En Huntelaar is wel te vergelijken met Crouch.
Vind Huntelaar beter dan Crouch, dus denk dat het een geweldige aankoop is.
Met steekpasses van v/d vaart & Modric en voorzetten van lennon van de flanken maakt hij denk ik rond de 20 goals.
Makaay, van Nistelrooy dat was wereldtop, daar kan Huntelaar vooralsnog alleen maar van dromen. Een jongen als Cavani is Huntelaar ook alweer voorbij. Klaas Jan is in mijn ogen hoogstens een subtopper in de voetbalwereld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij een van de beste spitsen ter wereld is. Zie Oranje. Engeland is een goede competitie voor hem, als hij de kans heeft moet hij zeker gaan.
Crouch is helemaal geen geweldige speler voor Tottenham, die kan er werkelijk niks van. Huntelaar is veelte stijf voor het spel van Tottenham, die hebben een dynamische spits nodig met scorend vermogen. Huntelaar komt veelte kort voor Tottenham, dat is inmiddels wel gebleken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Denk het niet, Crouch is een geweldige speler voor Tottenham. En Huntelaar is wel te vergelijken met Crouch.
Vind Huntelaar beter dan Crouch, dus denk dat het een geweldige aankoop is.
Met steekpasses van v/d vaart & Modric en voorzetten van lennon van de flanken maakt hij denk ik rond de 20 goals.
Waarom denk je dat Rafael zo goed presteert? Omdat Crouch kopsterk is en alles op Rafael kan terugleggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Crouch is helemaal geen geweldige speler voor Tottenham, die kan er werkelijk niks van. Huntelaar is veelte stijf voor het spel van Tottenham, die hebben een dynamische spits nodig met scorend vermogen. Huntelaar komt veelte kort voor Tottenham, dat is inmiddels wel gebleken.
Nee, Rafael presteert ook zonder Crouch. Dat is inmiddels ook gebleken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Rafael zo goed presteert? Omdat Crouch kopsterk is en alles op Rafael kan terugleggen.
Dit is gelul. Hij zorgt ervoor dat de toppers op het middenveld tot hun recht komen. Vooral wanneer je pressie wilt spelen is hij een geweldige voetballer. Het oogt misschien niet zo spectaculair, maar hij zorgt er wel voor dat anderen het 'optimale rendement' uit zichzelf halen - om er maar eens een cliche in te gooien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Crouch is helemaal geen geweldige speler voor Tottenham, die kan er werkelijk niks van. Huntelaar is veelte stijf voor het spel van Tottenham, die hebben een dynamische spits nodig met scorend vermogen. Huntelaar komt veelte kort voor Tottenham, dat is inmiddels wel gebleken.
Je krijgt hetzelfde probleem als bij Ajax als je een dynamische spits haalt. De hele selectie van Tottenham is al dynamisch, dus moet je een fysiek sterke speler in de punt hebben die goed kan kaatsen (Pantelic).quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Rafael presteert ook zonder Crouch. Dat is inmiddels ook gebleken.
Hij is bij drie clubs achter elkaar mislukt en dat ligt aan iedereen behalve Klaas Jan? Kom nou zeg. In de categorie afmakers is Huntelaar gewoon een poor man's Villa: hij heeft minder techniek, is langzamer, zijn handelingssnelheid is lager, minder 'cool' voor het doel. Hij is het gewoon net niet, prima jongen maar geen wereldspits.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
Huntelaar is een pure afmaker. Zodra je hem goed bedient kan hij bij elke club mee. Gebeurd dit niet heeft hij geen meerwaarde aangezien hij zelf niks creëert. Bij Madrid en Milan nooit echt een kans gehad. En bij Schalke draait het gewoon niet dit seizoen. Heel dat elftal speelt kut.
Een wereldspits kan in vrijwel elk systeem en in elke competitie mee. Zoals een Van Nistelrooij die moeiteloos overstapt van Manchester naar Real. Een Eto'o die in Italie net zo belangrijk is als in Spanje. Een echte wereldspeler slaagt overal. Messi pakt ook z'n doelpunten mee tegen Manchester U/C, Chelski, Arsenal etc als hij bij Wigan speelt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij een van de beste spitsen ter wereld is. Zie Oranje. Engeland is een goede competitie voor hem, als hij de kans heeft moet hij zeker gaan.
Makaay wereldtop?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Makaay, van Nistelrooy dat was wereldtop, daar kan Huntelaar vooralsnog alleen maar van dromen. Een jongen als Cavani is Huntelaar ook alweer voorbij. Klaas Jan is in mijn ogen hoogstens een subtopper in de voetbalwereld.
Jij blijft een goeie troll.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Och gut, jullie worden even geen kampioen, wat hebben jullie het toch zwaar...
Ik ben benieuwd hoeveel 'eckte' ajacieden er nog zouden zijn na een paar jaar middenmoot of zelfs degradatievoetbal. Denk dat van degenen die nu roepen dat ze tot hun dood ajacied zijn, zelfs bij degradatie, toch minstens 60% zou afhaken als ze daadwerkelijk degraderen.
even iets minder troll:
[..]
Lijkt me een erg goede stap voor hem, zeker met vdV achter hem, die begrijpt zijn spelletje wel. Twijfel wel of hij nou zo veel beter is dan Defoe, Crouch en Pavlov maar als hij daar de kans krijgt om zijn soort spelletje te spelen kan het nog goed komen.
20 miljoen is overigens duidelijk veel te veel.
Ajax gaat gewoon weer winnen van Anderlecht ... 3-1quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel gaat het vanavond worden .. ik denk een gelijkspelletje![]()
Hoop dat het spel een beetje goed is, dan kunnen we met volle vertrouwen naar eindhoven.
Denk ook niet dat het een hele speciale wedstrijd word. Vind ik niet erg want ik kon er vanavond toch niet bij zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
ajax gaat gewoon weer winnen, zeker zonder bousouffa en met lukaku uit vorm.
Ze zullen alleen geen 110% geven, dus het zal geen boeiende wedstrijd worden ofzo.
Ik hoop juist dat ze de kans grijpen om te leren controleren. Rustig wachten op het moment door circulatievoetbal te spelen en verder niks weggeven. Maar ik ben bang dat het toch billenknijpen gaat worden. Anderlecht geeft zich nog niet gewonnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
ajax gaat gewoon weer winnen, zeker zonder bousouffa en met lukaku uit vorm.
Ze zullen alleen geen 110% geven, dus het zal geen boeiende wedstrijd worden ofzo.
Anderlecht heeft gewoon te weinig kwaliteit om zonder bousouffa en met lukaku hopeloos uit vorm het ajax lastig te maken, zolang ajax een beetje z'n eigen ding doet. Al wint een utrecht ook gewoon 3-0 op inzet, dus ze moeten het niet TE makkelijk opvatten natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:02 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat ze de kans grijpen om te leren controleren. Rustig wachten op het moment door circulatievoetbal te spelen en verder niks weggeven. Maar ik ben bang dat het toch billenknijpen gaat worden. Anderlecht geeft zich nog niet gewonnen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog een kaartje over, iemand interesse
Sorry man ik ben momenteel half invalide na een mislukte omhaal met een tennisbal (quote:
Heb hem net nog kunnen verkopen via marktplaatsquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Zie het te laat, anders had ik hem wel van je overgekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb hem net nog kunnen verkopen via marktplaats. Maar jammer
hadden we onze eerste voetbaldate
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja beter ..was het een kaartje voor vak 113 rij 6?
★★★
Daar zat ik tijdens AC Milanquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja beter ..was het een kaartje voor vak 113 rij 6?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar zat ik tijdens AC Milan! Het was vak 113 rij 26
je hoeft niks te zeggen hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zolang het maar de europa ligue is, de financiele opbrengst dus beperkt is, en het nog niet in het stadium is dat jullie het gevoel hebben er iets mee te bereiken (halve finale, finale) maar gewoon de punten pakken voor het nederlands voetbal.
Ik ook niet echt om eerlijk te zijn. Tuurlijk, mocht je in de kwart of halve finales komen wordt het een ander verhaal. Maar om eerlijk te zijn zit ik niet op het puntje van mijn stoel tijdens wedstrijden als die van vanavond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef Tarado het volgende:
Ik kan er maar niet warm voor lopen die kinder Champions League, ik heb al eens eerder gelezen dat het beter zou zijn EL op dinsdag te spelen en CL op woensdag en evt donderdag, daar ben ik het dus wel mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |