alsof je dat hoort manquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Carrion,
In a moment I'm lost,
Dying from the inside,
Her eyes take me away,
Tear me apart from the inside out,
wat is rene van dierenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE RECHT BOVEN HET HOOFD VAN RENE VAN DIEREN ZIE JE MIJ JEEUJJ
Haiquote:
Huppel was wel moeder op dr 18e.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
Daar was de jingle weer!
Die huppel toch..
quote:
quote:
Ja ik weet hetquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Huppel was wel moeder op dr 18e.
Het kind is verwekt op de middenstip van FC Dordrechtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Huppel was wel moeder op dr 18e.
Hoinquote:
Pop pop popquote:
Jij staat waarschijnlijk bij die grote feesten altijd in eht Emo hoekje, met zulke muziek...quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja ik weet het! Dat is het hele mooie ervan...
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... was het toch?
deze manquote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij staat waarschijnlijk bij die grote feesten altijd in eht Emo hoekje, met zulke muziek...
Altijd wel respect voor die mensen.. Ze weten dat ze door iedereen worden uitgelachen, maar dan gaan ze toch nog!
Ik stond daar vooraan, in maart sta ik weer daar vooraan alleen dan bij Rise Against.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij staat waarschijnlijk bij die grote feesten altijd in eht Emo hoekje, met zulke muziek...
Altijd wel respect voor die mensen.. Ze weten dat ze door iedereen worden uitgelachen, maar dan gaan ze toch nog!
Graseter, laat ze maar praten! Bouw samen met mij een Breakfast fortress! ( met bacon)quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Parkway Drive is toch een gristenenband?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik stond daar vooraan, in maart sta ik weer daar vooraan alleen dan bij Rise Against.
Verschrikkelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind je hem leuk?The saturdays - higher
Wut?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Parkway Drive is toch een gristenenband?
U2 ookquote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Parkway Drive is toch een gristenenband?
Deze man heeft smaakquote:
quote:
na mij wel ;pquote:Op zondag 20 februari 2011 16:14 schreef Nitrouz het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een halfuurtje draaien, kijken of er nog tijd is op het rooster
Hoi heloefquote:
Weet ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is goed. Van 5 tot half 6 dus, maar naar wie moet ik een PM sturen?
pirania ;pquote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is goed. Van 5 tot half 6 dus, maar naar wie moet ik een PM sturen?
Stuur 'm gewoon een PM, en zet dat van mij er ook bijquote:
Ik heb huppel vandaag nog niet gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom stuurt iedereen pirania PM's? Huppel regelt dat nou toch?
Die ligt te slapen denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Graseter het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niets aan te doen.
Ik weet het ook niet meerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Hoi Dalando en Goudvis.quote:
Ja ik denk dat die voorlopig niet meer wakker wordtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
koelkast en huppelmuts gaan erover. Alleen is huppelmuts in haar iwnterslaap na vannacht
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef mc-Piel het volgende:
En ook deze is van mij!
Yeaaah, lekkere zeik R&B!
Jij bent een gevoelige jongen. Je luistert zeker ook slowjams?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef mc-Piel het volgende:
En ook deze is van mij!
Yeaaah, lekkere zeik R&B!
heb jij wel geslapen?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja ik denk dat die voorlopig niet meer wakker wordt
Geen slowjams, wel Jackie boyz, frankie J, rock city alles juwaitut!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent een gevoelige jongen. Je luistert zeker ook slowjams?
dudequote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef mc-Piel het volgende:
Cause it's RIP, to the VIP..
It's dead and gone
Ik wou het als verrassing houdenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef mc-Piel het volgende:
Had dat gezegd Sabinen! Dan had ik je een goeie gestuurd
dat zingen zequote:
Wel lief van je!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou het als verrassing houden
Snuf wat voeren wij uit als FOK! Maffia?quote:
Gewoon chillen jwt wij zijn de geheime dienst van de Foksquote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Snuf wat voeren wij uit als FOK! Maffia?
Ja, dat hoor ikquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon chillen jwt wij zijn de geheime dienst van de Foks
Mensen in elkaar meppen als die nog een keer zeggen dat sharr een shaggstem heeft, mensen in elkaar meppen als ze ons niet baas vinden, zoiets denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Snuf wat voeren wij uit als FOK! Maffia?
lekker geheim met je propagandaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon chillen jwt wij zijn de geheime dienst van de Foks
Jatoch, maar ik ben een gevoelige boy! Kijk maar:quote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik
Harde Lyrics
Wacht maar tot we je ontvoeren en in 1897 stukjes hakken met bijlenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
lekker geheim met je propaganda
failquote:Op zondag 20 februari 2011 16:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jatoch, maar ik ben een gevoelige boy! Kijk maar:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe ik goudvis heb gehosseld, denk je dat ik dat had bereikt als ik géén gevoeligen boy was geweest broeder?quote:
dan zijn jullie nog steeds niet minder geheim hoor..quote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wacht maar tot we je ontvoeren en in 1897 stukjes hakken met bijlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |