Wat, dat we terugkomen?quote:
Inderdaad. Hij moet maar eens wat vaker meekijken als z'n moeder centjes aan het verdienen is. Die kan wel afwerken namelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ebecilio mag wel eens gaan oefenen op afwerken.
Hij heeft wel een hard schot ..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ebecilio mag wel eens gaan oefenen op afwerken.
Noooooooooquote:Op zondag 20 februari 2011 15:03 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh zal heus wel geel krijgen en volgende week PSV missen. Misschien maar goed ook, hij haalt alle tempo eruit.
Tegen PSV kan hij nog wel nuttig zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:03 schreef Saekerhett het volgende:
Enoh zal heus wel geel krijgen en volgende week PSV missen. Misschien maar goed ook, hij haalt alle tempo eruit.
Kluivert om hulp vragen?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hard schot ..Dus kan echt goed worden als hij nog effe gaat oefenen.
NEC nog...quote:
Zegt alleen niets. Dikke kansen om zeep helpen en dan valt er een kut bal een keer goed voor VVV en het staat 1-1.quote:
Hij schiet in ieder geval niet met zijn heupen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft wel een hard schot ..Dus kan echt goed worden als hij nog effe gaat oefenen.
Het zegt wel dat Ajax hier veruit de betere ploeg is, maar goed, 1 countertje en het staat gelijk ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zegt alleen niets. Dikke kansen om zeep helpen en dan valt er een kut bal een keer goed voor VVV en het staat 1-1.
nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 15:06 schreef Geo3kant het volgende:
[interesse] Is Vermeer al weer opgeknapt na zijn voetblessure? Want denk niet dat Stekelenburg nog blijft na dit seizoen..
Heeft Enoh nou al geel gehad?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef Morendo het volgende:
Enoh heeft volgende week zondag kaartjes voor een concert zo te zien. Hoe dom kun je zijn?
Albinisme komt niet vaak voor hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef NrTH het volgende:
Dat had best een ander kleurtje kunnen zijn.
Dat was wel heel triest ja..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ebecilio blinde! De Jong kon zo door op de keeper...
Woordspelingquote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef Halcon het volgende:
Wel flauw dat iedereen hier Enoh zwart loopt te maken
Jullie mogen Engelaar wel kopen voor 75 euroquote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef Morendo het volgende:
De Jong op het middenveld kan best nog een succes worden, ik zei het al maanden, gelukkig pikt De Boer het op.
BOuma en Engelaar doen zo niet mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jullie mogen Engelaar wel kopen voor 75 euro
goede voetballer hoor. kijk maar naar zijn periode bij Twentequote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wij komen inderdaad nog iemand tekort voor Zaterdag 1.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
goede voetballer hoor. kijk maar naar zijn periode bij Twente
In het verleden behaalde resultaten....quote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Bij ons gaat zelfs Tiendalli goed spelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Moet je minder pasteitjes eten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me trouwens erg winderig. Staat wel los van de wedstrijd.²
Je drinkt te veel melk, Lactose-introlerantie, hebben veel Afrikanen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik voel me trouwens erg winderig. Staat wel los van de wedstrijd.²
FC Zwolle kan dat wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef truedestiny het volgende:
jammer dat Ajax de wedstrijd niet op slot kan gooien.
Kunnen ze wel, maar ze willen het spannend houden.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef truedestiny het volgende:
jammer dat Ajax de wedstrijd niet op slot kan gooien.
Nee.. enige club waar hij past is FC Alleen, snap ook niet dat Ajax hem kocht, past niet in het team/spel.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen ze El Hamdaoui niet duidelijk maken dat hij in de punt moet blijven staan?
Jolquote:Op zondag 20 februari 2011 15:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee.. enige club waar hij past is FC Alleen, snap ook niet dat Ajax hem kocht, past niet in het team/spel.
nou, deze gaf die ook alleen maar vanwege protesten volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef OmniRocket het volgende:
zo, weer eens een gele kaart voor de bal wegtrappen.. dat zal de komende weken ook niet meer gebeuren.
Komt wel goed, ik heb eigenlijk wel zin in een kaasknabbeltjequote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax speelt best prima moet ik zeggen. Genoeg kansen. Goed veldspel. Alleen kansen afmaken.. tja
Volgens mij niet, alleen kan de keeper dan niks meer en is het vrij schieten op goal voor de tegenstander.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er eigenlijk regels dat je niet met 10 man voor het doel mag staan?
Nee, anders hadden ze het WK ook kunnen afschaffen..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er eigenlijk regels dat je niet met 10 man voor het doel mag staan?
Logisch, Barcelonaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Zelfs Barcelona zou het moeilijk hebben tegen dit VVV.
Als je dan Blind er neerzet dan soliciteer je naar een verlies. Anita is sowieso een stuk beter dan Blind.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie moet Boer linksachter opstellen tegen PSV (Lens) .. Ik zou voor Anita gaan, die heeft toch iets meer kracht ..
In ieder geval geen Blind. Dan worden we verkracht....quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie moet Boer linksachter opstellen tegen PSV (Lens) .. Ik zou voor Anita gaan, die heeft toch iets meer kracht ..
Komt wel goed, komt wel goed..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik heb eigenlijk wel zin in een kaasknabbeltje
Lens gaat ie niet tegen komen hoor, Manolev Manolev Manolev Manolev Manolev Manolevquote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Van achterenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
In ieder geval geen Blind. Dan worden we verkracht....
Tuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Zelfs Barcelona zou het moeilijk hebben tegen dit VVV.
Boeit niet, Lens bakt er ook weinig van sinds AZ.. maar zal vast Anita worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is begrijpelijk dat je als degradant kandidaat niet volledig voor de aanval kiest lijkt mijquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als Barça vol gas speelt, dan zouden ze nu al met minimaal 5-0 voor hebben gestaan tegen dit Limburgse bierelftal.
Hier ook, grom.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Kut de Twente NEC stream is nu ineens zwart beeld
Behoorlijk sterk geacteerd vind ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef NrTH het volgende:
Mag ik die? Dan krijg jij deze.
-Oké dan..
Plaatsvervangende schaamte bij die reclame steeds weer.
Want rustquote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Kut de Twente NEC stream is nu ineens zwart beeld
Voelt het kut dat er werkelijk niemand op je opmerkingen reageert?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef Halcon het volgende:
Wel flauw dat iedereen hier Enoh zwart loopt te maken
Zegt dat maar tegen zijn 13 doelpunten. En de fast cash die hij heeft binnengehaald voor de club gezien het binnenhalen van de Champions League.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Geo3kant het volgende:
Elhamshoarma is een goede voor zaalvoetbal, niet team/veld voetbal.
Voelt het kut als je ongelijk hebt? Iemand reageerde wel, ctrl+f op "woordspeling"quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Voelt het kut dat er werkelijk niemand op je opmerkingen reageert?
Ga weg man met je El Hamquote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zegt dat maar tegen zijn 13 doelpunten. En de fast cash die hij heeft binnengehaald voor de club gezien het binnenhalen van de Champions League.²
Ik zeg niet dat hij niks kan, absoluut kan hij wel voetballen en mooie goals maken. Maar ik vind het geen type voor veldvoetbal, meer voor zaal. Pure egoist.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zegt dat maar tegen zijn 13 doelpunten. En de fast cash die hij heeft binnengehaald voor de club gezien het binnenhalen van de Champions League.²
Dost welquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
Inderdaad Everse, El Ham is geen Ajax-spits.
Rode koekjes?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb hulp nodig, wat is de NL naam van Ginger cookies
Ja dat is de letterlijke vertaling, maar ik ben nog nooit gemberkoekjes tegengekomen in de SUpermarktquote:
Gewoon vragen naar rode koekjes....quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat is de letterlijke vertaling, maar ik ben nog nooit gemberkoekjes tegengekomen in de SUpermarkt
Dan komen ze met die roze dingenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon vragen naar rode koekjes....
Roze koekenquote:
Daquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Stuurver het volgende:
Is Suarez eigelijk wel aanwezig in de arena?
Jahaaaaaaaaaaaaaaa! Samen met Dolfin.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Stuurver het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Stuurver het volgende:
Zit naast een blonde vrouw met een baby op schoot. Kan niet missen als je er een beetje op let.quote:
Waar koop jij die slaaptabletten?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Stuurver het volgende:
Hij luistert 'Langs de lijn'.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hij is wel in beeld geweest, werd zelfs nog toegezongen door het publiek.
Wie zijn allemaal voor Ajax dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef DaggerOne het volgende:
Ajax provinciaaltjes die huilen op Twente omdat ze hoger staan!
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef DaggerOne het volgende:
Ajax provinciaaltjes die huilen op Twente omdat ze hoger staan!
Omdat het gevaarlijk is om hem af te laten gaan in het supportersvak.quote:
Stop een nitraat in je onderbroek en ze komen er niet achterquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Geo3kant het volgende:
Omg.. kut vuurwerk, stewarts hebben hun werk weer eens niet gedaan (of politie) met fouilleren
Laat die volgende week meedoenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Maak de 2-0 en gooi Ooijer, Olegeur, De Zeeuw erin.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Maak de 2-0 en gooi Ooijer, Olegeur, De Zeeuw erin.
Samen met el hamdouiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal Ooijer volgende week "toevallig" weer ziek zijn?
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Stuurver het volgende:
Ruiz mag ook wel weer eens naar de kapper
Weet je wat dat kost in Enschede?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Stuurver het volgende:
Ruiz mag ook wel weer eens naar de kapper
Nee dat gebeurd alleen bij ajax.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivisie, waar helden worden geboren
Ruiz hoeft alleen maar effe zijn kop heen en weer te bewegen, dan heeft hij het geld al bij elkaar.quote:
Hij gaat het nog ver schoppen denk ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivisie, waar helden worden geboren
wtfquote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kom dan klapjes in je oog pats pats hard...
Kansen worden niet afgemaakt.quote:
Nou precies, hij heeft anders wel een hele familie te onderhouden in Midden-Amerika.quote:
Hier 10,50 jeweetz...quote:
Hier kun je zelfs 35 euro kwijt zijn in het centrumquote:Op zondag 20 februari 2011 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier 10,50 jeweetz...
Paar jaar geleden kon je voor 5 euro knippen. Was intercafe en kapper in 1En ook gewoon goed hé
In 1940 voor 50cent..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier 10,50 jeweetz...
Paar jaar geleden kon je voor 5 euro knippen. Was intercafe en kapper in 1En ook gewoon goed hé
Bij Leco?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier kun je zelfs 35 euro kwijt zijn in het centrum
Sja, zo gaat dat. Ik weet nog wel dat Ajax met die voetbalschoenen kwam, uniek in die tijd. Vandaag de dag heeft iedereen dat nagedaan, zelfde geldt voor doelpunten scoren. Die teams kunnen niks zelf verzinnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:46 schreef Saekerhett het volgende:
Tegenstanders van Ajax met een geel shirt en een zwarte broek liggen ze niet. Dat geldt ook voor tegenstanders met een rood en een blauw shirt. En met een witte, gele, rode, of blauwe broek. En met voetbalschoenen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Geo3kant het volgende:
Zeurt iemand dat wij streamers in een ander topic moeten praten .. maar ginger koekjes en kapperszaken wel toegestaan
Ja maar: Amsterdamquote:Op zondag 20 februari 2011 15:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier kun je zelfs 35 euro kwijt zijn in het centrum
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Iedereen heeft een klein stukje Amsterdam in zichOh Amsterdam
Boerin OUWEquote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Hoooohhoooohooooo! Wat een zaadwedstrijd.
Dit.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zeker geen pingel. Die gast gaat makkelijk liggen...
Hij strooit ze aardig rond ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En jahoor, wéér geel voor Twente
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een slechte invalbeurt van Özbiliz.
Scheidsrechters in Nederland zijn ook slecht maar de spelers hebben het ook zelf verpest met al hun schwalbe's en theatrale valpartijen, zo'n scheids weet ook niet meer wat nu echt of nep is..quote:
Dat gebeurt in Engeland en Spanje ook hoor. Misschien nog wel meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Scheidsrechters in Nederland zijn ook slecht maar de spelers hebben het ook zelf verpest met al hun schwalbe's en theatrale valpartijen, zo'n scheids weet ook niet meer wat nu echt of nep is..
Wuytensquote:Aanvoerder Orlando Engelaar ontbreekt met een kwetsuur aan zijn knie, Wilfred Bouma zit in tegenstelling tot eerdere berichtgeving toch bij de selectie. Stijn Wuytens en Marcelo beginnen in de basis.
Laat ons hopenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ruiz zal wel scoren in de 89e minuut ofzo.
Over miskoop gesproken.. en wat moet hij in zo'n wedstrijd, er komt geen een bal over de zijkant.. en mee voetballen vanaf de middenlijn is nou niet zijn sterkste kantquote:
Legt de hele wedstrijd plat ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef abdalfawaz het volgende:
Blom fluit veel te veel aan beide kanten
Geen Engelaar?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Maza - Pieters
Hutchinson - Toivonen - Wuytens
Lens - Berg - Dzsudzsák
Wissels: Cássio Ramos, Vukovic, Koevermans, Nijland, Bouma, Bakkal en Zeefuik.
Wuytens
Volgens mij is Janssen meer gesloopt van gisteravond.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef Einthovuh het volgende:
Je ziet duidelijk dat Twente nog helemaal gesloopt is van die pot in Rusland.
Zet dan Bakkal erin...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Maza - Pieters
Hutchinson - Toivonen - Wuytens
Lens - Berg - Dzsudzsák
Wissels: Cássio Ramos, Vukovic, Koevermans, Nijland, Bouma, Bakkal en Zeefuik.
Wuytens
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over miskoop gesproken.. en wat moet hij in zo'n wedstrijd, er komt geen een bal over de zijkant.. en mee voetballen vanaf de middenlijn is nou niet zijn sterkste kant
Enohquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef Saekerhett het volgende:
OMG die neger van VVV. Waarom schoot hij niet met links?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |