Nah da's ook wel te zien en te horen hoor, dat die homo is. Of hij speelt al een week toneel.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is het al 100% zeker dat Servio homo is?
Ik heb nog hoop dat hij het alleen maar speelt als dragqueen
Je dacht een geheim geraden te hebben?quote:
quote:
http://secretstory.florisd.nl/quote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef Boobman het volgende:
aaaaarch me streams liggen eruit, heeft iemand link voor me? thanx!
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
En wat zegt jouw Gaydar over de rest? Ik bedoel je hebt Huub ook half uit de kast gekregen.. (de andere helft stond waarschijnlijk op een krukje omdat hij niet bij de drank kon)
Zaten er veel eiwitten in?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef Gellarboy het volgende:
Oh! Oh! Oh!
Jullie raden trouwens nooit wat ik net gegeten heb!!
Nou ja, DGK-Eric raadt het misschien.
Gerard ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Aan de vrouwen ga ik me niet wagen. Alex, Gerard, Karim en Philip zijn straight en de andere 3 doen het (ook) met mannen.
Homo's zijn in jouw beleving per definitie valse nichten?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
ja hij komt zo sympathiek over en ergens klopt dat niet in mijn beleving
maik heeft dit weekend idd gezegd dat hij vlak voor dat ze het huis ingingen nog sex met een man heeft gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
![]()
Aan de vrouwen ga ik me niet wagen. Alex, Gerard, Karim en Philip zijn straight en de andere 3 doen het (ook) met mannen.
Wat is er gay aan Gerard dan?quote:
Nee, ik kan het alleen niet plaatsenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Homo's zijn in jouw beleving per definitie valse nichten?
Ik ben ook niet zo knuffelig met vrouwen hoor, tenzij ik ze heel lang ken of heel lief vind of wanneer ze verdrietig zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat dus ook af. Dat je als homo geen sex met vrouwen wilt lijkt me logisch, maar dan is het toch alsnog fijn als er iemand ff aan je haar frunnikt ofzo? En Laura is nou ook weer niet een vies ding ofzo, dus ik snap zijn afkeer ook echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |