quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
Als ik nu vraag of meneer Taart niet kan helpen, ga je vast weer lachen.
ach, het is al verbazingwekkend dat hij even beter was, eigenlijkquote:
Nee. Avatars is leuker om naar te kijken. Als het een lijst met namen moet worden, haal mij er dan maar uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:34 schreef DaMart het volgende:
En een alfabetische lijst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik nu vraag of meneer Taart niet kan helpen, ga je vast weer lachen.
dat is helemaal ergquote:Op zondag 20 februari 2011 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, het is al verbazingwekkend dat hij even beter was, eigenlijk
Hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Avatars is leuker om naar te kijken. Als het een lijst met namen moet worden, haal mij er dan maar uit.
Ik ook, nadat ik een vorige keer vroeg of hij niet iets kon doen voor ST, en ze het een goede grap vondquote:
Ik vind het slechtquote:
Dan ga je wat anders doen. Opgelost!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het slechtSlecht in de zin van teveel posten
uiteraard.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
ga jij ze dan helpen, zoals een goede zus dat doet?
Ik heb niks anders te doenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders doen. Opgelost!
Printscreenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef Stuart het volgende:
Weird, ik krijg een klokje te zien als ik de stats wil bekijken
Zal wel iets tijdelijks zijn. Zou me er niet druk om maken hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
Hou eens op met dat ongeloofwaardige gedoe. Als je het echt zo erg vindt, doe het dan gewoon niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Just my 2 cents ......quote:
Is het ongeloofwaardig? Sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Hou eens op met dat ongeloofwaardige gedoe. Als je het echt zo erg vindt, doe het dan gewoon niet.
hij is moeilijk zei zequote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook, nadat ik een vorige keer vroeg of hij niet iets kon doen voor ST, en ze het een goede grap vond.
Ach, 2 weken niet posten, 2 weken druk postenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal wel iets tijdelijks zijn. Zou me er niet druk om maken hoor
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uiteraard.
deze week een dag extra werken op mijn werk en woensdag dan werken en daarna meteen door naar mijn zus, verhuisdingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |