nou, deze gaf die ook alleen maar vanwege protesten volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef OmniRocket het volgende:
zo, weer eens een gele kaart voor de bal wegtrappen.. dat zal de komende weken ook niet meer gebeuren.
Komt wel goed, ik heb eigenlijk wel zin in een kaasknabbeltjequote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax speelt best prima moet ik zeggen. Genoeg kansen. Goed veldspel. Alleen kansen afmaken.. tja
Volgens mij niet, alleen kan de keeper dan niks meer en is het vrij schieten op goal voor de tegenstander.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er eigenlijk regels dat je niet met 10 man voor het doel mag staan?
Nee, anders hadden ze het WK ook kunnen afschaffen..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Smoofie het volgende:
Zijn er eigenlijk regels dat je niet met 10 man voor het doel mag staan?
Logisch, Barcelonaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Zelfs Barcelona zou het moeilijk hebben tegen dit VVV.
Als je dan Blind er neerzet dan soliciteer je naar een verlies. Anita is sowieso een stuk beter dan Blind.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie moet Boer linksachter opstellen tegen PSV (Lens) .. Ik zou voor Anita gaan, die heeft toch iets meer kracht ..
In ieder geval geen Blind. Dan worden we verkracht....quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie moet Boer linksachter opstellen tegen PSV (Lens) .. Ik zou voor Anita gaan, die heeft toch iets meer kracht ..
Komt wel goed, komt wel goed..quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik heb eigenlijk wel zin in een kaasknabbeltje
Lens gaat ie niet tegen komen hoor, Manolev Manolev Manolev Manolev Manolev Manolevquote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Van achterenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
In ieder geval geen Blind. Dan worden we verkracht....
Tuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
Zelfs Barcelona zou het moeilijk hebben tegen dit VVV.
Boeit niet, Lens bakt er ook weinig van sinds AZ.. maar zal vast Anita worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is begrijpelijk dat je als degradant kandidaat niet volledig voor de aanval kiest lijkt mijquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als Barça vol gas speelt, dan zouden ze nu al met minimaal 5-0 voor hebben gestaan tegen dit Limburgse bierelftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |