abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93603736
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi!

Zonet ook de bevestiging gehad dat ik mijn kleding binnenkort ontvang.

8 maanden geleden besteld ^O^
Ik las wel op de kledingbestelsite de volgende mededeling:

"Vertraging in de aanlevering van bedrijfskleding

Met het oog op de externe splitsing van TNT Post en TNT Express is de productie van nieuwe inkooporders later gestart. Dit heeft tot gevolg dat in sommige artikelen backorders ontstaan. Alle huidige en toekomstige backorders zullen op een later moment worden uitgeleverd. Zodra de nieuwe levertijden zijn bevestigd (medio maart), kunt u deze hieronder en bij "publicaties" terugvinden. Deze informatie wordt wekelijks bijgewerkt met de meest actuele informatie. "

Kennelijk wordt er nog maar mondjesmaat TNT Post-kleding gefabriceerd, omdat we over een paar maanden weer alles in de nieuwe kleuren (en met nieuwe bedrijfsnaam) moeten bestellen. Ik heb hier nog stapels prima kleding liggen, waaronder veel overhemden nog in het folie. Wat een weggegooid geld! :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 maart 2011 @ 19:28:17 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93603807
En het nieuwe kledingpakket zal ook uitgekleed zijn, waardoor je niet voor alle omstandigheden de juiste kleding hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:31:39 #178
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_93603996
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik las wel op de kledingbestelsite de volgende mededeling:

"Vertraging in de aanlevering van bedrijfskleding

Met het oog op de externe splitsing van TNT Post en TNT Express is de productie van nieuwe inkooporders later gestart. Dit heeft tot gevolg dat in sommige artikelen backorders ontstaan. Alle huidige en toekomstige backorders zullen op een later moment worden uitgeleverd. Zodra de nieuwe levertijden zijn bevestigd (medio maart), kunt u deze hieronder en bij "publicaties" terugvinden. Deze informatie wordt wekelijks bijgewerkt met de meest actuele informatie. "

Kennelijk wordt er nog maar mondjesmaat TNT Post-kleding gefabriceerd, omdat we over een paar maanden weer alles in de nieuwe kleuren (en met nieuwe bedrijfsnaam) moeten bestellen. Ik heb hier nog stapels prima kleding liggen, waaronder veel overhemden nog in het folie. Wat een weggegooid geld! :(
Huh? Ik heb 1 regenjas oud model en een afritsbroek, poloshirt en korte broek, allemaal 2e hands, en 1, jawel 1 gloednieuw bloesje :o
Leven en laten leven
pi_93605250
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:31 schreef Miepiekiekuut het volgende:

[..]

Huh? Ik heb 1 regenjas oud model en een afritsbroek, poloshirt en korte broek, allemaal 2e hands, en 1, jawel 1 gloednieuw bloesje :o
Kwestie van een TC die een beetje meedenkt. Heb ook genoeg kleding om elke werkdag een nieuw outfit te dragen.
Maar was hier al lang bekend dat de naam/kleding/logo zou veranderen, sinds Oktober. Kledingpakket zal waarschijnlijk waardeloos zijn, nu al zijn truien/lange mouwen er uit gesloopt. Fuck TNT-NG, ik blijf gewoon mijn TNT trui aan doen als er geen TNT-NG truien zijn.
Zowiezo moet de naam van TNT-NG weer PTT Post zijn. Na 10 jaar blijven mensen het PTT noemen, behalve natuurlijk als er klachten zijn.
pi_93607424
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef carboni het volgende:

[..]

Kwestie van een TC die een beetje meedenkt. Heb ook genoeg kleding om elke werkdag een nieuw outfit te dragen.
Maar was hier al lang bekend dat de naam/kleding/logo zou veranderen, sinds Oktober. Kledingpakket zal waarschijnlijk waardeloos zijn, nu al zijn truien/lange mouwen er uit gesloopt. Fuck TNT-NG, ik blijf gewoon mijn TNT trui aan doen als er geen TNT-NG truien zijn.
Zowiezo moet de naam van TNT-NG weer PTT Post zijn. Na 10 jaar blijven mensen het PTT noemen, behalve natuurlijk als er klachten zijn.
TNT-NG? Is dat de nieuwe naam? Ik dacht dat die nog niet bekend was/
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_93609635
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

TNT-NG? Is dat de nieuwe naam? Ik dacht dat die nog niet bekend was/
Nog niet bekend dus noem ik het maar TNT-NextGeneration. Het is in ieder geval niks met TNT, want die merknaam moest weg en het zal dus ook wel niet oranje zijn.
Rood + PTT svp!
pi_93609894
is het al zeker dan, dat we weer een andere naam krijgen?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93611376
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef sbientje het volgende:
is het al zeker dan, dat we weer een andere naam krijgen?
Ja, dat is zeker. TNT Express krijgt het alleenrecht op de merknaam TNT. De nieuwe naam van de Posttak wordt, geloof ik, in mei bekend gemaakt.
pi_93611660
wat een bedrijf zeg.. :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_93611681
Denk dat het wel eerder bekend zal zijn, in mei word het in ieder geval voorgelegd aan aandeelhouders en dat is nog de enige horde naar een nwe naam.
pi_93612008
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:29 schreef sbientje het volgende:
wat een bedrijf zeg.. :D
Jep.
Volgens collega kost grapje trouwens 30 miljoen. Oh ja en het kost 60 miljoen in 2011 om de postbodes er uit te werken voor een besparing van... 60 miljoen.
1989 PTT naar PTT Post
2002 PTT Post naar TPG Post
2006 TPG Post naar TNT Post
2011 TNT Post naar ?
pi_93619966
Even een vraagje over contract.

Mijn zaterdagwerker-contract loop ergens in April af, en heb ik dus aangegeven (en lever nog ondertekend briefje daarvan in) dat ik hem niet wil verlengen omdat ik naar collectie ga.

Heb ik dan ergens in April m'n laatste werkdag, of komt er nog een maand achteraan?

Ik belde vandaag namelijk met m'n Postbode+ om vrij te vragen, en toen zei dat hij mij a.s. zaterdag nog mee wou laten lopen met iemand voor opleiding van een wijk. Maar aangezien ik nog maar een keer of 5 hoef te lopen lijkt me dat een beetje onnodig. Tenzij er natuurlijk een addertje onder het gras zit en ik dus nog wel een maand langer moet.

Iemand een idee?
pi_93620165
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:23 schreef Think_Pad het volgende:
Even een vraagje over contract.

Mijn zaterdagwerker-contract loop ergens in April af, en heb ik dus aangegeven (en lever nog ondertekend briefje daarvan in) dat ik hem niet wil verlengen omdat ik naar collectie ga.

Heb ik dan ergens in April m'n laatste werkdag, of komt er nog een maand achteraan?

Ik belde vandaag namelijk met m'n Postbode+ om vrij te vragen, en toen zei dat hij mij a.s. zaterdag nog mee wou laten lopen met iemand voor opleiding van een wijk. Maar aangezien ik nog maar een keer of 5 hoef te lopen lijkt me dat een beetje onnodig. Tenzij er natuurlijk een addertje onder het gras zit en ik dus nog wel een maand langer moet.

Iemand een idee?
Op het moment dat je contract is afgelopen natuurlijk.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 maart 2011 @ 23:35:58 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_93620218
Opzeggen van je contract, ook al loopt het af moet je schriftelijk doen en uiterlijk één maand van te voren.

Werk je na die tijd toch voor het bedrijf dan heb je weer een nieuw contract en geld wederom de opzegtermijn van één maand. In die laatste maand moet je uiteraard wel werken, tenzij je over die dagen verlof hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_93620358
Even een stomme vraag, maar kan iemand uitleggen wat een postbode plus is?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_93621813
quote:
5s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een stomme vraag, maar kan iemand uitleggen wat een postbode plus is?
Functie tussen TC en postbezorger/postbode/zaterdagbesteller. Stuurt officieel alleen postbezorgers aan en mag niets in harmony wijzigen maar in de praktijk zijn het een soort pseudo-TC's die plannen en aansturen. Het enige verschil tussen postbode+ en TC is dat de postbode+ nog wel eens zijn reet van de bureaustoel haalt om nog een wijk weg te brengen.
pi_93622078
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef carboni het volgende:

[..]

Functie tussen TC en postbezorger/postbode/zaterdagbesteller. Stuurt officieel alleen postbezorgers aan en mag niets in harmony wijzigen maar in de praktijk zijn het een soort pseudo-TC's die plannen en aansturen. Het enige verschil tussen postbode+ en TC is dat de postbode+ nog wel eens zijn reet van de bureaustoel haalt om nog een wijk weg te brengen.
Bedankt voor je uitleg :)
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_93627877
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef carboni het volgende:

[..]

Op het moment dat je contract is afgelopen natuurlijk.
Wat vreemd dat hij mij dan nog een nieuwe wijk wil leren, zeker als ik nog maar 4x hoef te lopen |:(
pi_93628836
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Think_Pad het volgende:

[..]

Wat vreemd dat hij mij dan nog een nieuwe wijk wil leren, zeker als ik nog maar 4x hoef te lopen |:(
Weet je P + wel dat je jouw contract niet wil verlengen? Overigens is dat TNT-Eigen om in iets te gaan investeren op het moment dat het onnodig is.
pi_93633852
Ja ik heb het hem laatst nog verteld, maar ik denk dat hij het misschien alweer vergeten is. Hij is wel vaker een beetje verstrooid namelijk :+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:03:12 #196
256628 pussywillow
Is it safe?
pi_93634548
Misschien hebben ze gewoon in die vier weken iemand nodig voor die wijk? Zo lang duurt het natuurlijk ook niet om een wijk te leren. Sterker nog, bij ons doen ze daar helemaal niet aan ;( "Jij loopt die wijk, hier zijn een paar tassen met post, zoek het maar uit" :P Ik ben altijd erg blij met Google Maps op m'n telefoon.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_93638254
Ik hoop dat het morgen net zulk lekker weer is als nu O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:18:58 #198
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_93651528
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:37 schreef carboni het volgende:

[..]

Overigens is dat TNT-Eigen om in iets te gaan investeren op het moment dat het onnodig is.
Dat kun je wel zeggen, ja. Op mijn vorige kantoor hebben ze twee jaar voor ons (op dat moment al bekende) vertrek nog grondig verbouwd. Muren weggebroken, de hele toiletgroep verplaatst, etc.

En ook nu weer: Ook mijn huidige kantoor gaat binnen nu en 3 jaar dicht, maar desondanks moesten er vorig jaar oranje sierstrips op de muren komen, en peperdure belijning op de vloer (die er al weer bijna is afgesleten door geschuif met bakken post). Er was zelfs een dag lang iemand bezig om op iedere kast stickertjes te plakken die aangaven waar je je bakje met elastieken moest neerzetten en je zetblok.
pi_93651669
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik hoop dat het morgen net zulk lekker weer is als nu O+
Nou en of! *O*
pi_93651753
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:03 schreef pussywillow het volgende:
Misschien hebben ze gewoon in die vier weken iemand nodig voor die wijk? Zo lang duurt het natuurlijk ook niet om een wijk te leren. Sterker nog, bij ons doen ze daar helemaal niet aan ;( "Jij loopt die wijk, hier zijn een paar tassen met post, zoek het maar uit" :P Ik ben altijd erg blij met Google Maps op m'n telefoon.
Bij alle vestigingen waar ik heb gewerkt, kreeg ik een geprint stratenkaartje inclusief markering van de postbode + of teamcoach. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')