Oh, oké. Dus dat ga je nu vragen?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik zoek niet specifiek iets, ik vraag me alleen af of ik op kinderafdeling mag werken als PW'er. In roosendaal in het ziekenhuis mag het wel. Maar ik vraag me af hoeveel je dan ongeveer verdiend enzo
Ja ik ga even ziekenhuizen opzoeken in de buurt van Enschede en omgevingquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké. Dus dat ga je nu vragen?
Wil je me aanraken?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:46 schreef Omdatappel het volgende:
OV wil aangeraakt worden. Wat is deze?
Of je update is snel of je zit continue te f5'enquote:
Update is snelquote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Of je update is snel of je zit continue te f5'en
ik kom erheenquote:
Hoe gaat hetquote:
tja dat is zoquote:Op zondag 20 februari 2011 17:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Niks is gek als je het maar zelf wilt
Jaaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Heerlijk ;D
Nog wat gedaan dit weekend?
Neuh niet echt xD Sorry, simpsons weekendquote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
School, winkelen, wat drinken, naar de bios, vriendje bleef slapen en vandaag ikea![]()
En jij ?
Awh hoezo?quote:
Hahaha ook leuk toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Neuh niet echt xD Sorry, simpsons weekend
Ja, maar dat kan niet vaak genoegquote:
Kloptquote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh wat ben je toch lief
Wie is kamp?quote:
quote:
Tuurlijk! wat anders?quote:
Nee,een ander.quote:
je hebt geen idee manquote:
Je typte het zelfquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt geen idee manhet is zo grappig want ik weet nog steeds niet wie kamp is
Halloquote:
Omdat de m naaste de n zit, en de p naast de o?quote:
owquote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hallo![]()
[..]
Omdat de m naaste de n zit, en de p naast de o?
haha die blauwe is mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
Oeh, dit is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh! vet! op welke dag?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kans dat ik volgende week in jouw woonplaats ben
Nee, dom.quote:
Lekkere chicks jaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
Oeh, dit is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze beide wel tofquote:
Ik weet het nog niet, maar ik geloof dat mijn moeder zei dat ze dacht dat die tante op dinsdag jarig was, dus misschien dan. Maar ik moet dinsdag werken tot 1 uur, dus ook niet geheel praktischquote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oeh! vet! op welke dag?
[..]
Lekkere chicks ja
haha dat is Merelquote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind ze beide wel tof![]()
[..]
Ik weet het nog niet, maar ik geloof dat mijn moeder zei dat ze dacht dat die tante op dinsdag jarig was, dus misschien dan. Maar ik moet dinsdag werken tot 1 uur, dus ook niet geheel praktisch
En meh, er zijn leukere.
Beetje slijm van mij hebben?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee mn mond is fucking droog
Ik kwam er net achterquote:
wtf, die wenkbrauwen kloppen niet manquote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik typte beautiful girl in op google, kreeg ik dit als hit
[ afbeelding ]
Het lijkt Bert van Sesamstraat wel met die wenkbrauwenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik typte beautiful girl in op google, kreeg ik dit als hit
[ afbeelding ]
Dit meer je typ ?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt Bert van Sesamstraat wel met die wenkbrauwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit meer je typ ?Merel heeft er verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
CCquote:Op zondag 20 februari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Wat vind je dan wel mooi ?
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Merel heeft er verstand van
Blijkbaar toch geen verstand vanquote:
hahaha nee hoor is niet ergquote:Op zondag 20 februari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar toch geen verstand van
Ho wacht, dit kan heel lullig opgevat worden, zo is het niet bedoeld.
Ik word wel vrolijk van Avrilquote:Op zondag 20 februari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar toch geen verstand van
Ho wacht, dit kan heel lullig opgevat worden, zo is het niet bedoeld.
jezelf quotenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Avril heeft wel geil h aar
Oke, gelukkig, want zo was het niet bedoeld namelijk, las mn post terug en dacht 'oh kut, dit kan heel anders opgevat worden'quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha nee hoor is niet erg
Okequote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word wel vrolijk van Avril
[ afbeelding ]
Ik weet dat je het niet zo bedoeldquote:Op zondag 20 februari 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke, gelukkig, want zo was het niet bedoeld namelijk, las mn post terug en dacht 'oh kut, dit kan heel anders opgevat worden'
[..]
Oke
Ze lijkt net een klein kind..quote:
Natuurlijk niet, je bent mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet zo bedoelddenk ik
Ze is 26. Misschien is deze foto een paar jaar oud maar ze ziet er gewoon goed uitquote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze lijkt net een klein kind..
[..]
Natuurlijk niet, je bent mooi
hahaha dankje hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 20:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ze lijkt net een klein kind..
[..]
Natuurlijk niet, je bent mooi
Ik weet dat ze geen kind meer is hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze is 26. Misschien is deze foto een paar jaar oud maar ze ziet er gewoon goed uit![]()
quote:
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 20:11 schreef 92Merel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is het gemeen dat ik dit grappig vind?
hihihi we zijn samen gemeenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neeik vind het ook grappig
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha Merel met evil laugh
Ik heb m op film staanquote:Op zondag 20 februari 2011 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha Merel met evil laugh
Prince of persia rival swords gekocht, maar ik kom steeds neit verder. En nu nog steeds niet maar heb t aan de kant gegooid.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej
Waardoor was je zo gefrustreerd dan ?
Oh oke, nou hopen dat het lukt en dat je je eten snel binnen hebtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Prince of persia rival swords gekocht, maar ik kom steeds neit verder. En nu nog steeds niet maar heb t aan de kant gegooid.
Maarrr. Ik heb 50 min geleden eten besteld en het is nog steeds neit binnen.
Bosquote:
Ja idd, want ik moet eigenlijk zo naar zuid om iets op te halen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh oke, nou hopen dat het lukt en dat je je eten snel binnen hebt![]()
[..]
Bos![]()
mindersquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd, want ik moet eigenlijk zo naar zuid om iets op te halen.
owquote:Op zondag 20 februari 2011 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd, want ik moet eigenlijk zo naar zuid om iets op te halen.
Ja ik sta hier maar te wachten en e komt maar niet achter je pc vandaanquote:
Sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 20:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik sta hier maar te wachten en e komt maar niet achter je pc vandaan
Geen idee eigenlijk. Heb geen zin om te moeten kokenquote:
zwemmen?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoinwas het zwemmen lekker?
Bestel je pizza/chinees ofzo ?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heb geen zin om te moeten koken
Denk dat ik zoiets maar ga doen inderdaadquote:
nogl.quote:
Dat is kut. Hoe komt dat?quote:
quote:
topquote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, rest van de Rome foto's staan op FlickrDus als je ze wilt zien moet je daar zijn
Maar we zijn wel een uur verder nu.quote:
Hoe laat ben je er dan? Ik ben pas om half 5 oid terug van mijn werk. Kan misschien wel wat eerder weggaan, maar niet veel.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind ze beide wel tof![]()
[..]
Ik weet het nog niet, maar ik geloof dat mijn moeder zei dat ze dacht dat die tante op dinsdag jarig was, dus misschien dan. Maar ik moet dinsdag werken tot 1 uur, dus ook niet geheel praktisch
En meh, er zijn leukere.
Staan er naaktfoto's van jou op?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, rest van de Rome foto's staan op FlickrDus als je ze wilt zien moet je daar zijn
Neuh, die zet ik niet online.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Staan er naaktfoto's van jou op?![]()
Ik heb echt geen flauw idee... sowieso weet ik nog helemaal niet op welke dag we erheen gaan. Maar je hoeft echt geen moeite te gaan doen hoor, ik weet sowieso niet eens of ik wel weg kanquote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe laat ben je er dan? Ik ben pas om half 5 oid terug van mijn werk. Kan misschien wel wat eerder weggaan, maar niet veel.
Ik hoor het wel. Dan kan ik je een rondleiding door mijn mooie dorp gevenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee... sowieso weet ik nog helemaal niet op welke dag we erheen gaan. Maar je hoeft echt geen moeite te gaan doen hoor, ik weet sowieso niet eens of ik wel weg kan
OMGquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Michhas het volgende:
Ik liep gisteravond heel vervelend tegen iemand aan in de pub met mijn knie, hij klapte zeg maar naar de izjkant/naar achter. Heb sowieso gevoelige knieen, maar ik kan nu helemaal niks meer. Niet lopen, niet naar de plee, niet bewegen, niks
Beter ga je naar 't ziekenhuis?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Michhas het volgende:
Ik liep gisteravond heel vervelend tegen iemand aan in de pub met mijn knie, hij klapte zeg maar naar de izjkant/naar achter. Heb sowieso gevoelige knieen, maar ik kan nu helemaal niks meer. Niet lopen, niet naar de plee, niet bewegen, niks
Toen werd ik wakker geschreeuwd gelukkig.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jaa weetikveel jij droomde erover
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi de goedmaakseks heeft geholpen
aai vervelend, Beterschap Michquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Michhas het volgende:
hihi je zei 2 keer kutquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Deze film is trouwens best kut. Constant flashbacks en ik snap er geen kut van.
Ga iets anders kijken danquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Deze film is trouwens best kut. Constant flashbacks en ik snap er geen kut van.
Ja ga morgen naar de dokter, 1 straat over en dan ben ik bij de dokter, maar ik kan er niet in mijn eentje naartoe lopenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter ga je naar 't ziekenhuis?
Aawh kan morgen iemand je helpen?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ga morgen naar de dokter, 1 straat over en dan ben ik bij de dokter, maar ik kan er niet in mijn eentje naartoe lopen
Wat een boefje ben ik ookquote:
Nu zit ik er net in, en als ik nu stop blijf ik me afvragen hoe hij afloopt.quote:
Doe maar voorzichtig. Als je je kniebanden oid gescheurt heb kan je beter vanavond nog naar 't ziekenhuis imo.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ga morgen naar de dokter, 1 straat over en dan ben ik bij de dokter, maar ik kan er niet in mijn eentje naartoe lopen
alleen maar aanraken.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dan wordt Merel boos
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee
* Chocolate-chick raakt Oceanview aan
Waarschijnlijk ga ik er dinsdag heen, maar dan kom ik daar rond half 3 aan en geloof dat mn moeder maar 1.5 of 2 uur wil blijven, dus is best kort allemaal.. En ik kom eigenlijk ook wel voor hen, aangezien ik ze al een paar jaar niet gezien hebquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoor het wel. Dan kan ik je een rondleiding door mijn mooie dorp geven
Oh bah dat klinkt pijnlijk.. Als ik jou was zou ik morgenochtend de huisarts bellen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:32 schreef Michhas het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee
* Chocolate-chick raakt Oceanview aan
jij bent liefquote:Op zondag 20 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor, want we hebben een open relatie toch, OV?
owja?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor, want we hebben een open relatie toch, OV?
Jij ookquote:
Ja, ik zei het, jij reageerde alleen nietquote:
wanneer?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Ja, ik zei het, jij reageerde alleen niet
hehequote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Ja, ik zei het, jij reageerde alleen niet
okay! succes met terugfietsenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Kermis is hier saai. Zo maar terug fietsen.
Morgen eerste belangrijke examenonderdeel, daarna naar een vriendin en blijf ik daar pitten. Al maanden niet meer gezien.
Wel zin om weer bij te kletsen
Oh, jammer zeg...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Kermis is hier saai. Zo maar terug fietsen.
Morgen eerste belangrijke examenonderdeel, daarna naar een vriendin en blijf ik daar pitten. Al maanden niet meer gezien.
Wel zin om weer bij te kletsen
als het maar niet bma isquote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej, nu mag ik ook aan andere jongens zitten
Gaat u gang.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej, nu mag ik ook aan andere jongens zitten
Hahahquote:
hahaha oops te laatquote:Op zondag 20 februari 2011 20:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah
Hij is best aardig hoor
Ohja, en nog een verzoekje van hem, niet doorlullen
echt hoorquote:
Ohjeejquote:Op zondag 20 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt hoorik zei ik ben half 6 thuis en ik was er pas kwart voor 7
Ohjeejquote:Op zondag 20 februari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha was niet erg hoorik zat in de verkeerde trein
Fijnquote:Op zondag 20 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hij reed zo Bijlmer arena voorbijik dacht wtf
Welke keek je eerst en welke kijk je nu?quote:
Nou niet echt, ik in paniek raken, toen ben ik maar bij Amstelstation uitgestapt en ben naar Centraal gereden en daar de bus naar Uithoorn gepaktquote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Welke keek je eerst en welke kijk je nu?
Ik heb het ook wel eens gehad..quote:Op zondag 20 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik in paniek raken, toen ben ik maar bij Amstelstation uitgestapt en ben naar Centraal gereden en daar de bus naar Uithoorn gepakt
Ja maar ik vond het te grappig om echt in paniek te rakenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gehad..
Maar gelukkig ben je veilig aangekomen
hahahahquote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik vond het te grappig om echt in paniek te raken
er kwam iemand tegenover me zitten en die keek me wel een beetje vreemd aanquote:
Hoezo dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er kwam iemand tegenover me zitten en die keek me wel een beetje vreemd aan
Eerst The last seven, en nu Animal kingdom.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Welke keek je eerst en welke kijk je nu?
geenidee, waarschijnlijk omdat ikzelf een beetje raar keek denk ikquote:
Zegt me beide weinigquote:Op zondag 20 februari 2011 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst The last seven, en nu Animal kingdom.
hahahahquote:Op zondag 20 februari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, waarschijnlijk omdat ikzelf een beetje raar keek denk iken elke keer als die stem zei volgende halte ging ik helemaal stuk en ben nu nog steeds niet helemaal helder
het was een beetje sterk
Eerste was een thriller over een groep van 7 mensen die in Londen zitten waar niemand meer is, en door een demonische kracht worden vermoord. En deze film gaat over een jongen die bij zijn oma woont omdat zijn moeder een overdosis heeft genomen, en nu opgevoed wordt door zijn ooms die allemaal crimineel zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zegt me beide weinig
maar veel plezier !
quote:[..]
hahahahOhja, je kwam natuurlijk vanuit Utrecht
Oke, zal vast interessant zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste was een thriller over een groep van 7 mensen die in Londen zitten waar niemand meer is, en door een demonische kracht worden vermoord. En deze film gaat over een jongen die bij zijn oma woont omdat zijn moeder een overdosis heeft genomen, en nu opgevoed wordt door zijn ooms die allemaal crimineel zijn.
[..]
ja hij was wel erg sterk, ben nog steeds stonedquote:Op zondag 20 februari 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zegt me beide weinig
maar veel plezier !
[..]
hahahahOhja, je kwam natuurlijk vanuit Utrecht
Hahah dacht dat je voor licht was gegaanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hij was wel erg sterk, ben nog steeds stoned
ja ze vielen toch iets zwaarderquote:Op zondag 20 februari 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah dacht dat je voor licht was gegaan
Nog steeds stoned? Tering xDquote:Op zondag 20 februari 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hij was wel erg sterk, ben nog steeds stoned
ja ik denk allemaal rare dingenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nog steeds stoned? Tering xD
Dat is niet meer stoned, dat is gewoon loom ;Dquote:Op zondag 20 februari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik denk allemaal rare dingen
wat?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat is niet meer stoned, dat is gewoon loom ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |