Dan kan ik nog niet helpen, omdat ik dan echt filmpjes moet maken van hoe Thijs zijn neefje een fruithapje voertquote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan Thijs niet op die Furby van haar passen? allebei van de straatHoewaaaa
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb je al een keer eerder gedaan
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 zomervakanties gewerkt.
Oeh BAM ineens Basket Case eropquote:
Goed puntquote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan ik nog niet helpen, omdat ik dan echt filmpjes moet maken van hoe Thijs zijn neefje een fruithapje voert
Oh ja, prioriteiten iddquote:Op zondag 20 februari 2011 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan ik nog niet helpen, omdat ik dan echt filmpjes moet maken van hoe Thijs zijn neefje een fruithapje voert
quote:
Het probleem is juist dat steeds meer mensen de OP te lang vinden worden, juist door die avatars. Daarom zou ik ook gaan kijken of er een nieuwe mogelijk is, zonder die avatars. Ook omdat er elke keer wel weer gezeur is over mensen die er na twee keer kuchen in de KSC in de OP willen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Just my 2 cents ......
Waarom niet alleen de zwarte blokken van de op smaller maken zodat de op korter wordt, er meer ava's in kunnen én de rest in tact blijft...........
PGR in een vraariepakjequote:
Wat een failpostquote:Op zondag 20 februari 2011 15:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Bart Ruiter, ik ben 14 jaar en mijn hobby's zijn tekenen, muziek maken en dingen doen voor een camera die een mens niet hoort te doen. [Zoals daar zijn: Lijm snuiven, Papier eten en Wasasbi eten]
Ik kan buikdansen, een flikflak en een achterwaartse koprol.
Mijn touwtje spring technieken zijn belabberd en ik raak altijd verveeld en dan ga ik radslagen maken totdat ik misselijk ben.
Momenteel heb ik geen huisdieren, mijn laatste was een kat, die vorig jaar is overleden.
Muziek smaak: Nirvana en Blur achtige praktijken.
Nu weten jullie wie ik ben, en hebben jullie vast zin om een activiteit voor mij te verzinnen, omdat ik me doodverveel.
Iets leuks doen?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
Over een kwartiertje maar eens weg...
Had ik begrepen Martquote:Op zondag 20 februari 2011 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat steeds meer mensen de OP te lang vinden worden, juist door die avatars. Daarom zou ik ook gaan kijken of er een nieuwe mogelijk is, zonder die avatars. Ook omdat er elke keer wel weer gezeur is over mensen die er na twee keer kuchen in de KSC in de OP willen.
ztomquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
Over een kwartiertje maar eens weg...
leukquote:
quote:
Postbode simon, ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeel mequote:Op zondag 20 februari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik verveel me, daaaaaaaaarommmmm.
en ik heb geen postbode siemen, duuuuuuuuuuus.
Heel dat avatarblok kan wel weg. Het gaat niet om "who's hot and who's not". Kliekjesvormingquote:Op zondag 20 februari 2011 16:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had ik begrepen Mart![]()
De lijst met avatars is volgens mij echter niet gegroeid![]()
Er zijn andere dingen bij gekomen .
Een regel opstellen voor wanneer je avatar in de op komt en er weer uit verdwijnt lost volgens mij het probleem sneller en doeltreffender op .
Plus allen bijkomende zaken (dus niet de essentie) achter een spoiler doet ook wonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |