Whaha Changinator, daar teken ik voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:02 schreef carboni het volgende:
Changemanager, daar hadden ze echt een Nederlandse naam voor moeten vinden. Of een badass naam zoals Changinator
Allemaal zo herkenbaar, weten totaal niks van het proces, hebben nooit een brief bezorgd ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:53 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wij hadden hier ook zo'n kerel rondlopen. Een kwal van een vent die aan de oppervlakte heel relaxt leek, maar plotseling in grote woede kon uitbarsten. Ik moest van mijn teamcoach een paar kasten gaan overplakken, en toen kwam hij zich er tegenaan bemoeien, want dat mocht ik niet doen. Dus ik zeg dat ik gewoon een opdracht van mijn direct leidinggevende uitvoer. Meneer meteen kwaad, ik moest naar hem luisteren, want hij was hoger geplaatst dan mijn TC. Dus ik zeg tegen hem dat ik niks met hem te maken heb, en dat hij zich maar bij mijn TC moet beklagen, en dat die dan maar naar mij moet toekomen. Zo werkt namelijk de chain of command. Nou, toen ging hij zowat door het lint, en briesend liep hij weg.
Gelukkig was hij na enkele weken weer opgehoepeld, dus nu doen we het werk weer grotendeels op de oude manier. Alleen als er een audit is gaan we ineens weer heel spastisch die domme regeltjes naleven. Dan komen de TC's ook ineens weer zeuren dat je niet zoveel mag praten en sneller moet werken, dat je stiekjes rechts moeten staan ("Maar ik ben linkshandig" "Niets mee te maken") en moeten we weer die multikarren gaan gebruiken, ook al betekent dat dat de postverdeler er niet meer langskan, en je aan alle kanten staan ingebouwd. Als er brand uitbreekt zijn we serieus de lul, en niet alleen vanwege al dat papier.
Als ik change manager zou zijn zou ik er over liegen op feestjes. Dan zou ik wel zeggen dat ik een kinderverkrachter op proefverlof was, ofzo.
Prima auto. Het remmen moet je misschien even aan wennen, gaat vaak wat trager dan je wil en dan lijkt het op een noodstop. Die sprinters zullen wel kleppenwagens zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:05 schreef Think_Pad het volgende:
Vandaag rooster doorgemaild gekregen van TC Collectie.
Mag volgende week al 2x avondje meerijdenMisschien daarna al wel alleen, maar daar heb ik nog geen idee van.
Kenteken van de auto stond erbij in het rooster..... Renault Kangoo Express 1.5DCI
Willen die een beetje vooruit? De rest zijn allemaal Mercedes Sprinters
Mja, bij het remmen hangt het ook weer van de auto af. De ene Kangoo heeft het meer dan de andere is mijn persoonlijke ervaring.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef carboni het volgende:
[..]
Prima auto. Het remmen moet je misschien even aan wennen, gaat vaak wat trager dan je wil en dan lijkt het op een noodstop. Die sprinters zullen wel kleppenwagens zijn.
Hier doen ze standaard iemand 2-3 keer mee laten rijden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef Think_Pad het volgende:
OkeJa die sprinters zijn inderdaad kleppenwagens.
Carboni, heb jij misschien ook een idee vaak ik met iemand mee ga rijden (opleiding) ? En wat ga ik eigenlijk doen? Ik snap dat het post ophalen betreft, maar waar? Brievenbussen leeghalen, of bij postkantoor / klant ofzo? Het is van 16:30 - 18:30 ongeveer
Tot je 23ste wel ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weet iemand of je je salarisverhoging krijgt in de maand dat je een jaar ouder bent geworden?
Bij mijn weten gaat het pas de volgende maand in... zoals bij mij bijvoorbeeld: ik ben in september jarig, maar het salaris gaat pas omhoog in oktoberquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Weet iemand of je je salarisverhoging krijgt in de maand dat je een jaar ouder bent geworden?
*checkt salarisstrookje van september*quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef loonytik het volgende:
Ik ben begin september jarig. En me loon was al verhoogd(voor tweede keer al) op de loonstrook van september(was ook leuk voor de overuren in de vakantie x) )....
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi!
Zonet ook de bevestiging gehad dat ik mijn kleding binnenkort ontvang.
8 maanden geleden besteld
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |