Jij swapt je vriendin met een andere dude?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn vriendin rookt niet![]()
Alleen soms een dikke joint als ze bij haar andere vriend is.
waarom is het afgepakt dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]afgepakt door Murp
Maar we hebben Yvonne-approval
Da's meer waardquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]afgepakt door Murp
Maar we hebben Yvonne-approval
Was een geintje boi.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij swapt je vriendin met een andere dude?
Ik vond het ook al raarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij swapt je vriendin met een andere dude?
flauwquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Telde niet in reeksen, aldus Murp.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Was een geintje boi.
Mooiste van onze relatie zijn de momenten dat we samen het bos in gaan en met een groep anderen gaan larpen.
Woorden. Leer ze te gebruiken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben Dragems wel eens tegengekomen ja.
Hmm...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Was een geintje boi.
Mooiste van onze relatie zijn de momenten dat we samen het bos in gaan en met een groep anderen gaan larpen waarbij ze in-spel verkracht wordt door Dragems en zijn vrienden
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben Dragems wel is tegengekomen ja.
SPOILERS SPOILERS SPOILERS GODVERDOMMEquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ajax 1-0 voor en Twente 0-1 achter![]()
ik ben wel in om vaker te draaienquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
dienstdoende dj, op welke tijden kan je allemaal? normaliter? Ik vind dit toffe muziek nlmaar misschien is het meer voor andere tijden
avonden enzo
1-1 staat hetquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ajax 1-0 voor en Twente 0-1 achter![]()
TWENTE 1-1quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
SPOILERS SPOILERS SPOILERS GODVERDOMME
Eens. Spoileren van scores is banwaardig.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
als je de uitslagen niet wilt weten, dan moet je tegenwoordig wel heel erg onder een steen willen levenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
live is het echt een baasquote:
Ik post vaak in VBL met live wedstrijden, daar zetten mensen het ook netjes in spoilers.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je de uitslagen niet wilt weten, dan moet je tegenwoordig wel heel erg onder een steen willen leven
I know, ik heb hem gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
live is het echt een baasmet zijn gameboys
geweldige combiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt zo droog heh gisteren, dronken en stoned Mario party spelen met zijn vieren
screenshot.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
waaaat. Ik zit op de testserver, maar je kan mij niet horen prateninstellingen staan hetzelfde als vorige keer. wat is dit.
Vanuit de badkamerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
waaaat. Ik zit op de testserver, maar je kan mij niet horen prateninstellingen staan hetzelfde als vorige keer. wat is dit.
In de lokale 'poptempel'quote:
wat speel je? terabyte frenzy?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mensen die niet op de badkamer FOK!ken
Hehehe, nee man. P3quote:
je moet je naam nog aanpassen er staat nu: ONZ radioquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |