Even quoten.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV het nu verneukt ik doe iets ergs
Wat is erg?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV het nu verneukt ik doe iets ergs
Piemeltje al in de hand?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho! Suarez oho!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef NrTH het volgende:
Nou NAC nog winnen en het weekend kan niet meer stuk.
]quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef raistlin6 het volgende:
Ik kijk nu een tijdje streams van Eredivisie-live met Engels commentaar. Ik mag die hier vast niet posten, maar misschien weet iemand het toch.
Enig idee door welke zender dat commentaar wordt verzorgd?
Ik vind het echt een verademing ten opzichte van het Nederlands commentaar, een stuk objectiever en zelfs met veel verstand van de Nederlandse competitie. Het hele seizoen al dezelfde paar commentatoren.
Noem de club gewoon maar zoals deze heet.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
Twente ook al 5min, feyenooit ook.. wat is dat voor een gesponor
Die zeggen dat nu niet, dat zou ook raar zijn om dat nu te zeggen he?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Bobross88 het volgende:
waar zijn alle ''zieje, twente wint weer in de laatste minuut'' kneusjes nu?
Dank je. Ik ben fan.quote:
PSV niet dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Swomp het volgende:
Jammer dat ajax al veel te veel punten heeft gemorst....
Dit had het jaar kunnen zijn ...
Mwah, ik ben PSV-supporter, maar PSV zit echt in een hele slechte fase en Ajax juist niet. Vorig jaar liep Ajax ook in de tweede helft van de competitie in en vervolgens uit op PSV.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Swomp het volgende:
Jammer dat ajax al veel te veel punten heeft gemorst....
Dit had het jaar kunnen zijn ...
Net alsof die hamlap zoveel scoort...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh doe dan maar el hamdoui, dan scoort Ajax ook niet meer zoveel, gunstig voor PSV
Lekker voor je.quote:
Nice. Ik weet niet of ie geschorst is, maar ik ben blij dat Engelaar niet in de basis staat en Wuytens wel. Engelaar best een goede voetballer, maar weet niet wat ie allemaal aan het doen is dit seizoen.quote:
Je maakt het wel erg bont. Wat post je toch steeds?quote:
Ranzig plaatje, snap je zelf ook wel.quote:
Een plaatje met horror film shit...quote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je maakt het wel erg bont. Wat post je toch steeds?²
Nou nou die was ergquote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ranzig plaatje, snap je zelf ook wel.
Niks zomaar, simpele ziel. Gore pics bewaar je maar voor je trieste dikke vrienden om samen om te gaan zitten lachen.quote:
Komt hij ook aanzettenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je maakt het wel erg bont. Wat post je toch steeds?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |