Tja, je kan ook niet verwachten dat een of andere mongool die iets over de radio schreeuwt gelijk heeft. Al zou het best kunnen hoor, en die gasten ontkennen het ook gewoon zodat ze niet in hun eer aangetast worden.quote:
Al is het geen hersentrauma, dan nog heeft hij afgelopen maand opnieuw 6 uur in de tandartsstoel moeten liggen om zijn gebit weer normaal te krijgen ivm allerrij onstekingen. Dus wat wil je nou precies horen ?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb het stuk gelezen ja...en ik blijf bij wat ik zei.
ijkt me toch wel verstandig om hem de rest van het seizoen maar maximaal 1 wedstrijd per week te laten spelen. Hij komt al het hele seizoen flink vermoeid over.quote:
De een of andere mongool? Verder gaat het wel goed met je? Of je bent gewoon standaard lomp?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, je kan ook niet verwachten dat een of andere mongool die iets over de radio schreeuwt gelijk heeft. Al zou het best kunnen hoor, en die gasten ontkennen het ook gewoon zodat ze niet in hun eer aangetast worden.
Net als of ze dat nog niet gedaan hebben. En ja, iemand die denkt op basis van één zinnetje een diagnose te stellen die tegenstrijdig is van de stelling van een leger aan andere doctoren en er van overtuigd is dat hij correct is, is "een of andere mongool" ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De een of andere mongool? Verder gaat het wel goed met je? Of je bent gewoon standaard lomp?
Ze moeten er naar luisteren en dus onderzoeken en hopelijk uitsluiten. Zou rot zijn hier de Zeeuw echt door kwijt te zijn, voor zover dat nu nog niet zo is.
Hij zegt niet dat ie een hersentrauma krijgt dat zegt iemand die er verstand van heeft maar hem niet onderzocht heeft. Hij zegt alleen dat De Zeeuw sympthonen heeft van een hersentrauma. En voor de rest kan je De Zeeuw vrij weinig kwalijk nemen hij kan er vrij weinig aan doen dat ie in zijn gezicht wordt getrapt.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klik die spoiler nog eens. Ik vind het gewoon erg raar dat je zo snel een hersentrauma krijgt
.
quote:Ajax gaat 'zwarte vlekken' De Zeeuw onderzoeken
Ajax-clubarts Edwin Goedhart gaat dinsdag Demy de Zeeuw grondig onderzoeken. De 27-jarige middenvelder kampt al maanden met verschillende blessures en kreeg afgelopen zaterdag tijdens de training bovendien zwarte vlekken voor zijn ogen.
Mogelijk zijn de klachten van de middenvelder terug te voeren op de schop die hij zeven maanden geleden tijdens de halve finale van het WK tegen Uruguay van Martin Caseres in het gezicht kreeg.
Het gebit van De Zeeuw is na vijftien tandartsbezoeken eindelijk hersteld, maar zijn andere kwetsuren blijven hem parten spelen. De 27-voudig international is inmiddels bankzitter bij Ajax en werd door bondscoach Bert van Marwijk gepasseerd voor de oefenwedstrijd van twee weken geleden tegen Oostenrijk.
Zet mijn naam er onder.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:22 schreef Smoofie het volgende:
Als hij echt zulke problemen heeft/had , dan vergeef ik hem voor alles en ga ik hem een persoonlijke brief schrijven.
geef z'n nummer even, wens ik hem ook sterkte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou ik ook moeten doen, ik stuur hem wel even een sms'je.
Zal het ook namens jou doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
geef z'n nummer even, wens ik hem ook sterkte.
Ah, jij was d'r vermeende minnaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:32 schreef Morendo het volgende:
Ik ken zijn vriendin wel een beetje, komt allemaal in orde: ik stuur die brief wel.
Hoezo 'vermeende'.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ah, jij was d'r vermeende minnaar?
Gast, jij ook al.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, die van Sulejmani is beter.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef Blik het volgende:
Scheidsrechter tegen PSV is Braamhaar...
Kan Ajax meteen 0 punten opschrijven, de aanwezigheid van Braamhaar staat haast garant voor verliespunten tegen PSV.
Ik kan me dit seizoen nog wel een wedstrijd tegen volgens mij Excelsior herinneren. Als je in de eerste helft een onterechte rode kaart krijgt en je twee zuivere penalties worden onthouden wordt het erg lastig om geen punten te verliezen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ajax moet ze op eigen kracht verslaan. Ook al zit de scheidsrechter tegen.
Okee laat mij het dan hebben over de dingen waar Ajax wel iets aan had kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik kan me dit seizoen nog wel een wedstrijd tegen volgens mij Excelsior herinneren. Als je in de eerste helft een onterechte rode kaart krijgt en je twee zuivere penalties worden onthouden wordt het erg lastig om geen punten te verliezen.
Dit van te voren al roepen. _______________quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef Scorpie het volgende:
O god nee he, Balhaar die fluit. PSV gaat dus winnen![]()
Tyfusscheidsworden weer benadeeld!
Ajax speelde verder ook niet goed die wedstrijd. Maar als je de scheids tegen je hebt en je zo benadeeld als tijdens die wedstrijd wordt het heel erg lastig om te winnen. Het was namelijk niet alleen die rode kaart en de penalties, maar het was gewoon 90 minuten lang benadeeld worden door de scheids met overtredingen, gele kaarten, etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee laat mij het dan hebben over de dingen waar Ajax wel iets aan had kunnen doen.
Je krijgt twee doelpunten tegen een armzalig ploegje met de laagste begroting in de Eredivisie jij bent zelf de ploeg met de grootste begroting dus dan doe je al iets verkeerd.
En twee zuivere penalty's zijn ons onthouden ja maar zijn wij zo laag afgegleden dat we tegen Excelsior strafschoppen nodig hebben om te winnen?![]()
Sorry maar zelfs met de dramatische arbitrage is het een enorme schande wat Ajax daar liet zien.
Hap.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit van te voren al roepen. _______________
Ik hoop meer op goed veldspel, dominant, aanvallend voetbal en vier goals verschil.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat hoop ik toch dat we door een schwalbe van Sulejmani winnen
Komt goed. Rood voor Toivonen, 4 goals Miki.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik hoop meer op goed veldspel, dominant, aanvallend voetbal en vier goals verschil.
tja helaas is dzudzsak ongeveer altijd in topvorm tegen ajax, hopen dat van der wiel weer eens gaat laten zien waarom elke topclub hem wil en hij de back van het nederlands elftal is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef Morendo het volgende:
We mogen vooral geen domme vrije trappen weggeven rond de 16 in verband met die vervelende Doedelzak. Verder scoort PSV niet makkelijk. Ik heb er eigenlijk wel een beetje vertrouwen in.
klopt heb ook een beetje het gevoel dat ajax zich min of meer aanpast aan het niveau van de tegenstander, kan deze week een voordeel zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, Ajax is ook beter tegen topclubs .. Ajax speelde onder Jol erg slecht, maar was tegen Twente en PSV toch de betere. Ook tegen AC Milan (ookal gaven ze niet alles) en Anderlecht was het spel gewoon goed.
Alleen lukte het aanpassen tegen Real niet helemaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:32 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
klopt heb ook een beetje het gevoel dat ajax zich min of meer aanpast aan het niveau van de tegenstander, kan deze week een voordeel zijnen was tegen vvv wel dudelijk te zien
laten we het op uitzondering die de regel bevestigd houdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen lukte het aanpassen tegen Real niet helemaal
Ik zie het Enoh al doen hoor, en een rode kaart zit er (bij Ajax) er ook dik in ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef Morendo het volgende:
We mogen vooral geen domme vrije trappen weggeven rond de 16 in verband met die vervelende Doedelzak. Verder scoort PSV niet makkelijk. Ik heb er eigenlijk wel een beetje vertrouwen in.
Ik hoop niet dat hij zo nadrukkelijk op zoek gaat zoals tegen VVVquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Toch heb ik er ook wel vertrouwen in en ik hoop dat ebecillio deze week eindelijk zijn eerste goaltje gaat meepikken...
tja het zal voor hem ook wel een verlossing zijn als hij zijn eerste er eenmaal in heeft liggen, weten jullie trouwens of hij in de jeugd veel scoorde/assist gaf? Tot nu toe heeft hij vaak leuek acties maar een laag rendement(hij is nog jong ik weet het)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef msnk het volgende:
Ik hoop niet dat hij zo nadrukkelijk op zoek gaat zoals tegen VVVNiet tegen PSV.
Ik wou het net gaan posten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:18 schreef msnk het volgende:
@Scorpie: Let ook op Braamhaar bij 6:56, wat een drama veroorzaakte dat
Ik ken 61591808.jpg niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie kent deze jongen ..
[ afbeelding ]
Dan word ik ook geneukt, zie geen flikker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:25 schreef Smoofie het volgende:
Misschien neukt Firefox me, maar ik zie geen afbeeldingen
dat word je toch non stopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dan word ik ook geneukt, zie geen flikker.
Die kan ik wel zien!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik kan het gewoon zien ..
[ afbeelding ]
Lijkt op enoh roflquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wat is er mee? Is dat de nieuwe linksback of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit een neger die nu net niet op Enoh lijkt. Broertje van Kluivert volgens mij......quote:
Nu ik beter kijk, Enog is wat zwarter ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind dit een neger die nu net niet op Enoh lijkt. Broertje van Kluivert volgens mij......
Er stond neefje van Jeffrey Bruma op de NOSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Broertje van Ebecilio, speelde bij Feyenoord. Is een groot talent, Arsenal heeft hem 'afgepakt' [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er stond neefje van Jeffrey Bruma op de NOS
Wat een gay naam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kyle Ebecilio ..
Gelukkig hebben wij Lorenzo nog ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik haat Engelse clubs. Zomaar talenten afpakken. Viesche homos.
quote:Ruzie Barça en Arsenal over wonderkind Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Arsenal en Barcelona staan niet alleen in de Champions League tegenover elkaar. Beide clubs zijn momenteel in een felle strijd gewikkeld over een voetballend wonderkind. Jon Miquel Toral Harper, pas 16 jaar, en inzet van een niet bepaald vredig onderhoud achter de schermen tussen beide voetbalgrootmachten.
In Engeland boterde het al niet erg tijdens een officiëel diner voor de krachtmeting in het kampioenenbal tussen Barcelona en de Londense club.
Sandro Rosell, voorzitter van Barcelona, maakte aan Ivan Gazidis, algemeen manager van Arsenal, duidelijk dat de Spaanse club het niet langer op prijs stelde dat de Engelsen de talenten uit de jeugd bij Barça kwamen wegkapen.
Toral, die een Engelse moeder heeft, zou op het punt staan een profcontract te tekenen bij de bespelers van het Emirates stadion.
De sfeer tijdens het etentje was niet bepaald gezellig te noemen toen beide clubs hun standpunten verdedigden met als inzet de toekomst van de jonge middenvelder.
Arsenalspeler Cesc Fabregas werd acht jaar geleden op dezelfde manier naar Engeland gehaald. Curieus genoeg speelde Toral naast Fabregas al een rol in een reclamespot van Nike.
Vorig jaar lag Leo Beenhakker ook al met de Engelsen in de clinch. Kyle Ebecilio (16) werd toen weggekocht door de Gunners uit de jeugdopleiding van Feyenoord.
Ook als je bij ajax 750.000 krijgt, en bij real 12 miljoen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef Smoofie het volgende:
Clubliefde bestaat voor velen niet meer. Als ik een supertalen zou zijn, zou ik gewoon bij Ajax blijven.
Dan ook, ik heb een hekel aan Real. Aan alle clubs die maar zichzelf in de schulden kunnen werken en elk jaar een nieuw elftal kunnen kopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Ook als je bij ajax 750.000 krijgt, en bij real 12 miljoen?
Als dat financial fairplay echt doorzet wordt dat zo goed voor Ajax en Nederland!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan ook, ik heb een hekel aan Real. Aan alle clubs die maar zichzelf in de schulden kunnen werken en elk jaar een nieuw elftal kunnen kopen.
Ga weg joh met die Barcelona onzinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Lorenzo nog ..
[..]
"goed" is relatief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als dat financial fairplay echt doorzet wordt dat zo goed voor Ajax en Nederland!
Toch zullen ze beter op de balans moeten gaan letten en wordt het gat ten opzichte van Nederland kleiner.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
"goed" is relatief.Die andere zullen nog steeds veel meer kunnen uitgeven.
Mag ik vragen waarom jij Barca zo haat? Ik moet ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga weg joh met die Barcelona onzin
Omdat hij een beetje een mongooltje is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom jij Barca zo haat? Ik moet ze ook niet.
quote:Anderlecht zal het donderdag nog moeilijker krijgen om de 0-3 nederlaag in de heenwedstrijd van de tweede ronde van de Europa League weg te poetsen. De Brusselse club zal donderdag in de ArenA moeten aantreden zonder uitblinker Mbark Boussoufa.
De Marokkaan heeft last van buikgriep en zal op donderdag niet voldoende herstelt zijn om mee te doen. Eerder vandaag werd aangegeven dat de gouden schoen van 2006 en 2011 voor zes miljoen weg mag bij Anderlecht.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Dit wordt zo wel erg makkelijk. Zonder Boussoufa is Lukaku al helemaal niks.
Boeit me niet zoveel, hij speelt toch niet bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Lees net op teletekst dat Kyle Ebecilio geen familie is van Lorenzo, terwijl op internet overal staat dat het zijn broertje is
Nee jij bent goed bij je hoofd, heb je jezelf vorige week gezien manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat hij een beetje een mongooltje is.
Dat jij nou geen gevoel hebt voor Ajax is niet mijn probleem. Maar dat is wel waarom ik je een lul vindt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee jij bent goed bij je hoofd, heb je jezelf vorige week gezien man
Jammer genoeg is alles aangepast door Jojoortje, waren geweldige posts.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat jij nou geen gevoel hebt voor Ajax is niet mijn probleem. Maar dat is wel waarom ik je een lul vindt.
Je gevoel is trouwens zo groot voor Ajax dat je besloten hebt nooit meer voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat jij nou geen gevoel hebt voor Ajax is niet mijn probleem. Maar dat is wel waarom ik je een lul vindt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Kijk verdomme ook nooit meer voetbal.
EMotionele uitbarstingen, kom kom dames, niet vechtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je gevoel is trouwens zo groot voor Ajax dat je besloten hebt nooit meer voetbal te kijken
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EMotionele uitbarstingen, kom kom dames, niet vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |