Jij swapt je vriendin met een andere dude?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mijn vriendin rookt niet![]()
Alleen soms een dikke joint als ze bij haar andere vriend is.
waarom is het afgepakt dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]afgepakt door Murp
Maar we hebben Yvonne-approval
Da's meer waardquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]afgepakt door Murp
Maar we hebben Yvonne-approval
Was een geintje boi.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij swapt je vriendin met een andere dude?
Ik vond het ook al raarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij swapt je vriendin met een andere dude?
flauwquote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Telde niet in reeksen, aldus Murp.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Was een geintje boi.
Mooiste van onze relatie zijn de momenten dat we samen het bos in gaan en met een groep anderen gaan larpen.
Woorden. Leer ze te gebruiken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben Dragems wel eens tegengekomen ja.
Hmm...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Was een geintje boi.
Mooiste van onze relatie zijn de momenten dat we samen het bos in gaan en met een groep anderen gaan larpen waarbij ze in-spel verkracht wordt door Dragems en zijn vrienden
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Nitrouz het volgende:
Ik ben Dragems wel is tegengekomen ja.
SPOILERS SPOILERS SPOILERS GODVERDOMMEquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ajax 1-0 voor en Twente 0-1 achter![]()
ik ben wel in om vaker te draaienquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
dienstdoende dj, op welke tijden kan je allemaal? normaliter? Ik vind dit toffe muziek nlmaar misschien is het meer voor andere tijden
avonden enzo
1-1 staat hetquote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ajax 1-0 voor en Twente 0-1 achter![]()
TWENTE 1-1quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
SPOILERS SPOILERS SPOILERS GODVERDOMME
Eens. Spoileren van scores is banwaardig.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
als je de uitslagen niet wilt weten, dan moet je tegenwoordig wel heel erg onder een steen willen levenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
live is het echt een baasquote:
Ik post vaak in VBL met live wedstrijden, daar zetten mensen het ook netjes in spoilers.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als je de uitslagen niet wilt weten, dan moet je tegenwoordig wel heel erg onder een steen willen leven
I know, ik heb hem gezienquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
live is het echt een baasmet zijn gameboys
geweldige combiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt zo droog heh gisteren, dronken en stoned Mario party spelen met zijn vieren
screenshot.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
waaaat. Ik zit op de testserver, maar je kan mij niet horen prateninstellingen staan hetzelfde als vorige keer. wat is dit.
Vanuit de badkamerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
waaaat. Ik zit op de testserver, maar je kan mij niet horen prateninstellingen staan hetzelfde als vorige keer. wat is dit.
In de lokale 'poptempel'quote:
wat speel je? terabyte frenzy?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:33 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Mensen die niet op de badkamer FOK!ken
Hehehe, nee man. P3quote:
je moet je naam nog aanpassen er staat nu: ONZ radioquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe ik datquote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef dragems het volgende:
[..]
je moet je naam nog aanpassen er staat nu: ONZ radio
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine meisjes en techniek...quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Moet ik je moeder neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nitrouz, ouwe milfhunter. Ik dacht al, jij bent gewoon dancing bear in het weekend.quote:
nee. Maar serieus, wat is er leuk aan om tot 7 uur te wachten en dan samenvattingen kijken? Halverwege de middag ga ik serieus al op teletekstk ijkenquote:
Ben de hele middag bezig met je moeder dusja.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Maar serieus, wat is er leuk aan om tot 7 uur te wachten en dan samenvattingen kijken? Halverwege de middag ga ik serieus al op teletekstk ijken
bij de config. je hebt daar zelf ONZ radio neer gezet. moet je ff "ONZ Radio | #iegennaam" van makenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef PiRANiA het volgende:
NSFW, wie is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat ie er nu wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef dragems het volgende:
[..]
bij de config. je hebt daar zelf ONZ radio neer gezet. moet je ff "ONZ Radio | #iegennaam" van maken
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef PiRANiA het volgende:
NSFW, wie is dit?Patty Brard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belachelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan denkik niet praten tijdens mijn uitzending..
maar wel je nieuwe jingle laten horenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan denkik niet praten tijdens mijn uitzending..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |