Allebei de verschijnen zijn doablequote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
het verschil tussen plamuur-sofia en puur-sofia is wel schrikbarend erg
dat was guido die de stem nadeed, weer streamlock in de kvdwquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De kamer is gesloten maar wil Servio toch maar daar naartoe komen?
Ja zijn haar lijkt/is altijd moddervet inderdaad. Dat is pas ranzig.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef Lyza666 het volgende:
Oh bah. Gerard met zn handen door dat smerige ongewassen haar om vervolgens verder te gaan met koken/eten snijden.
Over vies gesproken
hij zei eergister dat die het nog niet gewassen had sinds die in het huis zat. geen wonder dat het er vet uitzietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja zijn haar lijkt/is altijd moddervet inderdaad. Dat is pas ranzig.
Is het ondertussen nog steeds niet gewassen?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja zijn haar lijkt/is altijd moddervet inderdaad. Dat is pas ranzig.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Het valt me op dat er nog weinig gehuild is.
Joanne is anders al 2 uur lang aan het huilen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
ze heeft zo'n puntig gezicht, beetje als een vogelquote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Sofia ziet er een stuk beter uit met make-up vind ik.
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Bank met vissen? Is me nog niet opgevallen, zal er eens op letten.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Wil niet doorzagen over bankstellen maar die in het huis staat met die vissen is ook bloedlelijk hoor.
heeft die viezerik z'n haar nu nog steeds niet gewassen? Als je het uitwringt kun je er patat in bakken, bahquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef Lyza666 het volgende:
Oh bah. Gerard met zn handen door dat smerige ongewassen haar om vervolgens verder te gaan met koken/eten snijden.
Over vies gesproken
Troll Troll Trollquote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Joanne is anders al 2 uur lang aan het huilen.
Ze moeten wat uit te zenden hebben he morgenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Eerst zegt de stem dat de KvdW dicht is en nu moet Servio komen? Raar de KvdW maakt overuren.
moah vandaag kan je een emmertje vullen hoor met tranenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Precies ja! En volgens mij heeft 'ie 't nog steeds niet gewassen. Maar nu kijk ik niet 24/7.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij zei eergister dat die het nog niet gewassen had sinds die in het huis zat. geen wonder dat het er vet uitziet
Bikkels zijn het!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
ieuw *jeuk op me hoofd krijgend*quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Precies ja! En volgens mij heeft 'ie 't nog steeds niet gewassen. Maar nu kijk ik niet 24/7.
Je weet dat ik een die-hard RLS josti ben, maar dit is echt vreselijk. Janken, slapen en bankhangen. Dat was toch niet wat ons beloofd werd?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
Zit dat wijf nu serieus deze mooie 100e COS te verpesten met dat gegrien?
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Precies ja! En volgens mij heeft 'ie 't nog steeds niet gewassen. Maar nu kijk ik niet 24/7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |