Jij swapt je vriendin met een andere dude?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn vriendin rookt niet![]()
Alleen soms een dikke joint als ze bij haar andere vriend is.
waarom is het afgepakt dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]afgepakt door Murp
Maar we hebben Yvonne-approval
Da's meer waardquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]afgepakt door Murp
Maar we hebben Yvonne-approval
Was een geintje boi.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij swapt je vriendin met een andere dude?
Ik vond het ook al raarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij swapt je vriendin met een andere dude?
flauwquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Telde niet in reeksen, aldus Murp.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Was een geintje boi.
Mooiste van onze relatie zijn de momenten dat we samen het bos in gaan en met een groep anderen gaan larpen.
Woorden. Leer ze te gebruiken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben Dragems wel eens tegengekomen ja.
Hmm...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Was een geintje boi.
Mooiste van onze relatie zijn de momenten dat we samen het bos in gaan en met een groep anderen gaan larpen waarbij ze in-spel verkracht wordt door Dragems en zijn vrienden
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben Dragems wel is tegengekomen ja.
SPOILERS SPOILERS SPOILERS GODVERDOMMEquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ajax 1-0 voor en Twente 0-1 achter![]()
ik ben wel in om vaker te draaienquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
dienstdoende dj, op welke tijden kan je allemaal? normaliter? Ik vind dit toffe muziek nlmaar misschien is het meer voor andere tijden
avonden enzo
1-1 staat hetquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ajax 1-0 voor en Twente 0-1 achter![]()
TWENTE 1-1quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
SPOILERS SPOILERS SPOILERS GODVERDOMME
Eens. Spoileren van scores is banwaardig.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
als je de uitslagen niet wilt weten, dan moet je tegenwoordig wel heel erg onder een steen willen levenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
live is het echt een baasquote:
Ik post vaak in VBL met live wedstrijden, daar zetten mensen het ook netjes in spoilers.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je de uitslagen niet wilt weten, dan moet je tegenwoordig wel heel erg onder een steen willen leven
I know, ik heb hem gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
live is het echt een baasmet zijn gameboys
geweldige combiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt zo droog heh gisteren, dronken en stoned Mario party spelen met zijn vieren
screenshot.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
waaaat. Ik zit op de testserver, maar je kan mij niet horen prateninstellingen staan hetzelfde als vorige keer. wat is dit.
Vanuit de badkamerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
waaaat. Ik zit op de testserver, maar je kan mij niet horen prateninstellingen staan hetzelfde als vorige keer. wat is dit.
In de lokale 'poptempel'quote:
wat speel je? terabyte frenzy?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mensen die niet op de badkamer FOK!ken
Hehehe, nee man. P3quote:
je moet je naam nog aanpassen er staat nu: ONZ radioquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe ik datquote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef dragems het volgende:
[..]
je moet je naam nog aanpassen er staat nu: ONZ radio
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine meisjes en techniek...quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Moet ik je moeder neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nitrouz, ouwe milfhunter. Ik dacht al, jij bent gewoon dancing bear in het weekend.quote:
nee. Maar serieus, wat is er leuk aan om tot 7 uur te wachten en dan samenvattingen kijken? Halverwege de middag ga ik serieus al op teletekstk ijkenquote:
Ben de hele middag bezig met je moeder dusja.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Maar serieus, wat is er leuk aan om tot 7 uur te wachten en dan samenvattingen kijken? Halverwege de middag ga ik serieus al op teletekstk ijken
bij de config. je hebt daar zelf ONZ radio neer gezet. moet je ff "ONZ Radio | #iegennaam" van makenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef PiRANiA het volgende:
NSFW, wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat ie er nu wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef dragems het volgende:
[..]
bij de config. je hebt daar zelf ONZ radio neer gezet. moet je ff "ONZ Radio | #iegennaam" van maken
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef PiRANiA het volgende:
NSFW, wie is dit?Patty Brard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan denkik niet praten tijdens mijn uitzending..
maar wel je nieuwe jingle laten horenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan denkik niet praten tijdens mijn uitzending..
nu staat er dromenvangertje ff vernanderen in "ONZ Radio | dromenvangertje"quote:
Die heeft koelkast me nog niet gestuurd, ik heb nu dus alleen mijn eigen gekniptte versie ;pquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
maar wel je nieuwe jingle laten horen
Ok.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef dragems het volgende:
[..]
nu staat er dromenvangertje ff vernanderen in "ONZ Radio | dromenvangertje"
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef PiRANiA het volgende:
En ik wil weten wie dit is.Dat wil ik ook wel weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://euro2008girls.com/quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat speelde mijn boy 'Lorri' Ebicilio een goede eerste helft![]()
Ik zeg het je, binnen 2 jaar is hij de linksbuiten van het Nederlands elftal.
Markeer mijn woorden !
En ik wil weten wie dit is.Koe Klara met d'r hanguiers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Koe Klara met d'r hanguiers...
haha primaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die heeft koelkast me nog niet gestuurd, ik heb nu dus alleen mijn eigen gekniptte versie ;p
En ik wil weten wie dit is.Dat is cute pink bikini hot boobs chick 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks. Weer googlen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is cute pink bikini hot boobs chick 11
4,5quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
En omdat Nitrouz een neger is:
[ afbeelding ]
No problem kippetjequote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alvast sorry dat ik niet kan praten zometeen
Heb je zo een Gronings accent?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alvast sorry dat ik niet kan praten zometeen
quote:
viritual dj 6quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
Kopjen thee zetten, meer liefhebbers?
DJ, welk programma gebruik je om uit te zenden?
bwhehequote:
Bakkie pleur, heb je dat ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef sharr het volgende:
Kopjen thee zetten, meer liefhebbers?
DJ, welk programma gebruik je om uit te zenden?
ben benieuwd naar je smaakquote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Valt mee. Maar instellingen zitten raar, dus volgende keer wel weer.
Als jij het zegt...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Valt mee. Maar instellingen zitten raar, dus volgende keer wel weer.
Maar dit is geloofwaardiger.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja. Ze spreekt halen uit als hoaolun.
Dat is dan ook het enigequote:Op zondag 20 februari 2011 15:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als jij het zegt...
[..]
Maar dit is geloofwaardiger.
quote:
Gewoon zwart alstublieft. Zoals koffie hoort.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Jep. Komt eraan. Melk, suiker, zoetjes, zwart. Alles kan. Heb ik eigenlijk ook wel zin in.
Waar lees je dat nou weer?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef Graseter het volgende:
Dromenvangertje waarom eet je niet gewoon brood?
you've got serious fucking issues manquote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef Graseter het volgende:
Dromenvangertje waarom eet je niet gewoon brood?
Kusje erop.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
you've got serious fucking issues man
ga je wegquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA gaat even een stukje rondrijden.
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh! Verkapte 'zie-mij-met-DV-praten-op-msn-of-skype-of-iets' post
sharr doet geen shagg op broodquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Nitrouz het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat sharr shag op haar brood smeert.
Ik ook. Wat een achterlijke gladiool.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Nitrouz het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat sharr shag op haar brood smeert.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
sharr dacht voor een paar seconden dat ze in de hemel was.
Ik heb sinds gisterenavond 10 uur niet meer gerookt.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is een verkapte 'ik doe net of ik sharr op msn, skype en alles heb'. Stiekem spreek ik haar nooitquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh! Verkapte 'zie-mij-met-DV-praten-op-msn-of-skype-of-iets' post
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Die jongen is een open boekquote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dit is een verkapte 'ik doe net of ik sharr op msn, skype en alles heb'. Stiekem spreek ik haar nooit
Ja ik zag het hahahahaquote:
Straks komen je ouders erachter dat je rookt.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb sinds gisterenavond 10 uur niet meer gerookt.
je vind het vet maar moet ff inkomenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef Nitrouz het volgende:
Deze DJ draait echt vage muziek, ik verbaas me dat ik 'm nog niet uit heb gezet.
Dat komt omdat je me niet op msn hebt.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En dit is een verkapte 'ik doe net of ik sharr op msn, skype en alles heb'. Stiekem spreek ik haar nooit
Nee. Waarom niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat komt omdat je me niet op msn hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Straks komen je ouders erachter dat je rookt.
"she's a gold digger"quote:Op zondag 20 februari 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De vriendin van Suarez lijkt echt op Tatjana Simic
Nooit gedaan hoor. Ik ben zelfs tegen vloeken op de radio en in de topics.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat je haat op gristenen denk ik
Die ken ik wel, maar Alphen Twix niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aphex Twin niet kennen is echt zo droevig
Gaat over jou ?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:52 schreef Ragboer het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/332993
ik vind jouw UI coolquote:
Nee man. Gaat over Nitrouz.quote:
Sowieso vind djkoelkast het gebruik van ongepaste woorden niet kunnen. Volgens djkoelkast is het borsten, ipv 'tieten'.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nooit gedaan hoor. Ik ben zelfs tegen vloeken op de radio en in de topics.
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is dromenvangertje in de huis?
gaafquote:
Beter dan 'Ik had gisteren mijn sterretje laten vallen. Nu zit er een telefoon in.'quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Graseter het volgende:
Ik had gister mijn telefoon laten vallen. Nu zit er een sterretje in.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Beter dan 'Ik had gisteren mijn sterretje laten vallen. Nu zit er een telefoon in.'
Wutquote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Beter dan 'Ik had gisteren mijn sterretje laten vallen. Nu zit er een telefoon in.'
Dat niet, maar gooien met ziektes vind ik niet nodig, vloeken ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sowieso vind djkoelkast het gebruik van ongepaste woorden niet kunnen. Volgens djkoelkast is het borsten, ipv 'tieten'.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef sharr het volgende:
[..]
En terechtquote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat niet, maar gooien met ziektes vind ik niet nodig, vloeken ook niet.
passenger of shitquote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een briljant nummer, leuk voor in Draakje dit
na dit nummer :pquote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
sint. kanje even een seintje geven wanneer ik kan?
kerelquote:Op zondag 20 februari 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
passenger of shit
Ook ooit live gezien, poepsex als visuals
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
Wie wil er een zwarte dropsleutel? ik hou daar niet zo van
goedquote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oke wat vonden jullie van mijn uurtje?
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Goudvis_ het volgende:
Wie wil er een zwarte dropsleutel? ik hou daar niet zo van
oke, ga je gang nu maarquote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kap af. door jou kan ik 1 nummer niet spelen.
Webhak zijn schuld, die liep uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ok kom maar halenquote:
wat maakt dat ene nummer nou uitquote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat jij wil, ik heb er echt heel veel en ik word er misselijk vanquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat maakt dat ene nummer nou uit
Ze draait allesquote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Nitrouz het volgende:
Draait DV Dubstep?
Ik dacht eerder aan Kesha, Lady Gaga en Britney Spears.
Er bestaat ook zoiets als "een nummer uit de playlist schrappen", sowieso heb je geen mic nuquote:Op zondag 20 februari 2011 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
ik vind het al moeilijk binnen een uur te blijven
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Nitrouz het volgende:
Draait DV Dubstep?
Ik dacht eerder aan Kesha, Lady Gaga en Britney Spears.
God noquote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef Nitrouz het volgende:
Draait DV Dubstep?
Ik dacht eerder aan[b] Kesha, Lady Gaga en Britney Spears.[/b]
quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er bestaat ook zoiets als "een nummer uit de playlist schrappen", sowieso heb je geen mic nu
ja echt zo'n 10 seconden geledenquote:
van 3 kinderenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
18 al moeder van wat?
ik heb wat gemist
Rise Againstquote:Op zondag 20 februari 2011 16:05 schreef Graseter het volgende:
DV gaat mijn favoriete nummer, mijn favoriete band en mijn favoriete muziek soort draaien.
Ook van mijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:05 schreef Graseter het volgende:
DV gaat mijn favoriete nummer, mijn favoriete band en mijn favoriete muziek soort draaien.
En wat doe jij dan bij haar?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:05 schreef Graseter het volgende:
vind je het gek?quote:Op zondag 20 februari 2011 16:05 schreef Graseter het volgende:
baasquote:
jaquote:Op zondag 20 februari 2011 16:04 schreef mc-Piel het volgende:
Sabinen! Kan hij binnen nu en een half uurtje nog een keer?!
Want dan ben ik weg
nee. volgende keer wel wer. was er te laat achter gekomen dat instellingen verkeerd stonden.quote:
De meest linksequote:Op zondag 20 februari 2011 16:06 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek je boy in het publiek
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij is GE de reden dat Sabinen nog een beetje acceptabele muziek draait...
is dit je favo nummerquote:
OKE RECHT BOVEN HET HOOFD VAN RENE VAN DIEREN ZIE JE MIJ JEEUJJquote:Op zondag 20 februari 2011 16:06 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoek je boy in het publiek
Carrion,quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
Nog één opmerking over dat ík een shagstem zou hebben en ik sla je in elkaar. Wat een aidsstem heeft dezen meneer.
jaja, Is dit Graseters zijn nummertje?quote:
Haha ik zie het!quote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
OKE RECHT BOVEN HET HOOFD VAN RENE VAN DIEREN ZIE JE MIJ JEEUJJ
fok mafia staat je bijquote:Op zondag 20 februari 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
Nog één opmerking over dat ík een shagstem zou hebben en ik sla je in elkaar. Wat een aidsstem heeft dezen meneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |