Een vraariegifje?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry
Hebben jullie nog wat leuks voor mijn fobo?
De mijne moet ook wel eens aan passenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jou fotoboek is af.
daar staat een kusje van ST in
Dan was je een Belg als jij die van YouTube zou zijn geweestquote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Rocknijntje op Habbo en YouTube ben ik niet
Ja, dat is waarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jou fotoboek is af.
daar staat een kusje van ST in
Mijn YouTube heet andersquote:Op zondag 20 februari 2011 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan was je een Belg als jij die van YouTube zou zijn geweest
Hoe weet jij dat ik die op heb staan?quote:
Nah, niet dus maar ik had behoefte aan een lekker nummerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik die op heb staan?
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, niet dus maar ik had behoefte aan een lekker nummer
Moeder belde op: wilde bijlage van gmail openen, maar dat lukte niet echt. Ik uitgelegd hoe ze hem moet opslaan, snapt ze het concept van dubbelklikken nog niet helemaal... ze dubbleklikt wel, maar met een minuut pauze tussen de twee klikkenquote:
Oooh datquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeder belde op: wilde bijlage van gmail openen, maar dat lukte niet echt. Ik uitgelegd hoe ze hem moet opslaan, snapt ze het concept van dubbelklikken nog niet helemaal... ze dubbleklikt wel, maar met een minuut pauze tussen de twee klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik las wat anders dan zwagerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
zwager ziek.
nu moet zussie alleen verhuisdingen doen met baby onder de arm
Moet ze maar niet met zo'n waardeloze vent trouwenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
zwager ziek.
Dat gaat hem volgens mij niet wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef suikertaartje het volgende:
zwager ziek.
Mijn ouders zijn ontzettend handig. Maar ja, mag ook wel met een pappie die uit de IT wereld komt natuurlijkquote:
Hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ze maar niet met zo'n waardeloze vent trouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |