Oh, oké. Dus dat ga je nu vragen?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik zoek niet specifiek iets, ik vraag me alleen af of ik op kinderafdeling mag werken als PW'er. In roosendaal in het ziekenhuis mag het wel. Maar ik vraag me af hoeveel je dan ongeveer verdiend enzo
Ja ik ga even ziekenhuizen opzoeken in de buurt van Enschede en omgevingquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, oké. Dus dat ga je nu vragen?
Wil je me aanraken?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:46 schreef Omdatappel het volgende:
OV wil aangeraakt worden. Wat is deze?
Of je update is snel of je zit continue te f5'enquote:
Update is snelquote:Op zondag 20 februari 2011 17:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Of je update is snel of je zit continue te f5'en
ik kom erheenquote:
Hoe gaat hetquote:
tja dat is zoquote:Op zondag 20 februari 2011 17:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Niks is gek als je het maar zelf wilt
Jaaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Heerlijk ;D
Nog wat gedaan dit weekend?
Neuh niet echt xD Sorry, simpsons weekendquote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa
School, winkelen, wat drinken, naar de bios, vriendje bleef slapen en vandaag ikea![]()
En jij ?
Awh hoezo?quote:
Hahaha ook leuk toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:51 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Neuh niet echt xD Sorry, simpsons weekend
Ja, maar dat kan niet vaak genoegquote:
Kloptquote:Op zondag 20 februari 2011 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh wat ben je toch lief
Wie is kamp?quote:
quote:
Tuurlijk! wat anders?quote:
Nee,een ander.quote:
je hebt geen idee manquote:
Je typte het zelfquote:Op zondag 20 februari 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt geen idee manhet is zo grappig want ik weet nog steeds niet wie kamp is
Halloquote:
Omdat de m naaste de n zit, en de p naast de o?quote:
owquote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hallo![]()
[..]
Omdat de m naaste de n zit, en de p naast de o?
haha die blauwe is mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
Oeh, dit is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh! vet! op welke dag?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kans dat ik volgende week in jouw woonplaats ben
Nee, dom.quote:
Lekkere chicks jaquote:Op zondag 20 februari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
Oeh, dit is leuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze beide wel tofquote:
Ik weet het nog niet, maar ik geloof dat mijn moeder zei dat ze dacht dat die tante op dinsdag jarig was, dus misschien dan. Maar ik moet dinsdag werken tot 1 uur, dus ook niet geheel praktischquote:Op zondag 20 februari 2011 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oeh! vet! op welke dag?
[..]
Lekkere chicks ja
haha dat is Merelquote:Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind ze beide wel tof![]()
[..]
Ik weet het nog niet, maar ik geloof dat mijn moeder zei dat ze dacht dat die tante op dinsdag jarig was, dus misschien dan. Maar ik moet dinsdag werken tot 1 uur, dus ook niet geheel praktisch
En meh, er zijn leukere.
Beetje slijm van mij hebben?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee mn mond is fucking droog
Ik kwam er net achterquote:
wtf, die wenkbrauwen kloppen niet manquote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik typte beautiful girl in op google, kreeg ik dit als hit
[ afbeelding ]
Het lijkt Bert van Sesamstraat wel met die wenkbrauwenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik typte beautiful girl in op google, kreeg ik dit als hit
[ afbeelding ]
Dit meer je typ ?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt Bert van Sesamstraat wel met die wenkbrauwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit meer je typ ?Merel heeft er verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
CCquote:Op zondag 20 februari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Smaken verschillen![]()
Wat vind je dan wel mooi ?
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Merel heeft er verstand van
Blijkbaar toch geen verstand vanquote:
hahaha nee hoor is niet ergquote:Op zondag 20 februari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar toch geen verstand van
Ho wacht, dit kan heel lullig opgevat worden, zo is het niet bedoeld.
Ik word wel vrolijk van Avrilquote:Op zondag 20 februari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar toch geen verstand van
Ho wacht, dit kan heel lullig opgevat worden, zo is het niet bedoeld.
jezelf quotenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Avril heeft wel geil h aar
Oke, gelukkig, want zo was het niet bedoeld namelijk, las mn post terug en dacht 'oh kut, dit kan heel anders opgevat worden'quote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hahaha nee hoor is niet erg
Okequote:Op zondag 20 februari 2011 20:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik word wel vrolijk van Avril
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |