Je kunt dat niet alleen afschrijven op geen clubliefde. In de meesten gevallen begrijp ik het wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Clubliefde bestaat voor velen niet meer. Als ik een supertalen zou zijn, zou ik gewoon bij Ajax blijven.
Vind Firefox toch meer een Ajax supporter dan Jordiii. Ookal is hij ook niet een 'echte'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:13 schreef msnk het volgende:
Zeg FireFox wat brengt jou hier eigenlijk
Tsjah, das niet best idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:24 schreef msnk het volgende:
Zeggen dat je klaar bent met Ajax
Al zouden ze degraderen, tyf op
Alsof ze nu niet al een monsterlijk salaris verdienen daar in de arena.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kunt dat niet alleen afschrijven op geen clubliefde. In de meesten gevallen begrijp ik het wel.
Stel je woont in een rijtjeswoning ergens in Amsterdam met je vader en moeder. Jullie hebben het niet breed je ouders hebben een modaal inkomen en hebben moeite om de touwtjes aan elkaar knopen. En op een dag staat Arsenal voor de deur. Je ouders kunnen op de club gaan werken krijgen een verdubbeling van wat ze nu verdienen. Jullie krijgen een huis in Londen dat groter is dan dat waar je nu in woont. En de kans dat je ooit nog eens naar zo'n grote club kan is niet al te groot.
Ik wil niet veel zeggen maar ik zit in een soortgelijke situatie op dat voetbalgedeelte na natuurlijk. Hoeveel ik ook van Ajax hou ik zou in zo'n geval gewoon gaan.
Jawel, maar als je elders 10 keer meer kunt verdienen dan is dat verleidelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Alsof ze nu niet al een monsterlijk salaris verdienen daar in de arena.
Jochies van 15 uit de jeugdopleiding zonder contract worden niet betaald.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef julian6 het volgende:
[..]
Alsof ze nu niet al een monsterlijk salaris verdienen daar in de arena.
Dit dus. Het is net een ziekte het gaat niet weg en het is niet altijd even leuk maar je bent het gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Scorpie het volgende:
Nepsupporters
Je bent godverdomme Ajacied tot je dood.
Wat krijgen ze wel? Materiaal, reiskosten, schoolboeken? (werkelijk geen idee)quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Jochies van 15 uit de jeugdopleiding zonder contract worden niet betaald.
Een officieel shirtje van Ajax met je eigen erop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat krijgen ze wel? Materiaal, reiskosten, schoolboeken? (werkelijk geen idee)
Materiaal wel, reiskosten volgens mij niet eens. En school wordt meestal ook voor ze geregeld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
een opleidingsvergoeding, ¤90.000 per seizoen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is niet voor de speler, dat is voor Ajax als ze vertrekken volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
een opleidingsvergoeding, ¤90.000 per seizoen..
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is niet voor de speler, dat is voor Ajax als ze vertrekken volgens mij.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind Firefox toch meer een Ajax supporter dan Jordiii. Ookal is hij ook niet een 'echte'.
Firefox toont nog emotie, Jordiii heeft dat niet. Na een verlies heeft Jordiii het drukker met het uitlachen van Ajax-supporters.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Genoeg stel wijven, en ga het alsjeblieft over Anderlecht en/of Psv hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |