quote:Op zondag 20 februari 2011 13:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Graag even een korte samenvatting in het Nederlands.
Omdat drugs nog steeds verboden zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom stop je dan niet gewoon.
Op FOK! heb je iedereen al om blijkbaar. Ga dan de politiek in als je argumenten niet te weerleggen zijn. Dat kan alleen maar tot succes leiden als ik het zo hoor. Maar als je het niet echt wil dan moet je het niet doen natuurlijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat drugs nog steeds verboden zijn.
Ik kan me nog vaag een topic herinneren dat nogal negatief was over McDonalds en toen zat er hier vrijwel meteen iemand op Fok! met een nieuwe account om namens McDonalds-Nederland te spreken.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Is dit nieuw? Je kan er zelfs geld mee verdienen. Namens een bedrijf ga je aan de slag op allerlei fora om mensen subtiel naar hun product te leiden.Kan vast ook voor bepaalde politieke partijen.
Je hebt zichtbare webcare, maar ook onzichtbaar zijn er mensen die tussen de regels door een bepaalde boodschap over willen laten brengen en zich veelal op een beperkt aantal onderwerpen richten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik kan me nog vaag een topic herinneren dat nogal negatief was over McDonalds en toen zat er hier vrijwel meteen iemand op Fok! met een nieuwe account om namens McDonalds-Nederland te spreken.
Die maakte daar ook geen geheim van (ik denk niet dat hij of zij daarna nog iets heeft gepost.)
Politiek en democratie is een HOAX. Het drugsverbod bewijst dat, Afghanistan en WikiLeaks bewijzen dat.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op FOK! heb je iedereen al om blijkbaar. Ga dan de politiek in als je argumenten niet te weerleggen zijn. Dat kan alleen maar tot succes leiden als ik het zo hoor. Maar als je het niet echt wil dan moet je het niet doen natuurlijk.
Amateurs. Maar de amateurs hebben bijgeleerd. Daar gaat de OP dan ook over.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik kan me nog vaag een topic herinneren dat nogal negatief was over McDonalds en toen zat er hier vrijwel meteen iemand op Fok! met een nieuwe account om namens McDonalds-Nederland te spreken.
Die maakte daar ook geen geheim van (ik denk niet dat hij of zij daarna nog iets heeft gepost.)
Blijf dan maar vooral roepen vanaf de zijlijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Politiek en democratie is een HOAX. Het drugsverbod bewijst dat, Afghanistan en WikiLeaks bewijzen dat.
http://www.opinionate.nlquote:Op zondag 20 februari 2011 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bedrijven en overheden gebruiken software waarmee ze neppe persona's op internet hun ding laten doen. Om de publieke opinie te vervalsen.
eriksd wordt via dit bedrijf door de VVD ingehuurd.quote:Opinionate helpt organisaties of personen zich te weren in de social media en beschermt hun -online- reputatie. Het voert de discussie samen met en namens u en creëert draagvlak voor uw standpunten.
Opinionate is nog op zoek naar mensen die willen participeren. Werken voor Opinionate gebeurt in principe altijd op free-lance basis. Reaguurders en bloggers worden door ons zelf opgespoord en aangeschreven.
Leugenaar. Er is helemaal geen zijlijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijf dan maar vooral roepen vanaf de zijlijn.
Heb je dat lijntje al opgesnoven dan.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Leugenaar. Er is helemaal geen zijlijn.
Dat was ik van plan, maar er is geen lijn, leugenaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je dat lijntje al opgesnoven dan.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Graag even een korte samenvatting in het Nederlands.
quote:
Lees dan gewoon het topic door, luie zondagsposter!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bedrijven en overheden gebruiken software waarmee ze neppe persona's op internet hun ding laten doen. Om de publieke opinie te vervalsen.
You underestimate the power of F....quote:Op zondag 20 februari 2011 21:19 schreef steve.T het volgende:
Dus jij denkt dat de overheid zijn tijd gaat verspillen om vooral trolls hun mening te veranderen? keep it real. Misschien op wat meer betrouwbare forums zullen ze dit doen maar niet op fok wees daar maar niet bang voor.
WEER 1 GEVONDEN!!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Erg intelligent ben je niet hè, als je je toevlucht moet zoeken bij goedkope grolletjes als "boer zoekt hoer" en "Ghadverdaffie"
Computers? Misschien moet je je eerst inlezen in het onderwerp.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef steve.T het volgende:
Hoeveel heb je gesnoven voordat je dit opende? kom op zeg alsof ze 10 computers zinloze discussies met trolls laten voeren.
WEER 1 GEVONDEN!!!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 03:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Afrika en welvarend?
Ze weten daar niet eens wat democratie is, laat staan dat ze weten hoe ze een land welvarender dan Europa moeten maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |