abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:09:53 #251
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_93958761
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 04:54 schreef TokenW het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het normaal om 4 maal HAH mee te geven? Belachelijk trouwens dat die kampioen er bij zit. Vrijdag is een veel rustigere dag dan donderdag en er is op vrijdag bijna nooit HAH. Teamcoaches mogen de kampioen gewoon een dag doorschuiven.
Dat mag ook niet, 4x hah! Maar het komt hier wel eens vaker voor, bijv. als een partij te laat is aangeleverd en daardoor niet op de geplande dag meekan. Dan moet 'ie op een andere dag mee, ook al hebben we er die dag al 3.

Van plannen en vooruitkijken hebben ze hier nog nooit gehoord, lijkt het wel. We hebben hier bijna nooit een normale dag. Of er is heel weinig, of er is heel veel, een tussenweg bestaat er niet.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_93962555
jullie ook zo'n hekel aan die H&M pakketjes die met geen mogelijkheid door de echte brievenbussen kunnen? Laatste maand heb ik regelmatig een H&M zakje gekregen, wat uiteraard wel door dat ding gaat op het postkantoor, maar een echte brievenbus, ho maar..
pi_93962955
als je meerdere brieven hebt voor het adres helpt het meestal wel om het H&M pakje tussen twee brieven te proppen. Gaat meestal een stuk makkelijker. Tis alleen kut als dat adres niet meerdere brieven heeft ;( ik heb meer haat aan bol.com pakketjes. Omdat de brievenbus meestal net te klein is x')
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:50:00 #254
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_93963411
Werk er nu ook sinds kort 9 uurtjes in de week.

Het is wel leuk werk en ik doe het ook om een beetje fit te blijven, maar de tijden die staan voor de wijken zijn erg strak. Of je nu 2 of 4 zakken heb je krijgt er even veel voor. Maar mn grootste probleem is HAH ik krijg daar 20 minuten extra voor maar op dinsdag krijg ik de dikke boekwerken van gamma, blokker en AH. Dat zijn per wijk 5 tassen maar toch krijg ik daar maar 20 minuten extra werk voor terwijl ik eigenlijk gewoon dubbel moet lopen.

Ik loop echt niet te treuzelen want ik heb al enkele keren gehad dat ik ongeveer net zo hard als een voorbijganger op de stoep liep alleen ging ik daarbij ook nog huizen af met post. En ik zie het ook als een uitdaging om het wat sneller te doen.

Ik heb voor mn eerste weken wel overuren gemaakt uiteindelijk waren dit er 13 maar ik krijg er maar 10 uitbetaald. En ik vrees dat komende maanden ik het ook moeilijk binnen de tijden red maar toch niet uitbetaald krijg. Hoe gaan jullie hiermee om?
Inter faeces et urinam nascimur,
pi_93964266
Volgens mij is het wel de bedoeling dat je gewerkte uren gewoon krijgt uitbetaald, maar ik werk ook nog maar een paar weken voor TNT dus ik kan het je nog niet vertellen, want nog geen salaris gehad :P Voorheen werkte ik via het uitzendbureau voor TNT en toen was er geen probleem, mijn uren werden altijd goedgekeurd terwijl ik ongetwijfeld niet altijd binnen de tijd zal lopen. Ik vul aan het einde van de dag altijd een bezorgrapport in met daarop de tijd waarop ik ben begonnen en de tijd waarop ik klaar was en ik neem aan dat het dan wel goed komt.

En meestal kun je er ook niet echt iets aan doen dat het langer duurt. Vandaag hadden ze bijv. een of andere bezorger in opleiding één van mijn wijken laten zetten, en ik heb werkelijk nog nooit zoiets slechts gezien :r Even/oneven door elkaar, oplopend waar het aflopend moest zijn en omgekeerd, dubbele bundels zodat ik bepaalde stukken twee keer moest lopen en de herstelpost was voor het gemak niet ingegooid en gezet maar zat los in de tas... nee, dan haal ik de normtijd inderdaad niet :P

[ Bericht 0% gewijzigd door pussywillow op 11-03-2011 21:48:38 ]
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_93978682
Je moet gewoon de harmony uitdraaien bestuderen (even opletten dat de printdatum op de maandag/dinsdag staat NA de week die uitgedraaid is) en dan weet je precies voor welke dienst welke tijd je uitbetaald krijgt. Die harmony uitdraaien horen in elk depot/VBG voor elke medewerker in te zien zijn.
pi_93982421
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:11 schreef pussywillow het volgende:
En meestal kun je er ook niet echt iets aan doen dat het langer duurt. Vandaag hadden ze bijv. een of andere bezorger in opleiding één van mijn wijken laten zetten, en ik heb werkelijk nog nooit zoiets slechts gezien :r Even/oneven door elkaar, oplopend waar het aflopend moest zijn en omgekeerd, dubbele bundels zodat ik bepaalde stukken twee keer moest lopen en de herstelpost was voor het gemak niet ingegooid en gezet maar zat los in de tas... nee, dan haal ik de normtijd inderdaad niet :P
Wij hebben er een waarvan je weet dat als hij gaat praten tijdens het zetten je flink de pineut bent. Alles zit dan door elkaar en er klopt helemaal niks meer van. Mja met de klachten daarover wordt niks gedaan :')
pi_93985672
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Werk er nu ook sinds kort 9 uurtjes in de week.

Ik heb voor mn eerste weken wel overuren gemaakt uiteindelijk waren dit er 13 maar ik krijg er maar 10 uitbetaald. En ik vrees dat komende maanden ik het ook moeilijk binnen de tijden red maar toch niet uitbetaald krijg. Hoe gaan jullie hiermee om?
De wijken uitzoeken die je wel haalt, dit zijn vaak de middagwijken en de postbodewijken. En niet meer op dinsdag werken.
pi_93989082
Wat is eigenlijk het verschil tussen een postbodewijk en een... postbezorgerwijk? Start een postbodewijk vanuit een depot en een postbezorgerwijk vanuit een steunpunt, ofzo?
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_93993579
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef pussywillow het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een postbodewijk en een... postbezorgerwijk? Start een postbodewijk vanuit een depot en een postbezorgerwijk vanuit een steunpunt, ofzo?
Bij ons VBG niet per se, maar ik denk over het algemeen van wel idd.
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_93997221
Ik bedoel er mee de wijken die door postbodes zelf gelopen worden, maar die vallen wel eens uit en dan kan iedereen hem lopen.
Want de tijden voor hun eigen wijken staan veel ruimer.
pi_94000086
ja die wijken staan vaak ook ruimer omdat daar aan en af fiets tijden bij zitten;-)
pi_94000293
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 01:03 schreef pussywillow het volgende:
Bij ons is een postbodewijk een brommerwijk. Postbodes starten sowieso vanuit het depot, maar daar kunnen postbezorgers ook starten.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:15:26 #264
338190 np101
soms 1 anders 0
pi_94001793
Oh wat was het een heerlijk werkdagje.
Weinig post, 1 HAH, en heerlijk weer :)
pi_94003066
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:15 schreef np101 het volgende:
Oh wat was het een heerlijk werkdagje.
Weinig post, 1 HAH, en heerlijk weer :)
Hier hetzelfde alleen zonder de HAH! :s)
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_94005476
bluh ben gaar.... vandaag 6:20 tot 15:00 uur gewerkt. had in principe maar een autowijk voorbereiden plus een klein wijkje weglopen. wordt ik later gebeld toen ik dat wijkje klaarhad. Of ik een andere wijk wilde erbij lopen. Omdat de postbezorger weigerde hem te bezorgen :{ Omdat de post er te laat was. Maar dat komt ook weer omdat diegene die die wijk normaal voorbereid hem altijd zelf wegloopt. En hij was op een andere wijk voor weglopen gezet(En de normale doordeweekse postbezorger op zijn wijk gezet). Maar dat was niemand verteld inc. hem! :')
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 12 maart 2011 @ 16:10:36 #267
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94005767
Lekker is dat

Ben zelf ook even gesloopt. Na vier wijken weer eens mijn eigen wijk gelopen en dan merk ik dat deze best zwaar is ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94010346
Ik heb een vraagje, als je postbezorger bent in eigen wijk, doordeweeks. Moet je dan op een vaste tijd bezorgen of mag je zelf plan hoelaat je bezorgt?
pi_94010535
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:27 schreef electrocrash het volgende:
Ik heb een vraagje, als je postbezorger bent in eigen wijk, doordeweeks. Moet je dan op een vaste tijd bezorgen of mag je zelf plan hoelaat je bezorgt?
De regel is dat een wijk voor 5 uur bezorgd moet zijn, niet dat dat altijd gebeurt, maar dat terzijde.
pi_94010576
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:33 schreef TokenW het volgende:

[..]

De regel is dat een wijk voor 5 uur bezorgd moet zijn, niet dat dat altijd gebeurt, maar dat terzijde.
K*t wat kan je het beste doen als je naar school gaat van 8:00 tot 15:00?
pi_94010609
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:47 schreef Troeta het volgende:
Ik bedoel er mee de wijken die door postbodes zelf gelopen worden, maar die vallen wel eens uit en dan kan iedereen hem lopen.
Want de tijden voor hun eigen wijken staan veel ruimer.
Dat is ook niet altijd waar, op de Chroom zijn zat wijken van postbezorgerswijken die te ruim staan en postbodewijken die te krap staan. Bij het invoeren van Optivo kunnen de postbodes hun eigen wijken niet zelf uitkiezen.
pi_94010681
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:34 schreef electrocrash het volgende:

[..]

K*t wat kan je het beste doen als je naar school gaat van 8:00 tot 15:00?
Meestal merken de teamcoaches niet eens en vaak zijn ze al lang blij dat er iemand is die de wijk wegloopt. Het is een officiële regel maar ik zou me er niet druk om maken als ik jou was, Afgelopen kerst waren er bij ons zelfs mensen die tot 23:00 uur liepen (wat overigens best wel ziek is).
pi_94010840
pff ik ben echt helemaal gesloopt. Te slecht geslapen en toch best hard gewerkt. We hadden ook nog werkoverleg. Blijkbaar is de HAHkwaliteit hier heel laag.. nu gaan ze extra controleren enzo. Het was weer een beetje een strafkamppraatje iig

Verder 3 wijken voorbereid en 2 uitgevoerd.. uitvoering ging wel vlot, zeker mijn flattenwijk :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:53:56 #274
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_94011253
Is het mogelijk grote hoeveelheden NEE JA of NEE NEE stickers te halen? Ik denk dat ik een keertje die stickers uitdeel tussen mijn HAH.
Inter faeces et urinam nascimur,
pi_94011262
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:38 schreef TokenW het volgende:

[..]

Meestal merken de teamcoaches niet eens en vaak zijn ze al lang blij dat er iemand is die de wijk wegloopt. Het is een officiële regel maar ik zou me er niet druk om maken als ik jou was, Afgelopen kerst waren er bij ons zelfs mensen die tot 23:00 uur liepen (wat overigens best wel ziek is).
Heb je dan ook geen boze mensen daarover? want ik wil graag een baantje bij tnt iets dat zegmaar niet veel tijd in beslag neemt in verband met school tot 15:00 en ik wil dan 1-3 uurtjes bezorgen en dan ook nog wat vrije tijd.

Is het aan te raden?
Verdien je als 18 jarige genoeg?
Moet je kunnen fietsen of is het iets wat je lopend in je gemak kan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')