Ze moeten wat uit te zenden hebben he morgenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef MissJ.24 het volgende:
Eerst zegt de stem dat de KvdW dicht is en nu moet Servio komen? Raar de KvdW maakt overuren.
moah vandaag kan je een emmertje vullen hoor met tranenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Het valt me op dat er nog weinig gehuild is.
Precies ja! En volgens mij heeft 'ie 't nog steeds niet gewassen. Maar nu kijk ik niet 24/7.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
hij zei eergister dat die het nog niet gewassen had sinds die in het huis zat. geen wonder dat het er vet uitziet
Bikkels zijn het!quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef Juicyhil het volgende:
Het valt me op dat er nog weinig gehuild is.
ieuw *jeuk op me hoofd krijgend*quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Precies ja! En volgens mij heeft 'ie 't nog steeds niet gewassen. Maar nu kijk ik niet 24/7.
Je weet dat ik een die-hard RLS josti ben, maar dit is echt vreselijk. Janken, slapen en bankhangen. Dat was toch niet wat ons beloofd werd?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
Zit dat wijf nu serieus deze mooie 100e COS te verpesten met dat gegrien?
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Precies ja! En volgens mij heeft 'ie 't nog steeds niet gewassen. Maar nu kijk ik niet 24/7.
Het is erg saai, helaas. Zo doorpruttelen en over een week is het aantal streamers weer gehalveerd en het aantal kijkers misschien ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet dat ik een die-hard RLS adept ben, maar dit is echt vreselijk. Janken, slapen en bankhangen. Dat was toch niet wat ons voorgeschoteld werd?
ik heb er al veel van gemerkt......... toch?quote:Dat is dan weer anders voor de kijkers van Secret Story. SBS Nederland en Endemol willen namelijk dat het programma de volgende stap in realitytelevisie gaat zetten, door Endemol ook wel reality 2.0 genoemd. Daarbij spelen juist sociale media als Twitter, Facebook en Hyves een grote rol. De kijker kan zelfs, als men gebruik maakt van één van de drie genoemde sociale media mogelijkheden, direct invloed op het verloop van het leven in de Secret Story-woonruimte uitoefenen.
Hoppa, Facebook spammen dat we actie willen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
dit haal ik net van een of andere internetpagina:
[..]
ik heb er al veel van gemerkt......... toch?
Als Guido in beeld is, is voor jou al genoeg redenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef RobbieBoy het volgende:
Ach, ik blijf wel kijken, op de een of andere mannier zijn die streams best verslavend
Ik vorig jaar op pukkelpop. Het was best geinig ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:17 schreef Darklight het volgende:
Die heb ik nog in amsterdam gezien, echt cool concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |