quote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef gniffie het volgende:
guido is een vieze igor uit het oostblok
Van wanneer is dat bericht?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
dit haal ik net van een of andere internetpagina:
[..]
ik heb er al veel van gemerkt......... toch?
Guido ga is klef doen met Fleur denk aan je opdracht.quote:
godzijdankquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
Guido adoratietopic is een deurtje verder.
Fleur?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Guido ga is klef doen met Fleur denk aan je opdracht.
die liggen in de koelkastquote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Kaasmix het volgende:
Wat is er nou gebeurd met die 2 flessen wijn
Adoratie? Heb je goed naar die caps gekeken?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef Juicyhil het volgende:
Guido adoratietopic is een deurtje verder.
In dat geval naar KLBquote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Adoratie? Heb je goed naar die caps gekeken?
Wegmisbruikersquote:
hoho, ik ben een man, ik huil nietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet janken of ik trap je eigenvoetig dat huis in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
je smeert het in je porieenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio kreeg massageolie, had die om gevraagd. Sharon vroeg toen; moet ik dat in je rug smeren.
Ja ze zei IN.
eh.. DUHquote:
Onmiddelijk!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef Jumparound het volgende:
hoho, ik ben een man, ik huil nietWijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
ben ook blij dat ik daar niet hoef te etenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
Als je die vette sprieten van Gerard boven je eten ziet bungelen dan hoef je toch al niet meer?.
trut!quote:
Ik dacht net precies hetzelfdequote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
hoor die servio: je hoeft geen nieuw vet in de pan te doen, het komt namelijk van het vlees af.
ik dacht van Gerard's haar
en dan heeft die Joanna het over hygiëne in het huis. Ik zou hem eerst onder de douche schoppen, bahquote:Op zondag 20 februari 2011 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht net precies hetzelfde.
...eeeh..................moeilijke vraag...................quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
Iemand met een gaydar die me even kan vertellen wie er nu allemaal wel of niet hetero zijn in dat hok ?
ik zeg: doen!quote:
Laatst zei hij nog: "Stel dat ik miljonair zou zijn, dan zou ik nog van alles zelf doen. Afwassen enzo"quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard mag miljonair zijn, al heb je nog zoveel poen, hygiene is everything hoor.
Of word het thuis voor hem gewassen?
Ik heb mijn bedenkingen toch wat over philip!quote:
even serieus want ik heb het begin gemist.. maar van wie is er nou 100% zeker het geheim bekend?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard mag miljonair zijn, al heb je nog zoveel poen, hygiene is everything hoor.
Of word het thuis voor hem gewassen?
Ik denk dat Aafke de lesbo isquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen toch wat over philip!
En Monique lesbo!
Philip heeft wat dat betreft zijn uiterlijk tegen maar die is volgens mij echt wel hetero hoor. En Monique ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen toch wat over philip!
En Monique lesbo!
Alex, Laura, Guido, Joanna. Daarvan is het bekend gemaakt.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
even serieus want ik heb het begin gemist.. maar van wie is er nou 100% zeker het geheim bekend?
Ze heeft bredere schouders dan hij..quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Boobman het volgende:
philip is een chlorige badmuts maar femke heemskerk is geen vent natuurlijk
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim is a-seksueel.
Phillip is bi.
Gerard zit half in de kast, de andere helft is getrouwd.
Sophie lust alles.
Sharon houdt van paarden.
Aafke houdt van fout en stout, Bi dus.
Joanne, houdt van zichzelf.
Alex is hetero....denk ik.
Guido is gay.
Cynthia lust alles als ze haar maar lusten.
Kijk dat Guido op zijn minst bi is ala.. maar Monique zie ik echt met een vrouw...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Philip heeft wat dat betreft zijn uiterlijk tegen maar die is volgens mij echt wel hetero hoor. En Monique ook.
Die duikt wel weer op als er iets te nassen valt, net als Cynthiaquote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ligt joanna nog steeds ergens in een hoek te janken?
Ze moeten de bewoners binnen twee weken laten denken dat zij een relatie hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef logicc123 het volgende:
Het geheim van Guido en Laura is toch dat ze een nep-relatie hebben? Maar wat nou als ze doen alsof ze geen relatie hebben. Dan raad echt nooit iemand hun secret!!
En ZO moeilijk kan dat toch niet zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Tinos85 het volgende:
Ze moeten de bewoners binnen twee weken laten denken dat zij een relatie hebben.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En ZO moeilijk kan dat toch niet zijn?
Ik had die Guido gewoon binnen 2 dagen al volgestort met zaad.
"Zo, nu hebben we een relatie.".
EN ben je mijn bitch!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:44 schreef Gellarboy het volgende:
Ik had die Guido gewoon binnen 2 dagen al volgestort met zaad.
"Zo, nu hebben we een relatie.".
Het kan denk ik wel maar dan moet ie wel meewerkenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als vrouw kan je toch onmogelijk anderen doen geloven dat je iets met Guido hebt?
Nee zelfs dan niet, elke keer als er een vrouw aan hem zit kan hij zijn blikken van walging niet onderdrukkenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Het kan denk ik wel maar dan moet ie wel meewerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |