Niet fijn dusquote:Op zondag 20 februari 2011 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n droge keel, heeeel klein beetje hoofdpijn, moe gevoel en hoesten
Trevquote:
Pgrquote:
Rocknijnquote:
Stuquote:
Lui maar goed en daar?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev![]()
![]()
[..]
Pgr
[..]
Rocknijn![]()
![]()
[..]
Stu![]()
Hoe ist met iedereen?![]()
Mooiquote:
Hahahahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
Slowchatten onder een www op hyves
Daar springt ie ook heen, duurt alleen laaangggggquote:Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl er de links van de posts zelf staan.
Even spiekenquote:
Gezellig, lekker aan het genieten van het weekend dusquote:Op zondag 20 februari 2011 15:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi
Goed hoorOok lui maar al aardig wat gedaan vandaag
Huiswerk, huishoudelijke shit enzo
Vanavond krijgen we eters maar lekker simpel, we gaan zo alvast wat voorbereiden
![]()
[..]
HahahahahaXD
friemelquote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar springt ie ook heen, duurt alleen laaanggggg
Al een tijdje jaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
hey, ik sta bij je favo fokkers![]()
Yupquote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even spieken
[..]
Gezellig, lekker aan het genieten van het weekend dus
Gfquote:
Zo te lezen vermaak jij je welquote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
YupGister ook al een gezellig avondje gehad met vrienden, Kolonisten van Catan gespeeld
![]()
[..]
Gf![]()
Zekerquote:
Maar niet het weekend van 12/13 maart?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
ZekerHeb sinds een tijd weer een aantal weekenden achter elkaar vrij, heerlijk
![]()
Die Rocknijntje op Habbo en YouTube ben ik nietquote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
Even op rocknijntje googelenZal heel wat andere hits hebben nu dan voor ik op Fok zat
jou fotoboek is af.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry
Hebben jullie nog wat leuks voor mijn fobo?
Een vraariegifje?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sorry
Hebben jullie nog wat leuks voor mijn fobo?
De mijne moet ook wel eens aan passenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jou fotoboek is af.
daar staat een kusje van ST in
Dan was je een Belg als jij die van YouTube zou zijn geweestquote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Rocknijntje op Habbo en YouTube ben ik niet
Ja, dat is waarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jou fotoboek is af.
daar staat een kusje van ST in
Mijn YouTube heet andersquote:Op zondag 20 februari 2011 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan was je een Belg als jij die van YouTube zou zijn geweest
Hoe weet jij dat ik die op heb staan?quote:
Nah, niet dus maar ik had behoefte aan een lekker nummerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik die op heb staan?
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, niet dus maar ik had behoefte aan een lekker nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |