ah, dankjequote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een modeshow, Sharon in tranen, Sharon die Miss Secret Story wordt, twee (2!) heule flessen champagne, Joanna die aangeschoten is, Joanna die jankt, Joanna die fakking moet plassen, Joanna die zich fakking moet verdedigen omdat ze fakking neptieten heeft, Joanna die lacht, Joanna die weer jankt... Weer een aflevering van de Joanna show.
Kortom, niks gemist dus.
Problemen thuis denk ik....ze wil toch ook weg?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef beaverhausen het volgende:
Godsodetiefus is ze weer aan het janken?:{.
Kreeg ze 15 seconden geen aandacht? Kwam ze 10 seconden niet in beeld? Is haar nagel gescheurd? Zijn de andere kindertjes gemeen tegen haar? Wat nou weer?.
Tsja, als je paarden gewend bent, dan valt elke man tegen natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Sharon heeft haar hart gebroken door mannen, maar is nog wel maagd....aha.
oh, ik was met de kinderen naar een film naar keuze, Mega Mindyquote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou, Karim rende naakt met gitaartje door de tuin, achterna gezeten door Laura met een vleesmes, Sharon werd Miss Secret Story en Servio lag languit op Guido neukbewegingen te maken, Joanne zag sterretjes en Moniqie heeft LIVE een kutpiercing gezet bij Aafke met een bot aardappelmesje........voor de rest was het saai. Lees de streamverslagen maar na daar staan alle foto's.........(blaast op nagels)
he bah gniffie weet je wel hoeveel die ene zin over jou zegt?quote:
Had ze een keer verteld...weet eigenlijk niet waarom.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoe zo maagd?
ze is in iedergeval niet gewend ui-en te snijden
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsja, als je paarden gewend bent, dan valt elke man tegen natuurlijk.
Mega Mindy mag langskomen in het huis. Of...laat Servio Mega Mindy spelen, weet zeker dat die dat kan.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik was met de kinderen naar een film naar keuze, Mega Mindy
het is maar een grapje hoor , ze heeft best wat kwaliteiten, maar die zitten verstopt achter haar bhquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
he bah gniffie weet je wel hoeveel die ene zin over jou zegt?
alleen uiterlijk teld om van iemand te houden
houden van en en vallen op zijn 2 hele verschillende dingen he
Dat verstond ik ook, dacht al dat het aan mij lagquote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef robmmad16 het volgende:
Sharon: "Ik hou er niet van om ONafhankelijk te zijn van iemand"![]()
echt, je verzint t niet...
Niet janken of ik trap je eigenvoetig dat huis in.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Jumparound het volgende:
neeeeeeeeeeee, niet weer een programma met allemaal van de lekker gekke jankdozen
modelletje vink wel leuk ,maar de bekleding dan weer nietquote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef MissJ.24 het volgende:
Wil niet doorzagen over bankstellen maar die in het huis staat met die vissen is ook bloedlelijk hoor.
Sofiaquote:
jah en geen geile joanna pics om dit topic te vereeuwigenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
Zit dat wijf nu serieus deze mooie 100e COS te verpesten met dat gegrien?
Nope, t lag niet aan onsquote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat verstond ik ook, dacht al dat het aan mij lag
het verschil tussen plamuur-sofia en puur-sofia is wel schrikbarend ergquote:
Fappen doe je maar in het Joanna topique.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
jah en geen geile joanna pics om dit topic te vereeuwigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |