Ah!quote:
Babyfacequote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard << Dragems baard(loosheid)
Ftfyquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga de hont maar eens uitlaten
laat de hond uit zequote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga de hond maar eens uitlaten
Geen ideequote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
Ligt het aan mij of is het geluid steeds hard/zacht middelmatig. :"(
Eerst skypenquote:
Sorryquote:
*cough* huppelquote:
Huppel ook goed?quote:
WordT ikquote:
Solly.quote:
wat mij betreft wel, maar ragboer moet maar even kijken wat hij gelooftquote:
Ja weet ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zegt de zeiker op spelling van anderen
Ouwe groot nederlansch dictee winnaar, sup?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef Ragboer het volgende:
Gelijk de Nederlandse taalunie op mij!
Altijd tochquote:
Dan klinkt ze schattig.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hupsje klinkt altijd lief, behalve als ze over ajax begint
Maar nuquote:
Ja jij wilde niet skypen met mijquote:Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan klinkt ze schattig.
[..]
Maar nu
Trots op ook welquote:
Hehe.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trots op ook wel
Nu bankhangen, tv kijken en hopelijk slapen ooit een keer
28 uren nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe.
Hoe lang heb je al niet geslapen?
Sinds 8 uur zaterdagochtend nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe.
Hoe lang heb je al niet geslapen?
quote:
omfgquote:Op zondag 20 februari 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds 8 uur zaterdagochtend niet
Ben je nou echt zo gefocust op die postaantallen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
he wtf de postaantallen zijn gedaald?
nee? het viel me opquote:Op zondag 20 februari 2011 12:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo gefocust op die postaantallen?
hij is eraf, check onzin voor je levenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe was de marathon ?
En hoe ging het met de baars van Dragems?
en de marathon was topquote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe was de marathon ?
Er is een topic Dquote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe was de marathon ?
slaapzequote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een topic D
En de marathon was baas![]()
Nu ga ik AFK!!en tot ooit
Trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een topic D
En de marathon was baas![]()
Nu ga ik AFK!!en tot ooit
Iedereen is slapenquote:
Je steunt je club in voor- en tegenspoed. Kan je niet van die successupporters van Ajax zeggen.quote:
kan gebeurenquote:
Successupporters? Ik steun mijn Ajax in dik en dunquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent voor je club in voor- en tegenspoed. Kan je niet van die successupporters van Ajax zeggen.
quote:
Moet je niet naar de kerk?quote:
Ik doe meerdere dingen tegelijk, maar ik als vrouw, moet toegeven dat dat toch niet echt lukt.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:53 schreef Ragboer het volgende:
GESPREK LOOPT EEN BEETJE STROEF WEBHAWK~!
En? Mocht je liedjes zingen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan lieve schat
haha, ik dacht ehtquote:
Op de zondagochtend moet je ook zo weinig mogelijk doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe meerdere dingen tegelijk, maar ik als vrouw, moet toegeven dat dat toch niet echt lukt.
spannendquote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef Oceanview het volgende:
Ewaa drerie jullie weten mijn naam...
Ik weet niet. Ik heb er niet zoveel verstand van. Daarom vraag ik het? Uit interesse.quote:
wat heb je allemaal gezongen?quote:
psalm 107?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezongen?
Juwaits, het is die paramocro van Damsko Slotervaart. Die man die bieries wegklapt alsof het zijn eigen sperma is. Het is... Oceanview.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef Oceanview het volgende:
Ewaa drerie jullie weten mijn naam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag altijd zingenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb er niet zoveel verstand van. Daarom vraag ik het? Uit interesse.
Van die evangelische liedjes weet je wel, geen U2 of Jeff Buckley ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezongen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
Mijn bazenbureaublad.Is roze je lievelingskleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Mumford & Sons, Scouting for Girls, Martin Solveig & Dragonette and Franz Ferdinandquote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van die evangelische liedjes weet je wel, geen U2 of Jeff Buckley ofzo
Ragboerrr Jewaidsssquote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Juwaits, het is die paramocro van Damsko Slotervaart. Die man die bieries wegklapt alsof het zijn eigen sperma is. Het is... Oceanview.
Van die negerkerken waar ze raar doen enzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Mumford & Sons, Scouting for Girls, Martin Solveig & Dragonette and Franz Ferdinand
Niet eens daar iets van gezongen?
Nee, want in onze kerk heb je geen koorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oeh, zit je ook in het koor?
naatje?
Shab Utreg hierquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want in onze kerk heb je geen koor
Ja tochquote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van die negerkerken waar ze raar doen enzo.![]()
Deze manquote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jeweetzz kanaleneiland 180cc vroemvroem
Nope, ook nietquote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Mumford & Sons, Scouting for Girls, Martin Solveig & Dragonette and Franz Ferdinand
Niet eens daar iets van gezongen?
Maak er een einde aan, wees vernieuwend.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nope, ook nietMaar die zijn ook niet echt evangelisch, en U2 wel
Ouch.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef Ragboer het volgende:
Dus ik heb het nummer van Nitrouz in mijn telefoon staan, blijkt dat ie gewoon een random nummer heeft opgegeven...
Ntrouz owntquote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef Ragboer het volgende:
Dus ik heb het nummer van Nitrouz in mijn telefoon staan, blijkt dat ie gewoon een random nummer heeft opgegeven...
hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef Ragboer het volgende:
Ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:04 schreef Crimyclown het volgende:
Zeg je nu dat Myraela aids heeft WH?
Wat hebben die liedjes met Christendom te maken, helegaar nietsquote:Op zondag 20 februari 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maak er een einde aan, wees vernieuwend.
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
Pinda liep langs spoorrailbaan
daar kwam plots een treintje aan
pinda keek niet uit helaas
tuut tuut tuut pindakaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn bazen achtergrond
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
tuut tuut tuut pindakaas
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
tuut tuut tuut pindakaas
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Die van mij veranderd elke 6 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn bazen achtergrond
There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Die zwarte krassen linksonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn bazen achtergrond![]()
had ik eerst ook, totdat deze voorbij kwam, nu heb ik dit gewoon permanentquote:Op zondag 20 februari 2011 13:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Die van mij veranderd elke 6 uur.
het beeld compenseert dat weerquote:
dat is mooiquote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het beeld compenseert dat weer
toch opmerkelijk dat dit dan wel kan, en dat kleinere tagje niet...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb daar niet om gevraagd, maar uit liefde gekregen
leuk,.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een kazoo om op dit liedje mee te kazoo'en
ik weet bijna zeker dat god dat ook onplezierig vindtquote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb een kazoo om op dit liedje mee te kazoo'en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
Gaan we ons achtergrond nu allemaal posten in spoilers.??
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Oceanview het volgende:
Mijn achtergrond ook dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Oceanview het volgende:
Mijn achtergrond ook dan maarbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef Ragboer het volgende:
En mijn achtergrond: JE MAG ME AANRAKEN!Windows 7 standaardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
omdat het me niet interesseert?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef djkoelkast het volgende:
Al die mensen met hun taalbalk nog aan
Neemt plek in en je krijgt dan van die +- ipv : dingen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
omdat het me niet interesseert?
alleen nerds letten daar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINZ ZWEI DREI!
±quote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neemt plek in en je krijgt dan van die +- ipv : dingen.
Juwaitzquote:
goede nummersquote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
foo fighters - the pretenderof metallica - nothing else matters
![]()
neemt plek in...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neemt plek in en je krijgt dan van die +- ipv : dingen.
Ken ik al en hij is slechtquote:
Ik heb het gewoon uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
neemt plek in...
Wat is dat voor mierenneukend argument
je merkt het serieus niet eens
als je dat hebt, druk je Alt+shift en alles staat weer normaal..
Ik blijf het opvallend vinden dat gitaarliefhebbers dance kunnen waarderen, maar dat andersom absoluut onmogelijk is...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
KLINKT VOOR GEEN METER
weg met die herrie
zeg dat dan gewoon...quote:
Same here.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf het opvallend vinden dat gitaarliefhebbers dance kunnen waarderen, maar dat andersom absoluut onmogelijk is...
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik blijf het opvallend vinden dat gitaarliefhebbers dance kunnen waarderen, maar dat andersom absoluut onmogelijk is...
Ik blijf het opvallend vinden dat gitaardebielen alle dance boem boem noemen en er niets van snappen, terwijl ik vrijwel alle gitaarmuziek ken.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij bedoelde over het algemeen denk ik...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[b]
Ik [/b]blijf het opvallend vinden dat gitaardebielen alle dance boem boem noemen en er niets van snappen, terwijl [b]ik[/b] vrijwel alle gitaarmuziek ken.
Heb je mij ooit horen zeggen dat alle dance boem boem is? Ja, hardcore en hardstyle, dat zijn boem boem boem nummers volgens mij, maargoed.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik blijf het opvallend vinden dat gitaardebielen alle dance boem boem noemen en er niets van snappen, terwijl ik vrijwel alle gitaarmuziek ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das ist rzkEINZ ZWEI DREI!
Ik schaar jou niet onder de gitaarliefhebbers overigens.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je mij ooit horen zeggen dat alle dance boem boem is? Ja, hardcore en hardstyle, dat zijn boem boem boem nummers volgens mij, maargoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet? Ik ben toch echt wel een indie rock/rock liefhebberquote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik schaar jou niet onder de gitaarliefhebbers overigens.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn desktop:heltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn desktop:zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn desktop:Jij hebt ook een taakbalk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:18 schreef ReserveDuitser het volgende:
pr0nmap wegpaintenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das ist rzk
You can trust me, trust nobody...
Mijn desktop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Coentjequote:
wat is de ziekte?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
Stampuh!
Ohnee ik lig ziek op de bank
Koelkast moet jij niet eenschoonheidsslaapje gaan doen?
Vanavond ga ik slapen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef LovelyLady het volgende:
Stampuh!
Ohnee ik lig ziek op de bank
Koelkast moet jij niet eenschoonheidsslaapje gaan doen?
Wat is het dan wel?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:21 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das ist kein p0rn
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed, dan plaats ik ook maar mijn bureaublad:mooieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danceplaat gerequest (die hij waarschijnlijk niet heeft)quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
Prima zo, wh.
Draai eens een danceplaat.
Jij bent echt fucking vervelend.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:21 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das ist kein p0rn
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed, dan plaats ik ook maar mijn bureaublad:Wat volg jij een fijne mensen op twitter: "Zo aankleden en alles X"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can trust me, trust nobody...
Een achtergrond maakt het niet minder functioneel toch? Ik heb vaak mijn beeld aan staan zonder dat ik er achter zit, dan is iets om te zien hebben wel tof.quote:
http://gallery.live.com/l(...)a3-90ef-029502ed7794quote:Op zondag 20 februari 2011 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
wacht spag, waar heb je die coole twitter app vandaan>
Hij zet dan gewoon popje op de bureautafelquote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een achtergrond maakt het niet minder functioneel toch? Ik heb vaak mijn beeld aan staan zonder dat ik er achter zit, dan is iets om te zien hebben wel tof.
thanks.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://gallery.live.com/l(...)a3-90ef-029502ed7794
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:23 schreef Neroje het volgende:
[..]
Wat volg jij een fijne mensen op twitter: "Zo aankleden en alles X"
Ben je al zenuwachtig?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog anderhalf uurtje en dan ga ik debuteren
Die van jou is zeker het fapbaarstquote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een achtergrond maakt het niet minder functioneel toch? Ik heb vaak mijn beeld aan staan zonder dat ik er achter zit, dan is iets om te zien hebben wel tof.
Succes!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog anderhalf uurtje en dan ga ik debuteren
je computer krijgt pittige dingen te verwerkenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van jou is zeker het fapbaarst![]()
Die van mij staat normaal helemaal vol icoontjes dus dan zie ik het evt plaatje toch niet.
Mijn pc is geoptimaliseerd voor videobewerking/rendering. Elk beetje geheugen wat er vrij kan zijn wil ik vrij houdenIk moet binnenkort al uitbreiden van 12GB naar 24GB.
Hij kijkt ook naar ADO-Feye dus.quote:
is die gelektquote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet zo aan mijn muzikale huiswerk beginnen, eerst het nieuwe album van radiohead in ieder geval.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb er wel zin in
Utregterrr!quote:
ow ff kopen zoquote:Op zondag 20 februari 2011 13:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die stond vrijdag al op de torrentsEn sowieso was gisteren de officiële uitgiftedatum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |