quote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
smilies
Voor sommige users heb ik die al
crv [ afbeelding ]
pgr [ afbeelding ]
Flash [ afbeelding ]
Symphony [ afbeelding ]
Koen [ afbeelding ]
Stuart [ afbeelding ]
Terwijl er de links van de posts zelf staanquote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, je komt hoogstens uit bij de OP van het topic waarin iemand voor het eerst gepost heeft. Ik denk niet dat daar belangstelling voor is eerlijk gezegd.
Die van Koen en Stu snap ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef crv het volgende:
[..]
smilies
Voor sommige users heb ik die al
crv [ afbeelding ]
pgr [ afbeelding ]
Flash [ afbeelding ]
Symphony [ afbeelding ]
Koen [ afbeelding ]
Stuart [ afbeelding ]
Werkt sowieso niet de laatste tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl er de links van de posts zelf staan.
Nooit geweten dat ik vanaf topic 1674 mee posttequote:Op zondag 20 februari 2011 14:42 schreef DaMart het volgende:
Zonder bold, en als het goed is nu met werkende links:
ik ook niet vanaf [KSC #1.964] Een koffiedrinkende batsopa van 1 jaar oud!quote:Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten dat ik vanaf topic 1674 mee postte![]()
Vond het wel grappig eigenlijk om te zien wat het eerste topic was waarin ik een KSC post hadquote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
nee, je komt hoogstens uit bij de OP van het topic waarin iemand voor het eerst gepost heeft. Ik denk niet dat daar belangstelling voor is eerlijk gezegd.
ik sta helemaal niet in dat topiquequote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook niet vanaf [KSC #1.964] Een koffiedrinkende batsopa van 1 jaar oud!
nou...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vond het wel grappig eigenlijk om te zien wat het eerste topic was waarin ik een KSC post had![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
Hallo ik ben pgrferrari
Ik ben nieuw hier![]()
Whaha en ik dacht dat die van mij erg wasquote:
Latersquote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef crv het volgende:
Ik ga nog even wat doen voordat ik naar het ziekenhuis ga.
o.a. de kip uit mijn kippensoep vissen want ik wil wat meenemen voor mijn schoonpa en die lust geen kip![]()
dus weg
Haiquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef crv het volgende:
o.a. de kip uit mijn kippensoep vissen want ik wil wat meenemen voor mijn schoonpa en die lust geen kip![]()
dus weg
Het is natuurlijk niet iets dat ik dagelijks ga bekijken. Vond het eenmalig wel grappigquote:
Succes vandaag crvquote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef crv het volgende:
dus weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |