ben ook blij dat ik daar niet hoef te etenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
Als je die vette sprieten van Gerard boven je eten ziet bungelen dan hoef je toch al niet meer?.
trut!quote:
Ik dacht net precies hetzelfdequote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
hoor die servio: je hoeft geen nieuw vet in de pan te doen, het komt namelijk van het vlees af.
ik dacht van Gerard's haar
en dan heeft die Joanna het over hygiëne in het huis. Ik zou hem eerst onder de douche schoppen, bahquote:Op zondag 20 februari 2011 20:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht net precies hetzelfde.
...eeeh..................moeilijke vraag...................quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
Iemand met een gaydar die me even kan vertellen wie er nu allemaal wel of niet hetero zijn in dat hok ?
ik zeg: doen!quote:
Laatst zei hij nog: "Stel dat ik miljonair zou zijn, dan zou ik nog van alles zelf doen. Afwassen enzo"quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard mag miljonair zijn, al heb je nog zoveel poen, hygiene is everything hoor.
Of word het thuis voor hem gewassen?
Ik heb mijn bedenkingen toch wat over philip!quote:
even serieus want ik heb het begin gemist.. maar van wie is er nou 100% zeker het geheim bekend?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Gerard mag miljonair zijn, al heb je nog zoveel poen, hygiene is everything hoor.
Of word het thuis voor hem gewassen?
Ik denk dat Aafke de lesbo isquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb mijn bedenkingen toch wat over philip!
En Monique lesbo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |