quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef kreekie het volgende:
ajax
![]()
wat slecht zeg... nou de boer doet het ook lekker goed
Spel is niet super slecht.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef kreekie het volgende:
ajax
![]()
Vitesse komt eraan!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil Hup VVV posten maar gezien de positie van Feyenoord is dat niet verstandig
JA LEKKER MAN!!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Bobross88 het volgende:
Al die psv en ajax huilerds die ''ik zei het toch'' gaan zeggen als twente scoort. En als het niet gebeurd zijn ze allemaal stil. zielige mensen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:18 schreef kreekie het volgende:
ajax
![]()
Ik zou ook niet men directe concurrent gaan aanmoedigen inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil Hup VVV posten maar gezien de positie van Feyenoord is dat niet verstandig
Boehoeh.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:19 schreef Bobross88 het volgende:
Al die psv en ajax huilerds die ''ik zei het toch'' gaan zeggen als twente scoort. En als het niet gebeurd zijn ze allemaal stil. zielige mensen.
quote:
Rookpluimpjequote:
Ja boehoeh zijn mensen zoals jij die alleen maar liggen te janken om concurrenten ipv druk te maken over een slechte wedstrijd tegen een degredatie kandidaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |