Hier ook, grom.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Kut de Twente NEC stream is nu ineens zwart beeld
Behoorlijk sterk geacteerd vind ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef NrTH het volgende:
Mag ik die? Dan krijg jij deze.
-Oké dan..
Plaatsvervangende schaamte bij die reclame steeds weer.
Want rustquote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Kut de Twente NEC stream is nu ineens zwart beeld
Voelt het kut dat er werkelijk niemand op je opmerkingen reageert?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef Halcon het volgende:
Wel flauw dat iedereen hier Enoh zwart loopt te maken
Zegt dat maar tegen zijn 13 doelpunten. En de fast cash die hij heeft binnengehaald voor de club gezien het binnenhalen van de Champions League.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Geo3kant het volgende:
Elhamshoarma is een goede voor zaalvoetbal, niet team/veld voetbal.
Voelt het kut als je ongelijk hebt? Iemand reageerde wel, ctrl+f op "woordspeling"quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Voelt het kut dat er werkelijk niemand op je opmerkingen reageert?
Ga weg man met je El Hamquote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zegt dat maar tegen zijn 13 doelpunten. En de fast cash die hij heeft binnengehaald voor de club gezien het binnenhalen van de Champions League.²
Ik zeg niet dat hij niks kan, absoluut kan hij wel voetballen en mooie goals maken. Maar ik vind het geen type voor veldvoetbal, meer voor zaal. Pure egoist.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zegt dat maar tegen zijn 13 doelpunten. En de fast cash die hij heeft binnengehaald voor de club gezien het binnenhalen van de Champions League.²
Dost welquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Morendo het volgende:
Inderdaad Everse, El Ham is geen Ajax-spits.
Rode koekjes?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb hulp nodig, wat is de NL naam van Ginger cookies
Ja dat is de letterlijke vertaling, maar ik ben nog nooit gemberkoekjes tegengekomen in de SUpermarktquote:
Gewoon vragen naar rode koekjes....quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat is de letterlijke vertaling, maar ik ben nog nooit gemberkoekjes tegengekomen in de SUpermarkt
Dan komen ze met die roze dingenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gewoon vragen naar rode koekjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |