quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
het is heerlijk geworden allemaal
![]()
zo heerlijk he, paar uur in de keuken klooien en het dan nog allemaal op mogen eten ook![]()
Er zijn foto's gemaakt dus die komen zo
ah weer/nog op dieet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie
Maar hij gaat in sneetjes in de vriezer en natuuuuurlijk ga ik er ook van proeven, ik eet alleen de komende weken bijna geen brood vandaar
Jammer van je gordijnen, maar heb je de verkeerde materialen of past het gewoon niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gordijn wordt niksdus met tie raps en tzt gewone gordijnen halen want er hangt wel een rails
Oh en rubbereend heeft nu een trauma dat t niet gaat lukken
Steer is net weer weg
Oh en blowende buurvrouw kwam net aan de deur, of ze hallucinaties had of dat ik echt katten had
maffe buurvrouw.. was het gezellig met Steer?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gordijn wordt niksdus met tie raps en tzt gewone gordijnen halen want er hangt wel een rails
Oh en rubbereend heeft nu een trauma dat t niet gaat lukken
Steer is net weer weg
Oh en blowende buurvrouw kwam net aan de deur, of ze hallucinaties had of dat ik echt katten had
Muur is gewoon amper door te komenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer van je gordijnen, maar heb je de verkeerde materialen of past het gewoon niet?
JijKatten
![]()
![]()
Het is altijd gezellig met Steer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maffe buurvrouw.. was het gezellig met Steer?
JaJa, ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet er van buiten goed uit, Bloes! Nu een pic van de binnenkant
Maar was het ook gezellig met eend en MeMo is de vraag?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig met Steer.![]()
Het is weekendquote:
Voor 15 euro via internet zei hij tochquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef borisz het volgende:
Nu een reportage over cricket.. WK cricket is begonnen. Helaas is het WK hier niet goed te ontvangen. Wel een samenvatting laat op de avond bij de Beeb maar dat is het dan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar was het ook gezellig met eend en MeMo is de vraag?
Mooi Sunquote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Overzichtje van alles:
[ afbeelding ]
De scones
[ afbeelding ]
De miniquiche
[ afbeelding ]
Het is:
Mini prei-ham quiche
ham sandwich
zalm sandwich
scones, gewoon en met rozijnen
clotted cream (gefakete maar erg lekker)
marmelade en lemoncurd
carrotcake
romige kwark met bessen
bubbels![]()
![]()
Ja maar wil op de TV kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor 15 euro via internet zei hij toch
Dus nu zei je helemáál niks?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Mooi paars tuniekje had je aan vandaag trouwens.
Heb beetje last van m'n keel, als ik ga praten moet ik hoesten dus was een beetje stiller vandaag.
Ik had een zakje sconemix gekocht bij Stelle Robertson op het whiskyfestival (zij staat ook op de Noorder Markt met allerlei Schotse/Engelse producten) en daar zat een receptje bijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
HmmmEn welk recept heb je gebruikt voor de scones?
nee, gemaakt. Maar wel de 'fake' manier. Werkt prima hoor, is hartstikke lekker!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
En hoe heb je de clotted cream gemaakt?Of toch gekocht?
Maar ik heb speciaal daarvoor karnemelk gekochtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had een zakje sconemix gekocht bij Stelle Robertson op het whiskyfestival (zij staat ook op de Noorder Markt met allerlei Schotse/Engelse producten) en daar zat een receptje bijHeb nog een beetje nat deeg over, had net niet genoeg bloem om alles te maken. Hoop dat dat goed blijft in de koelkast..
Ja, maar hoe ze het in godsnaam voor elkaar kregen dit maar met 1-0 te winnen is me een raadsel.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
Toch weer 2 punten ingelopen op die Tukkers.
Ja, kan heel goed. Alleen de recepten die ik tegen kom zijn met gewone melkquote:Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik heb speciaal daarvoor karnemelk gekochtwil ze dus zonder mixzakje maken.
U vraagt, wij draaien:quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet er van buiten goed uit, Bloes! Nu een pic van de binnenkant
Die vond ik eigenlijk leuker en spannender dan serie 1.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ohw man, lucky youDie is zo spannend!
Wij zijn bij ep. 5 van serie 2.
Was dat dat resort met dat enorme zwembad overal langs? Ik kan me zo'n plaatje nog herinneren. Lijkt me geweldig namelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik een rijstje heb....
ben de laatste tijd vaak aan het nadenken wat mij op dit moment wat gelukkiger kan maken. ik twijfel nog steeds om een weekje naar de zon te gaan (Egypte). net weer een filmpje gezien van resort waar ik vorig jaar zat en wil boeken maar iets houdt me tegen en dat is denk het alleen een week gaan.
zal ik ervan opknappen of niethmm vragen des levens
Wou net zeggen, een weekje vakantie is vrij onschuldigquote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat dat resort met dat enorme zwembad overal langs? Ik kan me zo'n plaatje nog herinneren. Lijkt me geweldig namelijk
En een rijstje is meer alles opgeven en je wijden aan je medemens
Dat is meer een ColdFeedje: bedenken waar je lekker met vakantie naar toe kunt gaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik een rijstje heb....
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
Dat is meer een ColdFeedje: bedenken waar je lekker met vakantie naar toe kunt gaan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
Dat is meer een ColdFeedje: bedenken waar je lekker met vakantie naar toe kunt gaan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg : gáán.
Er zijn altijd mensjes die ook alleen zijn en waar je aanspraak aan hebt FF!!
Niet twijfelen, LEEF!
oh hmm ik dacht bij een rijstje aan nadenken over de deugd des levens ofzoietsquote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat dat resort met dat enorme zwembad overal langs? Ik kan me zo'n plaatje nog herinneren. Lijkt me geweldig namelijk
En een rijstje is meer alles opgeven en je wijden aan je medemens
Heb jij nog Antwerpen-tips?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]ik heb afkickverschijnselen nu de Peru-trip niet doorgaat
FFT, is Egypte inmiddels weer veilig genoeg verklaard? Ja toch? Je wilt daar niet stranden, denk ik
Voor jou helemaal goed lijkt me.quote:Op zondaghttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/quotes.png[spoiler][/spoiler] 20 februari 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
oh hmm ik dacht bij een rijstje aan nadenken over de deugd des levens ofzoiets![]()
en ja, dit resort
haha ja maar ik bedoel; ik weet niet of ik daar blijer van word (denk het wel hoor)quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Kun je beter bij DE proberen! Ik kom vooral in Antwerpen voor werkdingen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
Heb jij nog Antwerpen-tips?
Als we het toch over vakantievoorpret hebben
aquariumquote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb jij nog Antwerpen-tips?
Als we het toch over vakantievoorpret hebben
Ik weet helemaal niet hoe dat moetquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je beter bij DE proberen! Ik kom vooral in Antwerpen voor werkdingen.
Als je je maar niet gedraagt als een onbeschofte Rotterdammer
Tuurlijk word je daar blijer van. Altijd wel iets leuks te beleven tijdens zo'n vakantie.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ja maar ik bedoel; ik weet niet of ik daar blijer van word (denk het wel hoor)
Dat duurde niet lang.quote:
ja is zo. ik denk dat dit helpt omdat het zonnig is en zon helpt tegen depri worden enzo. gewoon simpel kilometertje zwemmen in het enorme bad, aan het zwembad liggen, aan het strand, excursie'tje... en dan is hopelijk mn hoofd leeg en ben ik blijquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Je neemt altijd een paar leuke herinneringen mee naar huis FF.
En wie weet wat voor kameel leuke vent je daar wel niet ontmoet?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ja is zo. ik denk dat dit helpt omdat het zonnig is en zon helpt tegen depri worden enzo. gewoon simpel kilometertje zwemmen in het enorme bad, aan het zwembad liggen, aan het strand, excursie'tje... en dan is hopelijk mn hoofd leeg en ben ik blij
zoiets ja. dan kunnen ze ook gelijk wel dat meisje uitnodigen die met hongerstaking is tot ze uitgenodigd wordt!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar ga je dan alleen?
En dit had ik in een verkeerd topic geplaatst
"Dus...
William en Kate gaan trouwen.
Er zijn 1900 mensen uitgenodigd.
En volgens nu.nl bestaat het merendeel van de genodigden uit vrienden van het bruidspaar.
Merendeel is bij mij meer dan de helft, dus laten we zeggen zeker 1000 mensen.
Hoe onderhoud je een vriendschap met 1000 mensen???Facebook?"
neee geen man!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En wie weet wat voor kameel leuke vent je daar wel niet ontmoet?
Lekker een boekje mee, niet te zware kost... En teveel uren slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ja is zo. ik denk dat dit helpt omdat het zonnig is en zon helpt tegen depri worden enzo. gewoon simpel kilometertje zwemmen in het enorme bad, aan het zwembad liggen, aan het strand, excursie'tje... en dan is hopelijk mn hoofd leeg en ben ik blij
Flash Mobquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar ga je dan alleen?
En dit had ik in een verkeerd topic geplaatst
"Dus...
William en Kate gaan trouwen.
Er zijn 1900 mensen uitgenodigd.
En volgens nu.nl bestaat het merendeel van de genodigden uit vrienden van het bruidspaar.
Merendeel is bij mij meer dan de helft, dus laten we zeggen zeker 1000 mensen.
Hoe onderhoud je een vriendschap met 1000 mensen???Facebook?"
oja ik lees nooit een boek (wel tijdschriften) maar alleen een week weg kan ik zeker wel een boek meenemenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker een boekje mee, niet te zware kost... En teveel uren slapen
zitten ze dan niet in de sauna te 'sssst'-en tegen jou? pff in de zwaluwhoeve deden ze dat wel, stelletje zeikerdsquote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga woensdag naar de sauna, alleen. En dat lijkt me al een beetje saai. Ik ben gewend aan uitgebreid kletsen in de saunaNou ja, leuk boek mee idd en een leuk tijdschrift of zo en gewoon lekker ontspannen.
't Is wel lekker goedkoop nuquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef FutureFairytale het volgende:
oja CF; TUI Nederland vliegt weer vanaf 28 feb naar Egypte. tis weer veilig verklaard en de hotels staan te springen om de gasten te ontvangen
Wij hebben vanmiddag bedacht dat we met hemelvaart een lang weekend naar Antwerpen gaan waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal, wij hebben heerlijk uren geluncht en zijn daarna door allemaal prachtige Groningse dorpjes en verlaten landschappen gereden. Wat wonen we toch eigenlijk in een prachtige omgeving.
Hoe gaat het hier? Ik zag een heerlijk brood voorbijkomen en een mooie high tea! wat een culicrea's zijn jullie toch!
Heel zelden wordt er gesssstquote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
zitten ze dan niet in de sauna te 'sssst'-en tegen jou? pff in de zwaluwhoeve deden ze dat wel, stelletje zeikerds
welke sauna ga je? wel lekker hoor!
Heerlijk vind ik dat, alleen naar de sauna. Even he-le-maal niksquote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga woensdag naar de sauna, alleen. En dat lijkt me al een beetje saai. Ik ben gewend aan uitgebreid kletsen in de saunaNou ja, leuk boek mee idd en een leuk tijdschrift of zo en gewoon lekker ontspannen.
Beterquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Prima, P! Er is lekker gekookt vandaag
Ik heb het nog nooit gedaan, maar dankzij je lieftallige vriendin ga ik ontdekken hoe dat isquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
Heerlijk vind ik dat, alleen naar de sauna. Even he-le-maal niks
Antwerpen, zalig! Je moet in de vergane glorie draaimolen gaan!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag bedacht dat we met hemelvaart een lang weekend naar Antwerpen gaan waarschijnlijk.
En meer hebben we eigenlijk niet uitgevoerd hier in huis
nou, niet goedkoper dan vorig jaar maar als alleenstaandequote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is wel lekker goedkoop nu
Enne, gewoon domme boeken mee, shopaholic ofzo
logisch, lijkt of ze dat expres moeten doenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel zelden wordt er gesssst
En ik ga naar de sauna in Zuidwolde. Reserveren via een 45 ct per minuut telefoonlijn en het duurde zeker 3 minuten voor ik iemand aan de telefoon had die en al mijn gegevens wilde en iets niet voor elkaar kreeg in de computer en me on hold zette om een collega te vragenKijk, ik erger me niet snel, maar hier aan erger ik me dus tot in mijn tenen. Slechte reclame voor zo'n bedrijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Hebben ze die niet op die online vakantieveilingen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef LieLie het volgende:
Oioioi..
We willen met ouders, zus en fam en broer nog naar CenterParcs toe, maar oi wat duur!
Kan het niet vinden.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hebben ze die niet op die online vakantieveilingen?
Wat een heerlijke dag moet dat zijn geweest.... verlaten landschappenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal, wij hebben heerlijk uren geluncht en zijn daarna door allemaal prachtige Groningse dorpjes en verlaten landschappen gereden. Wat wonen we toch eigenlijk in een prachtige omgeving.
Ik vind dat nooit zo leuk. Ongezellig om niemand om mee te praten te hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
Heerlijk vind ik dat, alleen naar de sauna. Even he-le-maal niksaan het hoofd
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:44 schreef Isabeau het volgende:
hoeveel moet hij nu dan wel niet slikken per dag, B?Lijkt me ook bijzonder vervelend voor hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef TAV74 het volgende:
[quote]Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
ik had het goed!
Mijn 1e ingeving bleek te kloppen
(alleen tussen dag 4 en 16 100x gewisseld van idee, maar ok
) Geweldige serie!
Op naar serie 2.quote:The Killing is af, ik geloof dat ik de dader vanaf aflevering 16 ofzo in het vizier hadGeweldige serie
![]()
Erg verleidelijk om daar vanavond al mee af te trappen. Maar eens kijken hoe het uitkomtquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Och jee, golfer, da's een boel! Doe je net als die oudjes waar een huisarts het ooit over had. Alles in één grote pot gooien en dan 's morgens een handje nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Het leuke daarvan is dat die begint met Lund in het dorp waar mijn ex-schoonouders woonden. Heel erg herkenbare beelden dus boor mij.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef TAV74 het volgende:
Erg verleidelijk om daar vanavond al mee af te trappen. Maar eens kijken hoe het uitkomt
lijkt mij een goed plan eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 februari 2011 19:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erg verleidelijk om daar vanavond al mee af te trappen. Maar eens kijken hoe het uitkomt
Willen we ook weten watquote:Op zondag 20 februari 2011 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
Update avondeten: Ik ga tóch wat maken
quote:God has 65,000 followers. Jesus has 271,000 followers. I have 686,000 followers. Bieber has 7,453,000 followers. Think about this, world.
Als je het maar laatquote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
Het wordt nu echt tijd voor een subtiele dropping van wat mariniers op dat rottige eilandje in het NoordenMisschien een gezamelijke oefening van luchtmobiel met de mariniers of zo
![]()
Ruimte genoeg daar.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Ik wil aan Bocci Ball gaan doen!
![]()
![]()
Al heb ik geen flauw idee wat het is, maar je wordt er heul slank van!!WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah Steer heeft gekookt voor je. Wat lief
Waar maak jij je zo druk om, had je er een paar ton weggesluisd?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ve-akkoord-niet.html
Het wordt nu echt tijd voor een subtiele dropping van wat mariniers op dat rottige eilandje in het NoordenMisschien een gezamelijke oefening van luchtmobiel met de mariniers of zo
![]()
Ruimte genoeg daar.
Laat ze dan ook dokkenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je het maar laatMisschien wel het mooiste land op aarde, blijf d'r met je tengels vanaf
Na de coitus slaat de verveling toe, aangezien ze niet rookt.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij vind je het wel erg leuk (en een opluchting) dat ze zich rotverveelt met haar bezoek, Steer
Volgens dr. Swaab is dat reeds bij m'n geboorte ingeprintquote:
Nee hoor. Ik heb alleen ervaring met mensen die geld lenen en dan niet terugbetalenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waar maak jij je zo druk om, had je er een paar ton weggesluisd?
misschien wil hij ook wel liever in natura betalenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb alleen ervaring met mensen die geld lenen en dan niet terugbetalenna alle mailtjes paar weken geleden nog geen cent gezien.....maakt weer veel duidelijk dit
Ieuwquote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
misschien wil hij ook wel liever in natura betalen![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
misschien wil hij ook wel liever in natura betalen![]()
Is dat nog goedgekomen met die gast uit V? Eerste keer dat je iets van hem hoorde had hij wat problemen, maar de tweede keer was je al een stuk minder mild?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb alleen ervaring met mensen die geld lenen en dan niet terugbetalenna alle mailtjes paar weken geleden nog geen cent gezien.....maakt weer veel duidelijk dit
En oh ja.....ik heb een schijthekel aan dat soort mensen
Ja. Nou. Die mailde dus eindelijk eens een keer zoals ik hier al gemeld had. "1 dagquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat nog goedgekomen met die gast uit V? Eerste keer dat je iets van hem hoorde had hij wat problemen, maar de tweede keer was je al een stuk minder mild?
Gast heeft psychische problemenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Nou. Die mailde dus eindelijk eens een keer zoals ik hier al gemeld had. "1 dag"en het geld is echt onderweg hoor." Dat duurde precies een dag. "Sorry. Ik had me gister verslapen en ik was te laat op kantoor en bla bla bla. Iig...vanavond doe ik nog een poging om het geld te storten.". Dat is nu twee weken geleden. Zo lang doet een overschrijving er niet over
Yup. En een loonbeslag door een zekere uitkeringsinstantiequote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gast heeft psychische problemen
Die is dus helemaal doorgesmeerd en wil nu een goed gesprek met iemand.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
Net terug uit bijna-België, bij vrienden gegeten. Supergezellig, dit soort dingen mistte ik altijd en vind het leuk dat dit zo is
. Haar 'bezoek' is blijkbaar een wedstrijdzwemmeren komt dus blijkbaar alleen voor cultuur en haar naar Maastricht.
_!!! Wat moet je met z'n tweeën op een kamer van 10 m^2?
Faust lezen?
Kafka bespreken?
Dat bedoel ik.quote:Anyway, krijg ik net een SMS'je van haar dat ze zich verveelt met haar 'verlegen bezoek' en of ze morgen nog bij me komt eten._!!!!!
Ik zal Dante's Inferno alvast van de bieb lenen, hebben we wat te bespreken.
Hij kwam toch echt helemaal en origineel uit de koker van B.quote:
Waar je mee omgaat daar word je door besmetquote:Op zondag 20 februari 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
Hij kwam toch echt helemaal en origineel ui de koker van B.
Ach mens, ga toch WOW-en.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Waar je mee omgaat daar word je door besmet
quote:
Wat zeggen ze dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef golfer het volgende:
Ik zit mee te luisteren met Boer zoekt Vrouw (B. kijkt daar naar) en zit me kapot te ergeren aan de domme teksten die uit de mond van die boeren en hun partners komen.
Nikonquote:Op zondag 20 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
P, taart/ijs (?) voor jou!
[ afbeelding ]
Zijn ze op Cyprus bij een ruïne:quote:
Dat was dé klik vanaf het begin. Gewoon die smerigheid allebei in het hoofdquote:Op zondag 20 februari 2011 20:41 schreef Isabeau het volgende:
Waar je mee omgaat daar word je door besmet
Prima om op te eten toch, dan?quote:
Dat wel jaquote:
en meteen iedereen weg gejaagd?quote:
vegaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, een pasta met wat kastanje-champignons en wat groenten en verse basilicum en kaas.
klinkt bekend. dat geld zie je niet meer ben ik bang... (maar had je ook niet meer op gerekend toch omdat je al tijden niks meer van em had gehoord?)quote:Op zondag 20 februari 2011 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Nou. Die mailde dus eindelijk eens een keer zoals ik hier al gemeld had. "1 dag"en het geld is echt onderweg hoor." Dat duurde precies een dag. "Sorry. Ik had me gister verslapen en ik was te laat op kantoor en bla bla bla. Iig...vanavond doe ik nog een poging om het geld te storten.". Dat is nu twee weken geleden. Zo lang doet een overschrijving er niet over
das juist de 'charme' van het programma; gewoon grappig en echt boersquote:Op zondag 20 februari 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn ze op Cyprus bij een ruïne:
Wat zijn dat voor ronde stenen?
Prachtige Middellandse Zee:
Welke Oceaan is dit ook alweer?
Wordt er een gegrilde courgettte geserverveerd:
Wat is dat voor soort meloen?
Zitten ze in Schoorl in de duinen op een kameel:
ik voel me net een cowboy.
etc. etc.
zooo, korte filmquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Knight & Day blijft toch een leuke filmCameron Diaz mag er gewoon zijn vind ik zo
Nou, ik had hem gewoon gebeld met de mededeling dat ik nog steeds geen geld gezien heb op mijn bankrekening.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef FutureFairytale het volgende:
klinkt bekend. dat geld zie je niet meer ben ik bang... (maar had je ook niet meer op gerekend toch omdat je al tijden niks meer van em had gehoord?)
ik ook volgens mij. praat tegen een muurtjequote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef Braamyo het volgende:
Ja, blijkbaar heb ik die gave.... ik snap er ook niks van.
ja maar dat deed hij niet. of P. mistte het niet echt of hij had t vertrouwen dat het nog wel zou komen..quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, ik had hem gewoon gebeld met de mededeling dat ik nog steeds geen geld gezien heb op mijn bankrekening.
jaaa ! die film is zo tof, en je hebt helemaal gelijk. ondanks haar leeftijd mag cameron diaz gewoon een lekker ding genoemd worden !quote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Knight & Day blijft toch een leuke filmCameron Diaz mag er gewoon zijn vind ik zo
Oe, ik denk dat wij dezelfde muur hebben (lol)quote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook volgens mij. praat tegen een muurtje
Ik vind het geen charme. Ik vind het hele programma voyeuristisch leedvermaak om een stel domme en contactgestoorde boeren.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
das juist de 'charme' van het programma; gewoon grappig en echt boers
ik vind het zelf wel leuk dat niet iedereen alles weet. als iedereen slim en bijdehand zou zijn zou het een beetje nare wereld worden
Nou, ik zat er over te denken zijn twitter-account te gaan spammenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou, ik had hem gewoon gebeld met de mededeling dat ik nog steeds geen geld gezien heb op mijn bankrekening.
Ze lenen zich er zelf voor hoor, voor dat leedvermaakquote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
Ik vind het geen charme. Ik vind het hele programma voyeuristisch leedvermaak om een stel domme en contactgestoorde boeren.
En ook boeren zijn naar school gegaan en hebben toch wel geleerd waar de Middellandse Zee ligt en wat een ruïne is en dat cowboys in de regel niet op kamelen rijden?
Ik zou die champagne doenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
Wij twijfelen tussen champagne of 'gewoon een wijntje'.Je wordt een beetje raar van zo'n auto, we verbeelden ons plots heel wat!
Waarom zo omslachtig? Heb je zijn tel nr niet? Hup jij, je bent een man. Direkt zijn!!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik zat er over te denken zijn twitter-account te gaan spammen
Waar blijven de foto's van de diva in de voiture?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
Wij twijfelen tussen champagne of 'gewoon een wijntje'.Je wordt een beetje raar van zo'n auto, we verbeelden ons plots heel wat!
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze lenen zich er zelf voor hoor, voor dat leedvermaak![]()
Niet zo generaliseren
Nou eerst een bubbel en dan een drupjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Duderella het volgende:
Ja. De laatste keren dat ik zijn nr. probeerde nam-ie gewoon niet op hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom zo omslachtig? Heb je zijn tel nr niet? Hup jij, je bent een man. Direkt zijn!!
Die kandidaat van Annemarie is gewoon lekker uit de klei getrokken ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het geen charme. Ik vind het hele programma voyeuristisch leedvermaak om een stel domme en contactgestoorde boeren.
En ook boeren zijn naar school gegaan en hebben toch wel geleerd waar de Middellandse Zee ligt en wat een ruïne is en dat cowboys in de regel niet op kamelen rijden?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef Duderella het volgende:
Die kandidaat van Annemarie is gewoon lekker uit de klei getrokken ja.
Maar de meeste boeren in het programma vind ik helemaal niet dom eigenlijk (maar misschien ligt mijn intellectuele lat laag hoor).
Het voelt wel een beetje als een kind ja. Ik ben er vannacht uitgegaan om uit het raam te kijken. Hij stond daar zo mooi te wezen onder de straatlantaarn voor ons huis.quote:
mag ik ook een foto van de voiture zelf? heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's van de diva in de voiture?
En heb jezelf ook al er in gereden?
Wat is zijn relatie tot jou eigenlijk? Een oudcollega of zo? En gaat het om veel geld?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. De laatste keren dat ik zijn nr. probeerde nam-ie gewoon niet op he
hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het voelt wel een beetje als een kind ja. Ik ben er vannacht uitgegaan om uit het raam te kijken. Hij stond daar zo mooi te wezen onder de straatlantaarn voor ons huis.
Goeie vriend (dacht ik) en EUR 100.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is zijn relatie tot jou eigenlijk? Een oudcollega of zo? En gaat het om veel geld?
sorry dat ik het gemist heb of vergeten![]()
Ik hen nota bene geen foto's van mij met de auto, bedenk ik me nu!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's van de diva in de voiture?
En heb jezelf ook al er in gereden?
Hij voelt natuurlijk heus wel nattigheid Pee, kan niet anders.quote:
Hup. Bevallig op de motorkap gaan liggen en met getuit mondje in de camera kijken.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef Duderella het volgende:
Ik hen nota bene geen foto's van mij met de auto, bedenk ik me nu!Gaan we snel maken.
Ik durf helaas niet te rijden, heb een heuse fobie. Maar ik ga van de week bellen naar zo'n speciale instructeur, voor gevallen als ik. Heel eng vind ik het, krijg het er spaansbenauwd van.Maar onze 'kat' is toch wel een goede reden om er iets aan proberen te doen.
100 euro niet willen terugbetalen...quote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie vriend (dacht ik) en EUR 100.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
wat voor auto heb je nou Duderella?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij voelt natuurlijk heus wel nattigheid Pee, kan niet anders.
Misschien schaamt ie zich zelfs wel.
heeft ie een kussen voor zn gezicht?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
We gaan weer verder met de homofilm
met sommige scenes zit g echt te griezelen
Nou ja, je kan nooit in iemands portomonnee kijken hequote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
100 euro niet willen terugbetalen...
Ik ben een foto aan het uploaden. Duurt wel even (photobucket).quote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
nee maar je zou denken dat als je schuld hebt dat dat het eerste is wat je betaalt.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, je kan nooit in iemands portomonnee kijken heSommige mensen zitten zo krap dat het idd een probleem vormt. Maar goed...ik zie wel dingen als een fotoclub voorbij komen. Dusseh.....
Nou, ik beschouw dit al als een verloren zaak. Jammer, maar shit happens! Wijze les. Niemand meer geld lenen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar je zou denken dat als je schuld hebt dat dat het eerste is wat je betaalt.
vreemd persoon. wat wil jij? door blijven vragen tot je het geld hebt of het er bij laten zitten?
Leergeld Pee. Achter je laten en het zien als een wijze les inderdaad. Slaap wel zo meteen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik beschouw dit al als een verloren zaak. Jammer, maar shit happens! Wijze les. Niemand meer geld lenen.
Danke schon, Dudetjequote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leergeld Pee. Achter je laten en het zien als een wijze les inderdaad. Slaap wel zo meteen.
ja idd balen maar goed dat je het achter je laat, anders kost het je weer zoveel energie en misschien voor niks.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik beschouw dit al als een verloren zaak. Jammer, maar shit happens! Wijze les. Niemand meer geld lenen.
een nieuwe Jaguar?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben een foto aan het uploaden. Duurt wel even (photobucket).
maar het is een Jaguar XKR, en dan een bizar brute uitvoering.
wat is er Steer?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy tissues pakt en eens flink uithuilt
Heb zelf niks met snelle auto's maar het ziet er erg fraai uit Dude!!Ben blij voor jullie!
![]()
ah omdat je zei dat je eens flink aan het uithuilen wasquote:Op zondag 20 februari 2011 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
NiksMaar dude moet huilen van mooie auto's
Ik probeerde een connectie met dude te makenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ah omdat je zei dat je eens flink aan het uithuilen was
slijmbalquote:Op zondag 20 februari 2011 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik probeerde een connectie met dude te maken
lekker fris en knisperendquote:Op zondag 20 februari 2011 22:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat slaapt altijd zo lekker vind ik, een nét verschoond bed
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Duderella het volgende:
Toch een foto van mij in de kat:
[ afbeelding ]
![]()
Nou en hier in volle gleurie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kennelijk een echt toerdagje. Dit was op de parkeerplaats van Lunsingh (restaurant).)
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat jullie nu allemaal een orgasme krijgen Sorry daarvoor.
Dát dusquote:
Ik zit wel met een enorme stijve nu naar die auto te kijken.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nou en hier in volle gleurie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kennelijk een echt toerdagje. Dit was op de parkeerplaats van Lunsingh (restaurant).)
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat jullie nu allemaal een orgasme krijgen op de bank. Sorry daarvoor.
Paul Lieve Fanquote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
PLF, wat voor afkortingen hebben jullie bedacht dude?
Wij hadden de ooit een HBT = hele bolle trudie
Die benenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Nou en hier in volle gleurie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat jullie nu allemaal een orgasme krijgen op de bank. Sorry daarvoor.
Ik kan me iets leukers voorstellen ter afleidingquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
Oh ja....ik ging slapen heSorry, werd afgeleid door de KvK-site en de site van de Belastingdienst
verstandig dan ja. ik moet ook slapen maar zondag is een rampdag om op tijd te slapen. ik word morgen vanzelf wel moe van het vroege opstaan, dan slaap ik morgenavond wel weer op tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Mot ook op tijd naar bed, m'n hele werkweek van 8 tot 5 werken en de middagen alleen
Dit was best interessant hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan me iets leukers voorstellen ter afleiding
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
bah, morgen is het weer maandag
Begrensd op 250! Maar volgens de baas gaat hij tot 290.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die benen
[..]![]()
Wat een ding
Gaat-ie hard? En kun je er ook van die Top Gear-commentaren bij maken?
das ook de enige reden dat ik werkquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaFijn
Een nieuwe dag waarop er geld verdiend kan worden. En met dat geld kunnen we leuke dingen doen en fijn leven
![]()
Morgenavond eens even de kelder in duiken om mijn oude studieboeken op te zoeken
Hopen dat ik ze nog heb
shit net te vroeg (vnv) getanktquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef borisz het volgende:
Het schijnt flink mis te zijn in Libie.
Ghadaffi is op weg naar Venezuela. Zoon van Ghadaffi is doodgeschoten.
Ambassadeur in China van Libië nam live op TV ontslag.
Kortom gooi nu je tank vol. 70% van de EU olie komt uit Libie. De prijs is straks een stuk hoger
.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef borisz het volgende:
Het schijnt flink mis te zijn in Libie.
Ghadaffi is op weg naar Venezuela. Zoon van Ghadaffi is doodgeschoten.
Ambassadeur in China van Libië nam live op TV ontslag.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Begrensd op 250! Maar volgens de baas gaat hij tot 290.
Top Gear-commentaar zou wel leuk zijn ja:D
Ik ga altijd wel met plezier naar mijn werk gelukkigquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
verstandig dan ja. ik moet ook slapen maar zondag is een rampdag om op tijd te slapen. ik word morgen vanzelf wel moe van het vroege opstaan, dan slaap ik morgenavond wel weer op tijd
bah, morgen is het weer maandag
eh ja ik hoop dat ik er ook weer een keer met plezier naartoe gaquote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga altijd wel met plezier naar mijn werk gelukkig
Doe er wat aan FF!
quote:RIGA - Een ruzie over popcorn heeft dit weekeinde in een bioscoop in Letland fatale gevolgen gekregen voor een 42-jarige man. Het slachtoffer at in het Forum Cinemas complex in de hoofdstad Riga te luidruchtig van zijn portie gepofte mais naar de mening van een 27-jarige man die een vuurwapen bij zich had. Hij schoot de popcorn-eter neer na afloop van een voorstelling van de film Black Swan, zo meldde het Letse persbureau LETA.
Dat is wel essentieel aangezien je er veel uurtjes in je leven aan spendeertquote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
eh ja ik hoop dat ik er ook weer een keer met plezier naartoe ga
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef Duderella het volgende:
Begrensd op 250! Maar volgens de baas gaat hij tot 290.
Top Gear-commentaar zou wel leuk zijn ja:D
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ik ga slapen, morgen werken
trusten!
Plofquote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
PLF, wat voor afkortingen hebben jullie bedacht dude?
Wij hadden de ooit een HBT = hele bolle trudie
Splinternieuw! Nee zeg, 120.000 euro.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Maar hij was toch niet splinternieuw?
Oh..w.s. door die invoer nieuwste nummerbord?
Steer, ik vind het zo lullig voor je, hoe dit gaat. Als dit zo zal gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Groeten aan eend Memo
Zo, naar bed. Morgen komt L. rond 18:00 eten. Waarschijnlijk mag ik aanhoren hoe ze orgasmes van de maan en terug heeft gehad en mag ik onder het mom 'vriendschap' blij voor haar zijn.
Indien dat het geval is, vervliegt daar het laatste restje hoop in de mensheid, neem ik ontslag uit het leven en sluit ik me op in een Tibetaans klooster bij Rijst.![]()
/steertafeltje
Och jee, ben je aan het tobben of kun je simpelweg de slaap niet vatten?quote:Op maandag 21 februari 2011 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuke foto dude.niets zou vervelend dan klaarwakker in bed liggen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
Groeten aan eend Memo
Zo, naar bed. Morgen komt L. rond 18:00 eten. Waarschijnlijk mag ik aanhoren hoe ze orgasmes van de maan en terug heeft gehad en mag ik onder het mom 'vriendschap' blij voor haar zijn.
Indien dat het geval is, vervliegt daar het laatste restje hoop in de mensheid, neem ik ontslag uit het leven en sluit ik me op in een Tibetaans klooster bij Rijst.![]()
/steertafeltje
Jawel, maar dat heet dan slapen.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:25 schreef FutureFairytale het volgende:
vrolijke fotoen ik ook MeMo! Nou ja, viel om half 1 eindelijk in slaap..voor een half uur
(kan ik mn hersens in bed niet ff uitschakelen?)
slaap niet vatten, misschien iets te lang uitgeslapen en daardoor nog niet moe ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 01:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Och jee, ben je aan het tobben of kun je simpelweg de slaap niet vatten?
Dat kan inderdaad. Heb je niet iets te lezen? Lekker in bed liggen met een boek.quote:Op maandag 21 februari 2011 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
slaap niet vatten, misschien iets te lang uitgeslapen en daardoor nog niet moe ofzo
Niks mis meequote:Op maandag 21 februari 2011 01:17 schreef Duderella het volgende:
Oh, hier nog een foto vlak vóór we de kat gingen ophalen:
[ afbeelding ]
Voorpret.
Jij ook al?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:21 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag maar eens nuttig zijn op het werk!
Hmm....geloof dat ik niet met jou naar de film wilquote:Op maandag 21 februari 2011 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Na de film? Ik zou m tijdens de film neergeknald hebben!
* PdeHoog legt hand op schouder en spreekt TAV moed inquote:Op maandag 21 februari 2011 09:33 schreef TAV74 het volgende:
goedemorgen![]()
Maandagik heb geen zin in deze dag en week
5 dagenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog legt hand op schouder en spreekt TAV moed in
Je kan het, TAV. Nog maar vijf daagjes en het is weer weekend! Je kan het!
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
5 dagenWat zou ik graag naar een 4-daagse werkweek willen zeg
Nog even en je hebt 'oudjesdagen'quote:Op maandag 21 februari 2011 09:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
5 dagenWat zou ik graag naar een 4-daagse werkweek willen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |