Dat mag ook niet, 4x hah! Maar het komt hier wel eens vaker voor, bijv. als een partij te laat is aangeleverd en daardoor niet op de geplande dag meekan. Dan moet 'ie op een andere dag mee, ook al hebben we er die dag al 3.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 04:54 schreef TokenW het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het normaal om 4 maal HAH mee te geven? Belachelijk trouwens dat die kampioen er bij zit. Vrijdag is een veel rustigere dag dan donderdag en er is op vrijdag bijna nooit HAH. Teamcoaches mogen de kampioen gewoon een dag doorschuiven.
Wij hebben er een waarvan je weet dat als hij gaat praten tijdens het zetten je flink de pineut bent. Alles zit dan door elkaar en er klopt helemaal niks meer van. Mja met de klachten daarover wordt niks gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:11 schreef pussywillow het volgende:
En meestal kun je er ook niet echt iets aan doen dat het langer duurt. Vandaag hadden ze bijv. een of andere bezorger in opleiding één van mijn wijken laten zetten, en ik heb werkelijk nog nooit zoiets slechts gezienEven/oneven door elkaar, oplopend waar het aflopend moest zijn en omgekeerd, dubbele bundels zodat ik bepaalde stukken twee keer moest lopen en de herstelpost was voor het gemak niet ingegooid en gezet maar zat los in de tas... nee, dan haal ik de normtijd inderdaad niet
De wijken uitzoeken die je wel haalt, dit zijn vaak de middagwijken en de postbodewijken. En niet meer op dinsdag werken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Werk er nu ook sinds kort 9 uurtjes in de week.
Ik heb voor mn eerste weken wel overuren gemaakt uiteindelijk waren dit er 13 maar ik krijg er maar 10 uitbetaald. En ik vrees dat komende maanden ik het ook moeilijk binnen de tijden red maar toch niet uitbetaald krijg. Hoe gaan jullie hiermee om?
Bij ons VBG niet per se, maar ik denk over het algemeen van wel idd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef pussywillow het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een postbodewijk en een... postbezorgerwijk? Start een postbodewijk vanuit een depot en een postbezorgerwijk vanuit een steunpunt, ofzo?
Bij ons is een postbodewijk een brommerwijk. Postbodes starten sowieso vanuit het depot, maar daar kunnen postbezorgers ook starten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef pussywillow het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een postbodewijk en een... postbezorgerwijk? Start een postbodewijk vanuit een depot en een postbezorgerwijk vanuit een steunpunt, ofzo?
Hier hetzelfde alleen zonder de HAH!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:15 schreef np101 het volgende:
Oh wat was het een heerlijk werkdagje.
Weinig post, 1 HAH, en heerlijk weer
De regel is dat een wijk voor 5 uur bezorgd moet zijn, niet dat dat altijd gebeurt, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:27 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb een vraagje, als je postbezorger bent in eigen wijk, doordeweeks. Moet je dan op een vaste tijd bezorgen of mag je zelf plan hoelaat je bezorgt?
K*t wat kan je het beste doen als je naar school gaat van 8:00 tot 15:00?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:33 schreef TokenW het volgende:
[..]
De regel is dat een wijk voor 5 uur bezorgd moet zijn, niet dat dat altijd gebeurt, maar dat terzijde.
Dat is ook niet altijd waar, op de Chroom zijn zat wijken van postbezorgerswijken die te ruim staan en postbodewijken die te krap staan. Bij het invoeren van Optivo kunnen de postbodes hun eigen wijken niet zelf uitkiezen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Troeta het volgende:
Ik bedoel er mee de wijken die door postbodes zelf gelopen worden, maar die vallen wel eens uit en dan kan iedereen hem lopen.
Want de tijden voor hun eigen wijken staan veel ruimer.
Meestal merken de teamcoaches niet eens en vaak zijn ze al lang blij dat er iemand is die de wijk wegloopt. Het is een officiële regel maar ik zou me er niet druk om maken als ik jou was, Afgelopen kerst waren er bij ons zelfs mensen die tot 23:00 uur liepen (wat overigens best wel ziek is).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:34 schreef electrocrash het volgende:
[..]
K*t wat kan je het beste doen als je naar school gaat van 8:00 tot 15:00?
Heb je dan ook geen boze mensen daarover? want ik wil graag een baantje bij tnt iets dat zegmaar niet veel tijd in beslag neemt in verband met school tot 15:00 en ik wil dan 1-3 uurtjes bezorgen en dan ook nog wat vrije tijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:38 schreef TokenW het volgende:
[..]
Meestal merken de teamcoaches niet eens en vaak zijn ze al lang blij dat er iemand is die de wijk wegloopt. Het is een officiële regel maar ik zou me er niet druk om maken als ik jou was, Afgelopen kerst waren er bij ons zelfs mensen die tot 23:00 uur liepen (wat overigens best wel ziek is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |