quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
het is heerlijk geworden allemaal
![]()
zo heerlijk he, paar uur in de keuken klooien en het dan nog allemaal op mogen eten ook![]()
Er zijn foto's gemaakt dus die komen zo
ah weer/nog op dieet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie
Maar hij gaat in sneetjes in de vriezer en natuuuuurlijk ga ik er ook van proeven, ik eet alleen de komende weken bijna geen brood vandaar
Jammer van je gordijnen, maar heb je de verkeerde materialen of past het gewoon niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gordijn wordt niksdus met tie raps en tzt gewone gordijnen halen want er hangt wel een rails
Oh en rubbereend heeft nu een trauma dat t niet gaat lukken
Steer is net weer weg
Oh en blowende buurvrouw kwam net aan de deur, of ze hallucinaties had of dat ik echt katten had
maffe buurvrouw.. was het gezellig met Steer?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gordijn wordt niksdus met tie raps en tzt gewone gordijnen halen want er hangt wel een rails
Oh en rubbereend heeft nu een trauma dat t niet gaat lukken
Steer is net weer weg
Oh en blowende buurvrouw kwam net aan de deur, of ze hallucinaties had of dat ik echt katten had
Muur is gewoon amper door te komenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer van je gordijnen, maar heb je de verkeerde materialen of past het gewoon niet?
JijKatten
![]()
![]()
Het is altijd gezellig met Steer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maffe buurvrouw.. was het gezellig met Steer?
JaJa, ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet er van buiten goed uit, Bloes! Nu een pic van de binnenkant
Maar was het ook gezellig met eend en MeMo is de vraag?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig met Steer.![]()
Het is weekendquote:
Voor 15 euro via internet zei hij tochquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef borisz het volgende:
Nu een reportage over cricket.. WK cricket is begonnen. Helaas is het WK hier niet goed te ontvangen. Wel een samenvatting laat op de avond bij de Beeb maar dat is het dan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar was het ook gezellig met eend en MeMo is de vraag?
Mooi Sunquote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Overzichtje van alles:
[ afbeelding ]
De scones
[ afbeelding ]
De miniquiche
[ afbeelding ]
Het is:
Mini prei-ham quiche
ham sandwich
zalm sandwich
scones, gewoon en met rozijnen
clotted cream (gefakete maar erg lekker)
marmelade en lemoncurd
carrotcake
romige kwark met bessen
bubbels![]()
![]()
Ja maar wil op de TV kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor 15 euro via internet zei hij toch
Dus nu zei je helemáál niks?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Mooi paars tuniekje had je aan vandaag trouwens.
Heb beetje last van m'n keel, als ik ga praten moet ik hoesten dus was een beetje stiller vandaag.
Ik had een zakje sconemix gekocht bij Stelle Robertson op het whiskyfestival (zij staat ook op de Noorder Markt met allerlei Schotse/Engelse producten) en daar zat een receptje bijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
HmmmEn welk recept heb je gebruikt voor de scones?
nee, gemaakt. Maar wel de 'fake' manier. Werkt prima hoor, is hartstikke lekker!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
En hoe heb je de clotted cream gemaakt?Of toch gekocht?
Maar ik heb speciaal daarvoor karnemelk gekochtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had een zakje sconemix gekocht bij Stelle Robertson op het whiskyfestival (zij staat ook op de Noorder Markt met allerlei Schotse/Engelse producten) en daar zat een receptje bijHeb nog een beetje nat deeg over, had net niet genoeg bloem om alles te maken. Hoop dat dat goed blijft in de koelkast..
Ja, maar hoe ze het in godsnaam voor elkaar kregen dit maar met 1-0 te winnen is me een raadsel.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
Toch weer 2 punten ingelopen op die Tukkers.
Ja, kan heel goed. Alleen de recepten die ik tegen kom zijn met gewone melkquote:Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik heb speciaal daarvoor karnemelk gekochtwil ze dus zonder mixzakje maken.
U vraagt, wij draaien:quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet er van buiten goed uit, Bloes! Nu een pic van de binnenkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |