Ah!quote:
Babyfacequote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
ONZ RADIO - Een vaarwel aan me baard << Dragems baard(loosheid)
Ftfyquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga de hont maar eens uitlaten
laat de hond uit zequote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga de hond maar eens uitlaten
Geen ideequote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
Ligt het aan mij of is het geluid steeds hard/zacht middelmatig. :"(
Eerst skypenquote:
Sorryquote:
*cough* huppelquote:
Huppel ook goed?quote:
WordT ikquote:
Solly.quote:
wat mij betreft wel, maar ragboer moet maar even kijken wat hij gelooftquote:
Ja weet ik.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zegt de zeiker op spelling van anderen
Ouwe groot nederlansch dictee winnaar, sup?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:23 schreef Ragboer het volgende:
Gelijk de Nederlandse taalunie op mij!
Altijd tochquote:
Dan klinkt ze schattig.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:24 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hupsje klinkt altijd lief, behalve als ze over ajax begint
Maar nuquote:
Ja jij wilde niet skypen met mijquote:Op zondag 20 februari 2011 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan klinkt ze schattig.
[..]
Maar nu
Trots op ook welquote:
Hehe.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trots op ook wel
Nu bankhangen, tv kijken en hopelijk slapen ooit een keer
28 uren nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe.
Hoe lang heb je al niet geslapen?
Sinds 8 uur zaterdagochtend nietquote:Op zondag 20 februari 2011 12:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe.
Hoe lang heb je al niet geslapen?
quote:
omfgquote:Op zondag 20 februari 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds 8 uur zaterdagochtend niet
Ben je nou echt zo gefocust op die postaantallen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
he wtf de postaantallen zijn gedaald?
nee? het viel me opquote:Op zondag 20 februari 2011 12:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo gefocust op die postaantallen?
hij is eraf, check onzin voor je levenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe was de marathon ?
En hoe ging het met de baars van Dragems?
en de marathon was topquote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe was de marathon ?
Er is een topic Dquote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe was de marathon ?
slaapzequote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een topic D
En de marathon was baas![]()
Nu ga ik AFK!!en tot ooit
Trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een topic D
En de marathon was baas![]()
Nu ga ik AFK!!en tot ooit
Iedereen is slapenquote:
Je steunt je club in voor- en tegenspoed. Kan je niet van die successupporters van Ajax zeggen.quote:
kan gebeurenquote:
Successupporters? Ik steun mijn Ajax in dik en dunquote:Op zondag 20 februari 2011 12:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent voor je club in voor- en tegenspoed. Kan je niet van die successupporters van Ajax zeggen.
quote:
Moet je niet naar de kerk?quote:
Ik doe meerdere dingen tegelijk, maar ik als vrouw, moet toegeven dat dat toch niet echt lukt.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:53 schreef Ragboer het volgende:
GESPREK LOOPT EEN BEETJE STROEF WEBHAWK~!
En? Mocht je liedjes zingen?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan lieve schat
haha, ik dacht ehtquote:
Op de zondagochtend moet je ook zo weinig mogelijk doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe meerdere dingen tegelijk, maar ik als vrouw, moet toegeven dat dat toch niet echt lukt.
spannendquote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef Oceanview het volgende:
Ewaa drerie jullie weten mijn naam...
Ik weet niet. Ik heb er niet zoveel verstand van. Daarom vraag ik het? Uit interesse.quote:
wat heb je allemaal gezongen?quote:
psalm 107?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezongen?
Juwaits, het is die paramocro van Damsko Slotervaart. Die man die bieries wegklapt alsof het zijn eigen sperma is. Het is... Oceanview.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:57 schreef Oceanview het volgende:
Ewaa drerie jullie weten mijn naam...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag altijd zingenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb er niet zoveel verstand van. Daarom vraag ik het? Uit interesse.
Van die evangelische liedjes weet je wel, geen U2 of Jeff Buckley ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
wat heb je allemaal gezongen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef Myraela het volgende:
Mijn bazenbureaublad.Is roze je lievelingskleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Mumford & Sons, Scouting for Girls, Martin Solveig & Dragonette and Franz Ferdinandquote:Op zondag 20 februari 2011 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van die evangelische liedjes weet je wel, geen U2 of Jeff Buckley ofzo
Ragboerrr Jewaidsssquote:Op zondag 20 februari 2011 12:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Juwaits, het is die paramocro van Damsko Slotervaart. Die man die bieries wegklapt alsof het zijn eigen sperma is. Het is... Oceanview.
Van die negerkerken waar ze raar doen enzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Mumford & Sons, Scouting for Girls, Martin Solveig & Dragonette and Franz Ferdinand
Niet eens daar iets van gezongen?
Nee, want in onze kerk heb je geen koorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oeh, zit je ook in het koor?
naatje?
Shab Utreg hierquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want in onze kerk heb je geen koor
Ja tochquote:Op zondag 20 februari 2011 13:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van die negerkerken waar ze raar doen enzo.![]()
Deze manquote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jeweetzz kanaleneiland 180cc vroemvroem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |