14.gifquote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
50%. Ze maken hem of ze maken hem niet.
nec?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef abdalfawaz het volgende:
Twe-Nec, zooitje.. de gelukkigste gaat winnen
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
50%. Ze maken hem of ze maken hem niet.
En PSV altijd goed tegen Ajax...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:03 schreef Kremers het volgende:
Ik hoop wel dat PSV - Ajax volgende week wat boeiender is. Ajax speelt altijd bagger na Europa...
Twente gaat er in de slotfase met de overwinning vandoor (zoals altijd)quote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef abdalfawaz het volgende:
Twe-Nec, zooitje.. de gelukkigste gaat winnen
Ben er bang voor ja, hoop op een gelijkspelletjequote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Twente gaat er in de slotfase met de overwinning vandoor (zoals altijd)
Gaat deze keer niet gebeuren. Ik heb contact gehad met de voetbalgoden.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Altijd hequote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dit gaat 99,9% zeker gebeuren...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik heb je niet gehoordquote:Op zondag 20 februari 2011 16:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gaat deze keer niet gebeuren. Ik heb contact gehad met de voetbalgoden.
14 hier...? Jij komt uit de toekomst?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Nog 10 minuten, het is wachten op de goal van Twente
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
14 hier...? Jij komt uit de toekomst?
Een kwartier hier..quote:Op zondag 20 februari 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
14 hier...? Jij komt uit de toekomst?
Voor het verloren kampioenschap..quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom speelt Twente met een rouwband?
Omdat het spel om te treuren isquote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
Landzaat is dood gevroren in russiaaaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
Hun geluk is weg.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
FC Twente en NEC nemen zondag voorafgaand aan hun onderlinge wedstrijd in de Eredivisie één minuut stilte in acht ter nagedachtenis aan Henk Floor. Twente speelt het duel tegen de Nijmegenaren met rouwbanden.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Landzaat is dood gevroren in russiaaa
Thanks!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:14 schreef poiuytr het volgende:
[..]
FC Twente en NEC nemen zondag voorafgaand aan hun onderlinge wedstrijd in de Eredivisie één minuut stilte in acht ter nagedachtenis aan Henk Floor. Twente speelt het duel tegen de Nijmegenaren met rouwbanden.
Floor overleed dinsdag op 78-jarige leeftijd. Hij was vanaf de oprichting van Twente, in 1965, betrokken bij de club. Eerst als vrijwilliger en later als werknemer.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef kreekie het volgende:
ajax
![]()
wat slecht zeg... nou de boer doet het ook lekker goed
Spel is niet super slecht.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef kreekie het volgende:
ajax
![]()
Vitesse komt eraan!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil Hup VVV posten maar gezien de positie van Feyenoord is dat niet verstandig
JA LEKKER MAN!!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Bobross88 het volgende:
Al die psv en ajax huilerds die ''ik zei het toch'' gaan zeggen als twente scoort. En als het niet gebeurd zijn ze allemaal stil. zielige mensen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef kreekie het volgende:
ajax
![]()
Ik zou ook niet men directe concurrent gaan aanmoedigen inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil Hup VVV posten maar gezien de positie van Feyenoord is dat niet verstandig
Boehoeh.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Bobross88 het volgende:
Al die psv en ajax huilerds die ''ik zei het toch'' gaan zeggen als twente scoort. En als het niet gebeurd zijn ze allemaal stil. zielige mensen.
quote:
Rookpluimpjequote:
Ja boehoeh zijn mensen zoals jij die alleen maar liggen te janken om concurrenten ipv druk te maken over een slechte wedstrijd tegen een degredatie kandidaatquote:
Stand telt, boeie.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Bobross88 het volgende:
[..]
Ja boehoeh zijn mensen zoals jij die alleen maar liggen te janken om concurrenten ipv druk te maken over een slechte wedstrijd tegen een degredatie kandidaat
Mensen die haten op Jo.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Bobross88 het volgende:
[..]
Ja boehoeh zijn mensen zoals jij die alleen maar liggen te janken om concurrenten ipv druk te maken over een slechte wedstrijd tegen een degredatie kandidaat
Okéquote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Bobross88 het volgende:
[..]
Fanatisme noemen ze datquote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Bobross88 het volgende:
[..]
Want VVV heeft 0 keer op doel geschoten, 75% balbezit, dus speelde wel heeeel slechtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:20 schreef Bobross88 het volgende:
[..]
want cijfers zeggen ALLESquote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Want VVV heeft 0 keer op doel geschoten, 75% balbezit, dus speelde wel heeeel slecht!
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef kreekie het volgende:
kom op vvv maak een doelpunt
die klote ajax en maar slecht spelen
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Einthovuh het volgende:
1-1Vandaag lopen we uit op Twente en pakken de titel jongens!
Forza PSV![]()
![]()
Even quoten.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV het nu verneukt ik doe iets ergs
Wat is erg?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV het nu verneukt ik doe iets ergs
Piemeltje al in de hand?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef NrTH het volgende:
Nou NAC nog winnen en het weekend kan niet meer stuk.
]quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef raistlin6 het volgende:
Ik kijk nu een tijdje streams van Eredivisie-live met Engels commentaar. Ik mag die hier vast niet posten, maar misschien weet iemand het toch.
Enig idee door welke zender dat commentaar wordt verzorgd?
Ik vind het echt een verademing ten opzichte van het Nederlands commentaar, een stuk objectiever en zelfs met veel verstand van de Nederlandse competitie. Het hele seizoen al dezelfde paar commentatoren.
Noem de club gewoon maar zoals deze heet.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Twente ook al 5min, feyenooit ook.. wat is dat voor een gesponor
Die zeggen dat nu niet, dat zou ook raar zijn om dat nu te zeggen he?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Bobross88 het volgende:
waar zijn alle ''zieje, twente wint weer in de laatste minuut'' kneusjes nu?
Dank je. Ik ben fan.quote:
PSV niet dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Swomp het volgende:
Jammer dat ajax al veel te veel punten heeft gemorst....
Dit had het jaar kunnen zijn ...
Mwah, ik ben PSV-supporter, maar PSV zit echt in een hele slechte fase en Ajax juist niet. Vorig jaar liep Ajax ook in de tweede helft van de competitie in en vervolgens uit op PSV.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Swomp het volgende:
Jammer dat ajax al veel te veel punten heeft gemorst....
Dit had het jaar kunnen zijn ...
Net alsof die hamlap zoveel scoort...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh doe dan maar el hamdoui, dan scoort Ajax ook niet meer zoveel, gunstig voor PSV
Lekker voor je.quote:
Nice. Ik weet niet of ie geschorst is, maar ik ben blij dat Engelaar niet in de basis staat en Wuytens wel. Engelaar best een goede voetballer, maar weet niet wat ie allemaal aan het doen is dit seizoen.quote:
Je maakt het wel erg bont. Wat post je toch steeds?quote:
Ranzig plaatje, snap je zelf ook wel.quote:
Een plaatje met horror film shit...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je maakt het wel erg bont. Wat post je toch steeds?²
Nou nou die was ergquote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ranzig plaatje, snap je zelf ook wel.
Niks zomaar, simpele ziel. Gore pics bewaar je maar voor je trieste dikke vrienden om samen om te gaan zitten lachen.quote:
Komt hij ook aanzettenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je maakt het wel erg bont. Wat post je toch steeds?²
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks zomaar, simpele ziel. Gore pics bewaar je maar voor je trieste dikke vrienden om samen om te gaan zitten lachen.
Wie ben jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks zomaar, simpele ziel. Gore pics bewaar je maar voor je trieste dikke vrienden om samen om te gaan zitten lachen.
Godver, kan het niet zien. Hopelijk besteden ze er vanavond veel aandacht aan.quote:
Tuurlijk, bij Studio Ajax krijgen we het 40 min lang te horen dan nog 10 minuten over de rest van het voetbal nieuwsquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godver, kan het niet zien. Hopelijk besteden ze er vanavond veel aandacht aan.
Begrijpelijk, was pure kwaliteit. Hij heeft meer gedaan voor Ajax dan Zlatan, van der Vaart, Mido en Sneijder bij elkaar.quote:
Zegt de veroorzakerquote:Op zondag 20 februari 2011 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]On-topic en hou het gezellig mensen![/info]
Oh ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij Studio Ajax krijgen we het 40 min lang te horen dan nog 10 minuten over de rest van het voetbal nieuws
Gewoon blijven provoceren ook.quote:
Wie ben jij?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon blijven provoceren ook.Triest mannetje.
Niet meer op reageren joh. On-topic graagquote:Op zondag 20 februari 2011 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja!
[..]
Gewoon blijven provoceren ook.Triest mannetje.
Blabla, als suarez penalties versierde stond je te juichen.. beetje hypocrietquote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een ** ***** die Toivonen. Bah.
... Neh.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Blabla, als suarez penalties versierde stond je te juichen.. beetje hypocriet
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een ** ***** die Toivonen. Bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hij raakte de bal verkeerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:42 schreef Geo3kant het volgende:
wisselvalig.. understatement, en zag dat.. goeie voorzet van manolevje:D
Sja als je ziet wat voor gebras hij voor zijn neus heeft staan vind het nog best meevallen hoe isaksson staat te keepen. Als hij een Alex e.d. voor zijn neus had staan was het ook een ander verhaal geweest, dan had ik er nog geen modderfiguur geslagen in de goal.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
Issackson, zal nooit groots worden maar laatste weken pakt ie ze toch weer goed. Zelfs corners klemt hij ooit
ZOals bij Lillequote:Op zondag 20 februari 2011 16:38 schreef Geo3kant het volgende:
Issackson, zal nooit groots worden maar laatste weken pakt ie ze toch weer goed. Zelfs corners klemt hij ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |