quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
het is heerlijk geworden allemaal
![]()
zo heerlijk he, paar uur in de keuken klooien en het dan nog allemaal op mogen eten ook![]()
Er zijn foto's gemaakt dus die komen zo
ah weer/nog op dieet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles is voor Bassie
Maar hij gaat in sneetjes in de vriezer en natuuuuurlijk ga ik er ook van proeven, ik eet alleen de komende weken bijna geen brood vandaar
Jammer van je gordijnen, maar heb je de verkeerde materialen of past het gewoon niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gordijn wordt niksdus met tie raps en tzt gewone gordijnen halen want er hangt wel een rails
Oh en rubbereend heeft nu een trauma dat t niet gaat lukken
Steer is net weer weg
Oh en blowende buurvrouw kwam net aan de deur, of ze hallucinaties had of dat ik echt katten had
maffe buurvrouw.. was het gezellig met Steer?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Gordijn wordt niksdus met tie raps en tzt gewone gordijnen halen want er hangt wel een rails
Oh en rubbereend heeft nu een trauma dat t niet gaat lukken
Steer is net weer weg
Oh en blowende buurvrouw kwam net aan de deur, of ze hallucinaties had of dat ik echt katten had
Muur is gewoon amper door te komenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer van je gordijnen, maar heb je de verkeerde materialen of past het gewoon niet?
JijKatten
![]()
![]()
Het is altijd gezellig met Steer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maffe buurvrouw.. was het gezellig met Steer?
JaJa, ik ben ook benieuwdquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet er van buiten goed uit, Bloes! Nu een pic van de binnenkant
Maar was het ook gezellig met eend en MeMo is de vraag?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is altijd gezellig met Steer.![]()
Het is weekendquote:
Voor 15 euro via internet zei hij tochquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef borisz het volgende:
Nu een reportage over cricket.. WK cricket is begonnen. Helaas is het WK hier niet goed te ontvangen. Wel een samenvatting laat op de avond bij de Beeb maar dat is het dan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar was het ook gezellig met eend en MeMo is de vraag?
Mooi Sunquote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Overzichtje van alles:
[ afbeelding ]
De scones
[ afbeelding ]
De miniquiche
[ afbeelding ]
Het is:
Mini prei-ham quiche
ham sandwich
zalm sandwich
scones, gewoon en met rozijnen
clotted cream (gefakete maar erg lekker)
marmelade en lemoncurd
carrotcake
romige kwark met bessen
bubbels![]()
![]()
Ja maar wil op de TV kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Voor 15 euro via internet zei hij toch
Dus nu zei je helemáál niks?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Mooi paars tuniekje had je aan vandaag trouwens.
Heb beetje last van m'n keel, als ik ga praten moet ik hoesten dus was een beetje stiller vandaag.
Ik had een zakje sconemix gekocht bij Stelle Robertson op het whiskyfestival (zij staat ook op de Noorder Markt met allerlei Schotse/Engelse producten) en daar zat een receptje bijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:23 schreef ColdFeet het volgende:
HmmmEn welk recept heb je gebruikt voor de scones?
nee, gemaakt. Maar wel de 'fake' manier. Werkt prima hoor, is hartstikke lekker!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
En hoe heb je de clotted cream gemaakt?Of toch gekocht?
Maar ik heb speciaal daarvoor karnemelk gekochtquote:Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had een zakje sconemix gekocht bij Stelle Robertson op het whiskyfestival (zij staat ook op de Noorder Markt met allerlei Schotse/Engelse producten) en daar zat een receptje bijHeb nog een beetje nat deeg over, had net niet genoeg bloem om alles te maken. Hoop dat dat goed blijft in de koelkast..
Ja, maar hoe ze het in godsnaam voor elkaar kregen dit maar met 1-0 te winnen is me een raadsel.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:29 schreef golfer het volgende:
Toch weer 2 punten ingelopen op die Tukkers.
Ja, kan heel goed. Alleen de recepten die ik tegen kom zijn met gewone melkquote:Op zondag 20 februari 2011 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik heb speciaal daarvoor karnemelk gekochtwil ze dus zonder mixzakje maken.
U vraagt, wij draaien:quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet er van buiten goed uit, Bloes! Nu een pic van de binnenkant
Die vond ik eigenlijk leuker en spannender dan serie 1.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:56 schreef ColdFeet het volgende:
Ohw man, lucky youDie is zo spannend!
Wij zijn bij ep. 5 van serie 2.
Was dat dat resort met dat enorme zwembad overal langs? Ik kan me zo'n plaatje nog herinneren. Lijkt me geweldig namelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik een rijstje heb....
ben de laatste tijd vaak aan het nadenken wat mij op dit moment wat gelukkiger kan maken. ik twijfel nog steeds om een weekje naar de zon te gaan (Egypte). net weer een filmpje gezien van resort waar ik vorig jaar zat en wil boeken maar iets houdt me tegen en dat is denk het alleen een week gaan.
zal ik ervan opknappen of niethmm vragen des levens
Wou net zeggen, een weekje vakantie is vrij onschuldigquote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat dat resort met dat enorme zwembad overal langs? Ik kan me zo'n plaatje nog herinneren. Lijkt me geweldig namelijk
En een rijstje is meer alles opgeven en je wijden aan je medemens
Dat is meer een ColdFeedje: bedenken waar je lekker met vakantie naar toe kunt gaan.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik een rijstje heb....
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
Dat is meer een ColdFeedje: bedenken waar je lekker met vakantie naar toe kunt gaan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
Dat is meer een ColdFeedje: bedenken waar je lekker met vakantie naar toe kunt gaan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg : gáán.
Er zijn altijd mensjes die ook alleen zijn en waar je aanspraak aan hebt FF!!
Niet twijfelen, LEEF!
oh hmm ik dacht bij een rijstje aan nadenken over de deugd des levens ofzoietsquote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was dat dat resort met dat enorme zwembad overal langs? Ik kan me zo'n plaatje nog herinneren. Lijkt me geweldig namelijk
En een rijstje is meer alles opgeven en je wijden aan je medemens
Heb jij nog Antwerpen-tips?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]ik heb afkickverschijnselen nu de Peru-trip niet doorgaat
FFT, is Egypte inmiddels weer veilig genoeg verklaard? Ja toch? Je wilt daar niet stranden, denk ik
Voor jou helemaal goed lijkt me.quote:Op zondaghttp://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/editor/quotes.png[spoiler][/spoiler] 20 februari 2011 17:48 schreef FutureFairytale het volgende:
oh hmm ik dacht bij een rijstje aan nadenken over de deugd des levens ofzoiets![]()
en ja, dit resort
haha ja maar ik bedoel; ik weet niet of ik daar blijer van word (denk het wel hoor)quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Kun je beter bij DE proberen! Ik kom vooral in Antwerpen voor werkdingen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
Heb jij nog Antwerpen-tips?
Als we het toch over vakantievoorpret hebben
aquariumquote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb jij nog Antwerpen-tips?
Als we het toch over vakantievoorpret hebben
Ik weet helemaal niet hoe dat moetquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je beter bij DE proberen! Ik kom vooral in Antwerpen voor werkdingen.
Als je je maar niet gedraagt als een onbeschofte Rotterdammer
Tuurlijk word je daar blijer van. Altijd wel iets leuks te beleven tijdens zo'n vakantie.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ja maar ik bedoel; ik weet niet of ik daar blijer van word (denk het wel hoor)
Dat duurde niet lang.quote:
ja is zo. ik denk dat dit helpt omdat het zonnig is en zon helpt tegen depri worden enzo. gewoon simpel kilometertje zwemmen in het enorme bad, aan het zwembad liggen, aan het strand, excursie'tje... en dan is hopelijk mn hoofd leeg en ben ik blijquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Je neemt altijd een paar leuke herinneringen mee naar huis FF.
En wie weet wat voor kameel leuke vent je daar wel niet ontmoet?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ja is zo. ik denk dat dit helpt omdat het zonnig is en zon helpt tegen depri worden enzo. gewoon simpel kilometertje zwemmen in het enorme bad, aan het zwembad liggen, aan het strand, excursie'tje... en dan is hopelijk mn hoofd leeg en ben ik blij
zoiets ja. dan kunnen ze ook gelijk wel dat meisje uitnodigen die met hongerstaking is tot ze uitgenodigd wordt!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar ga je dan alleen?
En dit had ik in een verkeerd topic geplaatst
"Dus...
William en Kate gaan trouwen.
Er zijn 1900 mensen uitgenodigd.
En volgens nu.nl bestaat het merendeel van de genodigden uit vrienden van het bruidspaar.
Merendeel is bij mij meer dan de helft, dus laten we zeggen zeker 1000 mensen.
Hoe onderhoud je een vriendschap met 1000 mensen???Facebook?"
neee geen man!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En wie weet wat voor kameel leuke vent je daar wel niet ontmoet?
Lekker een boekje mee, niet te zware kost... En teveel uren slapenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef FutureFairytale het volgende:
ja is zo. ik denk dat dit helpt omdat het zonnig is en zon helpt tegen depri worden enzo. gewoon simpel kilometertje zwemmen in het enorme bad, aan het zwembad liggen, aan het strand, excursie'tje... en dan is hopelijk mn hoofd leeg en ben ik blij
Flash Mobquote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Maar ga je dan alleen?
En dit had ik in een verkeerd topic geplaatst
"Dus...
William en Kate gaan trouwen.
Er zijn 1900 mensen uitgenodigd.
En volgens nu.nl bestaat het merendeel van de genodigden uit vrienden van het bruidspaar.
Merendeel is bij mij meer dan de helft, dus laten we zeggen zeker 1000 mensen.
Hoe onderhoud je een vriendschap met 1000 mensen???Facebook?"
oja ik lees nooit een boek (wel tijdschriften) maar alleen een week weg kan ik zeker wel een boek meenemenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lekker een boekje mee, niet te zware kost... En teveel uren slapen
zitten ze dan niet in de sauna te 'sssst'-en tegen jou? pff in de zwaluwhoeve deden ze dat wel, stelletje zeikerdsquote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga woensdag naar de sauna, alleen. En dat lijkt me al een beetje saai. Ik ben gewend aan uitgebreid kletsen in de saunaNou ja, leuk boek mee idd en een leuk tijdschrift of zo en gewoon lekker ontspannen.
't Is wel lekker goedkoop nuquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef FutureFairytale het volgende:
oja CF; TUI Nederland vliegt weer vanaf 28 feb naar Egypte. tis weer veilig verklaard en de hotels staan te springen om de gasten te ontvangen
Wij hebben vanmiddag bedacht dat we met hemelvaart een lang weekend naar Antwerpen gaan waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal, wij hebben heerlijk uren geluncht en zijn daarna door allemaal prachtige Groningse dorpjes en verlaten landschappen gereden. Wat wonen we toch eigenlijk in een prachtige omgeving.
Hoe gaat het hier? Ik zag een heerlijk brood voorbijkomen en een mooie high tea! wat een culicrea's zijn jullie toch!
Heel zelden wordt er gesssstquote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
zitten ze dan niet in de sauna te 'sssst'-en tegen jou? pff in de zwaluwhoeve deden ze dat wel, stelletje zeikerds
welke sauna ga je? wel lekker hoor!
Heerlijk vind ik dat, alleen naar de sauna. Even he-le-maal niksquote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga woensdag naar de sauna, alleen. En dat lijkt me al een beetje saai. Ik ben gewend aan uitgebreid kletsen in de saunaNou ja, leuk boek mee idd en een leuk tijdschrift of zo en gewoon lekker ontspannen.
Beterquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:
Prima, P! Er is lekker gekookt vandaag
Ik heb het nog nooit gedaan, maar dankzij je lieftallige vriendin ga ik ontdekken hoe dat isquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
Heerlijk vind ik dat, alleen naar de sauna. Even he-le-maal niks
Antwerpen, zalig! Je moet in de vergane glorie draaimolen gaan!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag bedacht dat we met hemelvaart een lang weekend naar Antwerpen gaan waarschijnlijk.
En meer hebben we eigenlijk niet uitgevoerd hier in huis
nou, niet goedkoper dan vorig jaar maar als alleenstaandequote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is wel lekker goedkoop nu
Enne, gewoon domme boeken mee, shopaholic ofzo
logisch, lijkt of ze dat expres moeten doenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heel zelden wordt er gesssst
En ik ga naar de sauna in Zuidwolde. Reserveren via een 45 ct per minuut telefoonlijn en het duurde zeker 3 minuten voor ik iemand aan de telefoon had die en al mijn gegevens wilde en iets niet voor elkaar kreeg in de computer en me on hold zette om een collega te vragenKijk, ik erger me niet snel, maar hier aan erger ik me dus tot in mijn tenen. Slechte reclame voor zo'n bedrijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |