alsof je dat hoort manquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Carrion,
In a moment I'm lost,
Dying from the inside,
Her eyes take me away,
Tear me apart from the inside out,
wat is rene van dierenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE RECHT BOVEN HET HOOFD VAN RENE VAN DIEREN ZIE JE MIJ JEEUJJ
Haiquote:
Huppel was wel moeder op dr 18e.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
Daar was de jingle weer!
Die huppel toch..
quote:
quote:
Ja ik weet hetquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Huppel was wel moeder op dr 18e.
Het kind is verwekt op de middenstip van FC Dordrechtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Huppel was wel moeder op dr 18e.
Hoinquote:
Pop pop popquote:
Jij staat waarschijnlijk bij die grote feesten altijd in eht Emo hoekje, met zulke muziek...quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja ik weet het! Dat is het hele mooie ervan...
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... was het toch?
deze manquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij staat waarschijnlijk bij die grote feesten altijd in eht Emo hoekje, met zulke muziek...
Altijd wel respect voor die mensen.. Ze weten dat ze door iedereen worden uitgelachen, maar dan gaan ze toch nog!
Ik stond daar vooraan, in maart sta ik weer daar vooraan alleen dan bij Rise Against.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij staat waarschijnlijk bij die grote feesten altijd in eht Emo hoekje, met zulke muziek...
Altijd wel respect voor die mensen.. Ze weten dat ze door iedereen worden uitgelachen, maar dan gaan ze toch nog!
Graseter, laat ze maar praten! Bouw samen met mij een Breakfast fortress! ( met bacon)quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Parkway Drive is toch een gristenenband?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik stond daar vooraan, in maart sta ik weer daar vooraan alleen dan bij Rise Against.
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind je hem leuk?The saturdays - higher
Wut?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Parkway Drive is toch een gristenenband?
U2 ookquote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Parkway Drive is toch een gristenenband?
Deze man heeft smaakquote:
quote:
na mij wel ;pquote:Op zondag 20 februari 2011 16:14 schreef Nitrouz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een halfuurtje draaien, kijken of er nog tijd is op het rooster
Hoi heloefquote:
Weet ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is goed. Van 5 tot half 6 dus, maar naar wie moet ik een PM sturen?
pirania ;pquote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is goed. Van 5 tot half 6 dus, maar naar wie moet ik een PM sturen?
Stuur 'm gewoon een PM, en zet dat van mij er ook bijquote:
Ik heb huppel vandaag nog niet gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom stuurt iedereen pirania PM's? Huppel regelt dat nou toch?
Die ligt te slapen denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niets aan te doen.
Ik weet het ook niet meerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Hoi Dalando en Goudvis.quote:
Ja ik denk dat die voorlopig niet meer wakker wordtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
koelkast en huppelmuts gaan erover. Alleen is huppelmuts in haar iwnterslaap na vannacht
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef mc-Piel het volgende:
En ook deze is van mij!
Yeaaah, lekkere zeik R&B!
Jij bent een gevoelige jongen. Je luistert zeker ook slowjams?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef mc-Piel het volgende:
En ook deze is van mij!
Yeaaah, lekkere zeik R&B!
heb jij wel geslapen?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat die voorlopig niet meer wakker wordt
Geen slowjams, wel Jackie boyz, frankie J, rock city alles juwaitut!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent een gevoelige jongen. Je luistert zeker ook slowjams?
dudequote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef mc-Piel het volgende:
Cause it's RIP, to the VIP..
It's dead and gone
Ik wou het als verrassing houdenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef mc-Piel het volgende:
Had dat gezegd Sabinen! Dan had ik je een goeie gestuurd
dat zingen zequote:
Wel lief van je!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou het als verrassing houden
Snuf wat voeren wij uit als FOK! Maffia?quote:
Gewoon chillen jwt wij zijn de geheime dienst van de Foksquote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Snuf wat voeren wij uit als FOK! Maffia?
Ja, dat hoor ikquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon chillen jwt wij zijn de geheime dienst van de Foks
Mensen in elkaar meppen als die nog een keer zeggen dat sharr een shaggstem heeft, mensen in elkaar meppen als ze ons niet baas vinden, zoiets denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Snuf wat voeren wij uit als FOK! Maffia?
lekker geheim met je propagandaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon chillen jwt wij zijn de geheime dienst van de Foks
Jatoch, maar ik ben een gevoelige boy! Kijk maar:quote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik
Harde Lyrics
Wacht maar tot we je ontvoeren en in 1897 stukjes hakken met bijlenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
lekker geheim met je propaganda
failquote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jatoch, maar ik ben een gevoelige boy! Kijk maar:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe ik goudvis heb gehosseld, denk je dat ik dat had bereikt als ik géén gevoeligen boy was geweest broeder?quote:
dan zijn jullie nog steeds niet minder geheim hoor..quote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wacht maar tot we je ontvoeren en in 1897 stukjes hakken met bijlen
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kijk dan hoe ik goudvis heb gehosseld, denk je dat ik dat had bereikt als ik géén gevoeligen boy was geweest broeder?
je plaatje faalt hier broeder, want imageshackquote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kijk dan hoe ik goudvis heb gehosseld, denk je dat ik dat had bereikt als ik géén gevoeligen boy was geweest broeder?
Moet je even in m'n fobo kijken.. die met die magneet en dat kuikentje.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je plaatje faalt hier broeder, want imageshack
die is aan het slapen want die heeft de hele marathon gepostquote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef Nitrouz het volgende:
Waar blijven die PM's, en waarom is Huppelmuts er niet.
Huppelmuts slaapt, die is de hele nacht opgeweestquote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef Nitrouz het volgende:
bij mij nietquote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Moet je even in m'n fobo kijken.. die met die magneet en dat kuikentje.
Hier doet ie 't overigens gewoon
die ligt te pitten. ze heeft de marathon van afgelopen nacht bijgewoondquote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef Nitrouz het volgende:
welke faalbrowser heb jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Moet je even in m'n fobo kijken.. die met die magneet en dat kuikentje.
Hier doet ie 't overigens gewoon
Serieus?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Nitrouz het volgende:
Hee jongens ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat Huppelmuts de hele marathon heeft geluisterd en gepost.
die heb ik ookquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we zitten in onz, tuurlijk is ie niet serieus
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
we zitten in onz, tuurlijk is ie niet serieus
quote:
Tot zoquote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga ff douche, even proberen wakker te worden
Dat ben ikquote:Op zondag 20 februari 2011 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
en wie mag trollscience dan wel zijn?
Tis ju boi uit t centrum van nederland !! Rijna citta represent !! Vanaf 5 uur DJ Nitrouzzz in die mixquote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
N
..I
...T
....R
.....O
......U
.......Z
........
middelste, rechts, linksquote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
In welke volgorde zal ik ze opeten?
kusjensquote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, flippa G is loessoe!
Shout-out naar me boy Ragboer, jwz dushi!
nohomo.
En een kusje voor m'n lieve goudvis![]()
De groeteen!
Wajoow, echt waar. Ik lek nu al jonge.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Tis ju boi uit t centrum van nederland !! Rijna citta represent !! Vanaf 5 uur DJ Nitrouzzz in die mix
Die met groen is het lekkerste?quote:
Nee tuurlijk niet! Rechts en midden zijn dezelfde smaak! Afwisseling is belangrijk!quote:
Jwz. Piella hou die rust. Tjoeloes.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, flippa G is loessoe!
Shout-out naar me boy Ragboer, jwz dushi!
nohomo.
En een kusje voor m'n lieve goudvis![]()
De groeteen!
Tuurlijk, wat denk jij!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jwz. Piella hou die rust. Tjoeloes.
Gebruik wel de Botol Tjebok hé! Geen wcpapier.
Toch niet van mij hèquote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hierna komt zo'n tof nummer _O
neee als laatste juistquote:Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, totaal niet, lekkerste altijd eerst
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Toch niet van mij hè?
Ik moet er zo vandoor namelijk!
failquote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
hierna komt zo'n tof nummer _O
Hier haal je het niet mee hoorquote:
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil 262674 zich melden? Dank u.
Ja ik ben er.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wil 262674 zich melden? Dank u.
Ait me boi Nitrouz draait die lijpe gangstter shit, chill man chillquote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga om 5 uur wat gangster shit draaien matties, voor die Rijna represent ja togg.
Nog steeds geen mic
Naadjequote:
Request ; jelleV - kijk hoe we shinequote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ga om 5 uur wat gangster shit draaien matties, voor die Rijna represent ja togg.
Nog steeds geen mic
Kom bij de boy op het rek dan trappen we een balletje.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Request ; jelleV - kijk hoe we shine
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Dalando het volgende:
17:30 - Dalando's elektronische requests!
Stuur nu je
dance / trance / house / hard dance / hard trance / hard house / dubstep / hardstyle / hardcore
requests via PM / DM naar mij!
Goedquote:
ach, die jongen heeft slaap tekort..quote:
Ik ben ook wel een beetje brak jaquote:
slecht excuusquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ach, die jongen heeft slaap tekort..
Samen brak zijn dan op de zondagmiddagquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje brak ja
dat + Koelkast zijn mentale instabiele gesteldheid...quote:
Teveel moeitequote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
WTF WTF ik kan hem wel mailen als je wil?
Pope of Dope.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom staat Viro zn avatar in mijn Smileylijst onder![]()
quote:
quote:
kap eens met die voetbalquote:
dadelijk wordt mijn nachtmerrie realiteitquote:Op zondag 20 februari 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
Jongens vrijdag middag is TISJEBOYSNUF er waarschijnlijk niet of op een andere tijd (lees: eerder)
Superlekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit.. kan het eens proberen
staat genoteerd, heb je je vorige show nog opgenomen?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
Jongens vrijdag middag is TISJEBOYSNUF er waarschijnlijk niet of op een andere tijd (lees: eerder)
AJAX-VVV 1-0!quote:
Sabinenquote:
he hequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef Nitrouz het volgende:
FOK DAT BEN VAN DE DOM STAD VUL ME BUIK MET EEN BROODJE MARIO!!
Over 20 minuten represent
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
dadelijk wordt mijn nachtmerrie realiteit
Nee sorry manquote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat genoteerd, heb je je vorige show nog opgenomen?
quote:
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry man
Vrijdag ga ik naar Helmond waarschijnlijk, hooliganiseren met mijn Spartaanse vrinden
MAAR JA IIG VANAVOND TISJEBOYSNUF
Mag ik bzv ondertussen kijken?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Nee sorry man
Vrijdag ga ik naar Helmond waarschijnlijk, hooliganiseren met mijn Spartaanse vrinden
MAAR JA IIG VANAVOND TISJEBOYSNUF
NEEEEEEE!quote:
huppelmutsquote:
Hoezo fotosoepen? Dat staat er echt.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
kindertjes, zo fotosoepen kan iedereen, probeer eens wat originelers en beters
Dat is niet zo lief van haar.quote:
Ach ze had zelf ook een kind toen ze 18 wasquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo fotosoepen? Dat staat er echt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo fotosoepen? Dat staat er echt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil keiharde gaysecks met labiele negers die terminaal ziek zijn
onz onzquote:
Oh leuk dan hebben ze straks wat gemeen.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ach ze had zelf ook een kind toen ze 18 was
tenzij drielingquote:Op zondag 20 februari 2011 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
t is wel waarheid, behalve dat DV nu niet meer binnen dit tijdbestek 3 kinderen kan krijgen
Ja en dit.quote:
Ik gebruik de element inspector van Google Chromequote:
Chrome.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik gebruik de element inspector van Google ChromeChrome
Firefox heeft geneens HTML5 / CSS3 Supportquote:
dvquote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef mash_ het volgende:
ik weet niet wie er draait. Maar blijf van de knoppen af!
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Snuf.: Bashen vinden wij niet leuk. Tot over 48 uur.
Wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Firefox heeft geneens HTML5 / CSS3 Support
Sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 16:51 schreef mash_ het volgende:
ik weet niet wie er draait. Maar blijf van de knoppen af!
Chrome had eerderquote:
quote:
Daar dacht ik ook aan '"Hé? Die bestaat toch niet meer?"'quote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je had moeten weten dat het banmeldtopic niet meer bestaat
Ja eigenlijk wel jaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je had moeten weten dat het banmeldtopic niet meer bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |